seli seli...

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Missu

seli seli...

Viesti Kirjoittaja Missu »

Oikeesti olen ihmeissäni, että ripsirallin periaatteet on tuollaiset! Joo, kyllä kaikki voi tulla vaikka ladalla, kunhan vaan on jonkun kaveri! :evil:
Itse oon ekaa kesää oman sportin kanssa kimpassa ja olin aikonut lähtee ripsiralliin, mutta kun ei ollut mökkejä vapaana ( oliko nekin varattu lada-neideille???), ja mopossa ei oo tarakkaa eikä mitään kapsäkkejäkään. Joten repun kanssa ois voinu lähtee,mutta jäipä lähtemättä...Ja hyvä niin.

Korjatkaa mua jos olen väärässä, mutta mielestäni olen jostain lukenut/antanut itselleni kertoa, että ralliin osallistumisen AINUT vaatimus on omistaa /ajaa daavidsonilla paikalle. On niin mukavaa ( kuulopuheen mukaan ) sit vertailla kokemuksia ajamisesta. Ja onhan se kiva ajella letkassa kun seassa voi olla vaikka mankilla.

Himoksessa olin ja täytyy sanoa, että eipä siellä kovinkaan montaa ns. väärän merkkistä mopoa ollut. Juhla alueella ei ainuttakaan. Mitä tästä opimme? Kyllä pojat on poikia!
Ollaan vaan hyvää pataa ja iskulauseena rakkautta merkistä riippumatta!
annek
Viesti:

Re: seli seli...

Viesti Kirjoittaja annek »

Missu kirjoitti:Himoksessa olin ja täytyy sanoa, että eipä siellä kovinkaan montaa ns. väärän merkkistä mopoa ollut. Juhla alueella ei ainuttakaan.
Hieman OT, mutta kyllä sieltä ainakin 1 ei-HD/Buell/Inkkari/bosshoss -merkkinen kaksipyöräinen tuli alueelta muuan mökin edestä bongattua. Periaatteessa kyllä aivan sama meikäläiselle, ei menny yöunet 8).

Ehkäpä ripsiralli on vielä niin lastenkengissään että käytännöt/periaatteet eivät ole ehtineet ns. vakiintua? En tunne ensimmäistäkään tapahtuman järjestäjää edes ulkonäöltä enkä ole tapahtumaan osallistunut joten en ota kantaa piireihin tai porukoihin, mutta jos tälläkertaa oli epätasa-arvoa tulijoiden kohtelussa tai halukkaille ei olekaan mökkimajoitusta riittänyt, niin ehkä tässä olisi sitten kehittämisen paikkaa tulevaisuudessa? Pistetääs tähän hymijjö ettei tartte niitä herneitä sitten sieraimiin sovitella kenenkään :wink:
HD-LADY

Viesti Kirjoittaja HD-LADY »

Mikään tapahtuma ei ole tarpeeksi hyvä etteikö parantamista ja kehitettävää olisi. Mutta jos et ITSE osallistu järjestelyihin millä perusteella olet ensimmäistä kiveä heittämässä :evil: :evil: ilmottaudu mukaan talkoolaiseksi, heitä tarvitaan aina, niin saat semmoisen tapahtuman kun haluat. Jonkun on päätökset tehtävä ja hommat hoidettava. Tämän vuotinen Ripsiralli oli LOISTAVA sen todisti 40 harrikkanaista ja mökkeihin olisi mahtunut, olisitte tulleet paikalle kyseleen!!! Mukana porukoissa alustalähtien. Vaikka negatiivisella asenteellä olevia ei kauheesti kaivatakka, niin ensi vuonna itä-Suomessa nähdään. Ja toivottavasti päärallissa jossain Lapinperukoilla......
"Ja enkä minä hurjan luontoni tähre
päätäni alaha paina.
Iloonen ja irti maasta
meinaan olla aina."
Vallu
Viesti:

Tarkkana

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Okein piti miettiä, että uskallanko tähän väliin tuikata. No samat puheet kuin herroillekin aikaisemmin: olkaa tarkkana arvoisat Ladyt ettei mene henkilökohtaiseksi. Silloin sensuuri iskee!

