Onko Korpilahdella näkynyt outoja kulkijoita!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

Niipä mie kerroin, ehän mie ny tyhymä oo ett ite jäisin kiinni :mrgreen: Jonkunhan pittee pitää huolta perheestäkin ja toi ajaminen kiven sisästä on pikkasen vaikeeta hommoo :lol: :lol:

wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!

it's hard to be a Rocker and Biker and Father

Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Jasu T

Viesti Kirjoittaja Jasu T »

Ja ehjänä Rotasta kotio, ei mitään ongelmia matkalla. Eikä tullu ees kunnolla kastuttua, sadettakaan ei riittäny palatessa juuri Mikkeliä pitemmälle...

Olihan taas hauskaa koko rahalla , niin vanhojen kuin uusien tuttujen kanssa!!!
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta!
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

wellu kirjoitti:Mie ostin torstaina itelle uuven (vm.2000) mopon :lol: Rautasika meni Mikkeliin kaverille rojektiksi. Otin uuvemman ett pääsen vaihteeksi ajelemaan ilman jatkuvia remontti taukoja, samalla saan kerättyä menneitä hermoja kasaan ett josko joskus ostais uuvestaan Rautapään , ku se on niin kiva mopo :lol: Elekee rautalaiset mua ny heti nylkekö, joohan :cry:

wellu
Mä tiedän tunteen! Mäkin oon luopunu väliaikaisesti uskostani mutta ei noi muakaan kovin kovaa lyönee. Mutta arkaan paikkaan kylläkin...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
wellu

Sporttiboy kirjoitti:Mä tiedän tunteen! Mäkin oon luopunu väliaikaisesti uskostani mutta ei noi muakaan kovin kovaa lyönee. Mutta arkaan paikkaan kylläkin...

Perskule Sporttiboy :D Nyt menee hiton vaikeeks ku pittää arvaila ett osuuko tälli ylä vai ala piähän :lol: :lol: No onneks pieniä tällei kestääpi molemmat piät, on nimittäin testattu ja ei mussa mitään isoo vikaa vikaa vikaa oooooooo :lol: :lol:

wellu

Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

wellu kirjoitti: Kyll Rouva jo eilen oli todennu tutulle ett nyt sitt ei ukkoo vähään aikaan näe kotona ku se taas pääsee ajamaan :D
Ei kai se rouva ole sua kotona nähnyt ennekään, kun kaikki illat meni rauatasikaa korjatessa :mrgreen: :mrgreen: :lol:

Leikki seksiin, eiku sikseen ja onneks olkoon Wellu, kyllä nyt kelpaa suhailla :wink: :D
wellu

Osuit oikeaan Masa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: No tunnustan ett joskus piti rautasikaa korjata jopa kotonakin :lol:

wellu

Vastaa Viestiin