H-D Naisten käytös

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Obelix

Viesti Kirjoittaja Obelix »

siis pikkupojille hamepakko, miksei...
** Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni **
Karppa

Viesti Kirjoittaja Karppa »

Sepixlh kirjoitti:Sori ladyt tää oli teidän topic....
Masa kirjoitti:Veljeni Lexa puhuu asiaa kuten myös Karppa, jonka tunnenkin monikulttuurisena bikerinä.
Jos Karppa on todella monikultturinen biker, on minusta todella kummalista ettei hänelle "kelpaa" moottoripyöräksi
sitten "oman kerhon" tietty malli :twisted: ja samalla hän peräänkuuluttaa toisaalla kaikkien hyväksymistä 8O
Tää on nyt sitte vakavissaan kirjoitettua. HD on iso pyörä, eikös. On aina ollu suurimmasta päästä. Ja customi. Siksipä mulle ei maistu esim. isot japsikustomit, pitää olla the real thing (= Big Twin), ei mikään apinoitu juttu. Mutta sportille mä en löydä käyttöä, jos pitää olla sporttipyörä, the real thing on kyllä ihan jossain mualla. Minulle tallissa oleva pari on paljon enemmän sporttinen. Mitä kummallista tuossa on? Buell sinne tietysti kuuluis sekaan, sellainen alkupään tilavampirunkoinen.

No toi on aika off topic. Mutta asiaan. Jos joku haluaa ajaa jollakin viragolla, mitä vittua se muille kuuluu? Ei kai tämä uskontoa saa olla? Sitä minä tarkoitan piikitellä, jos joku saa väärän käsityksen, en vajavaisella kirjoitustaidollani ole sitten osannut parempaa.
Varmaankin noissa käytösjutuissa eri tilaisuuksissa näkyy toi erilaisuuden kammo myös. Se saattaa olla yksi syy torjuvaan käytökseen, siis saattaa. Enkä mä tarjoo sekarallia ainoaksi ratkaisuksi, mulla kuitenkaan ei yhdestäkään ole sellaista sisäänlämpiävä-porukka-koolla-kokemusta kuin Kasnäsistä. Se on ollut pahin tähän mennessä. Mutta ei niihin (seka) tietenkään voi ihan millä tahansa asenteella mennä, moni taitaa arastella HD-porukkaa.
Vilunki

Viesti Kirjoittaja Vilunki »

Karppa kirjoitti:
Tää on nyt sitte vakavissaan kirjoitettua. HD on iso pyörä, eikös. On aina ollu suurimmasta päästä. Ja customi. Siksipä mulle ei maistu esim. isot japsikustomit, pitää olla the real thing (= Big Twin), ei mikään apinoitu juttu. Mutta sportille mä en löydä käyttöä, jos pitää olla sporttipyörä, the real thing on kyllä ihan jossain mualla. Minulle tallissa oleva pari on paljon enemmän sporttinen. Mitä kummallista tuossa on? Buell sinne tietysti kuuluis sekaan, sellainen alkupään tilavampirunkoinen.
Ja toisessa viestissä Karppa kirjoitti:
Se onki tualla seurulla maharollista, on kuulemma ennenki tippunu meteoriittiä taivahalta. Jos olis sellaasta keliä että viittiis täältä syriästä asti lähtiä, vois pistää riumffin tai rukatin tiänpäähä, hooreetä ei nyj justihi tähä hätähä löyry. Oliki hyvä kuulla, nottei kattota pitkin nenävvartta vaikka tulooki muulla pyärällä ku hooreellä.

Ei pahalla, mutta.....
annek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja annek »

Karppa kirjoitti: Mutta sportille mä en löydä käyttöä, jos pitää olla sporttipyörä, the real thing on kyllä ihan jossain mualla. Minulle tallissa oleva pari on paljon enemmän sporttinen. Mitä kummallista tuossa on?
On ihan totta että jos ihan niistä "oikeista" sporttipyöristä puhutaan, ei siihen kategoriaan taida yksikään vakiokustomi kuulua (virivirihän aina saa jos kiinnostaa kuka kuiskaa kovimpaa). Mutta mitä jos joku nyt sitten haluaakin mahdollisimman sporttisen harley davidson -merkkisen moottoripyörän?

Kyllä se vaan niin on, että monet haluavat ihan oikeesti ajaa sportilla eivätkä beeteellä. Toki paljon on niitäkin joille sportti on sitten jonkinnäköinen astinlauta siihen lopulliseen unelmamopoon.

Ja mulle on aivan herttaisen yhdentekevää kuinka halveksuvasti/säälivästi joku sattuu tuhahtelemaan rautamopolleni. Ite tykkään ja se riittää erinomaisesti 8) .
Vastaa Viestiin