Vallu, moderaattori
Missu

Viesti Kirjoittaja Missu »

No, huh! Jopas älähti, kun kolahti. Enpä ollut pahalla liikkeellä, kummastelin vaan, kun ripsirallilla on nuin erilaiset periaatteet, kun hd-tapahtumilla yleensä. Mun mielestä härräkkä on härräkkä ja muut muita, mutta jos tahdotte toimia näin, kun tähänkin saakka, niin OK. Jokainenhan saa tehdä ihan just kuin tahtoo... :P

Vai, että miinus-asenteella???!! :D
Vallu: tää on nyt tässä, mun osalta...
Pertti
Viesti:

Pertti

Viesti Kirjoittaja Pertti »

annek

En malta olla kommentoimatta.

Inkkari on ollut aina kunniavieras H-D tapahtumissa (toki normaalisti maksavana vieraana), Buell sekä BossHoss ovat erikseen käsitelty vuosikokouksissa ja kelvollisiksi todettu.
T.erska

Re: Pertti

Viesti Kirjoittaja T.erska »

Pertti kirjoitti:annek

Inkkari on ollut aina kunniavieras H-D tapahtumissa (toki normaalisti maksavana vieraana), Buell sekä BossHoss ovat erikseen käsitelty vuosikokouksissa ja kelvollisiksi todettu.

Ei kukaan ole muuta väittänytkään :evil:
Jorke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorke »

Luit Pertti väärin:

annek sanoi:
"...mutta kyllä sieltä ainakin 1 ei-HD/Buell/Inkkari/bosshoss -merkkinen kaksipyöräinen..."
annek
Viesti:

Pertti: Selko, eikä siis mitään ollenkaan tätä systeemiä vastaan. Kunhan vain totesin päärallissa nähneeni yhden muunkinmerkkisen pyörän kuin nuo yllämainitut. Tänne pohjan perukoille tuskin kovinkaan äkkiä eksyy yhtäkään vaikkapa E-H:ia, mutta jos, niin sitten varmaan tsekataan taas tilanne uudemman kerran. Olishan se kyllä aika hienoo ihan livenä nähdä moinen harvinaisuus 8)

Lisäys: Joo, poijjaat ehtikin jo ensin selventämään :)

Lisäyksen lisäys: jos tuo H-D Ladyn kommentti "Mutta jos et ITSE osallistu järjestelyihin millä perusteella olet ensimmäistä kiveä heittämässä :evil: :evil:" oli minulle tarkoitettu, olisitko ystävällinen ja selventäisit hieman vaikka privaviestillä mitä tarkoitit? Meni tältä tädiltä hieman ohi, sori :oops:
Viimeksi muokannut annek, 22:24 19.07.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Annek:n viimeiseen - HelsinkiBikeShown parkkipaikalla bongattiin upouusi Victory-merkkinen moottoripyörä... Kohtahan HD-rallit alkavat olemaan sekapyörämiittejä... :lol:
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

hemuli kirjoitti:Annek:n viimeiseen - HelsinkiBikeShown parkkipaikalla bongattiin upouusi Victory-merkkinen moottoripyörä... Kohtahan HD-rallit alkavat olemaan sekapyörämiittejä... :lol:
Himoksella myös 1 uudehko Victory.... tai pitäiskö sanoa Polaris :wink:
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
annek
Viesti:

^No hö!!! Enkä nähny. Pitää olla ens kerralla tarkempi!
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

annek kirjoitti:^No hö!!! Enkä nähny. Pitää olla ens kerralla tarkempi!
saman myyntiteltan tietämillä kuin 2003 mallin Inkkarikin - Ruotsin kilvillä molemmat....
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Pertti
Viesti:

Hokasin

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Niinpä taas lukihäiriö sai pääni pyörälle.
Se oli, Hemuli, Victory Himoksellakin, mutta siististi myyntiteltassa.
Oli samassa teltassa Inkkarikin, mutta Harley-kloonilta näytti tekniikka ja moni muukin asia. Entisenä 48 Chief-miehenä ei kyllä kovin paljon viisari värähtänyt.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Kiersin kaukaa sen Sodoman ja Gomorran jota myös myyntiteltta-alueeksi kutsutaan... Siellä kauppiaat odottivat silmät kiiluen nousuhumalaista paikkeria tekemään heräteostoksia joita sitten aamulla kauhistellaan... :lol:

Eli näkemättä jäi inkkarit sun muut moottorikelkat.

Tuo HBS:n Victory tuli kyllä paikalle ajamalla, muistaakseni tosin siirtokilvillä - oranssi oli väriltään.
Vastaa Viestiin