No hemmetti, nyt se iski
No hemmetti, nyt se iski
Nimittäin buell kuume. Ostettiin eilen tenavalle varusteet ja kävin sitä sportilla ajeluttamassa ja vaimokin ajelutti sitä hieman. Sillä aikaa kun minä ajelin tenavan kanssa, niin vaimo oli katellut meille toista pyörää! että päästään liikenteeseen koko perhe. No huh huh. Varaa ei todellakaan siihen ole, mutta kun kurvasin pihaan niin vaimon kommentti oli vaan että "kyllä sulle pitää saada oma pyörä, tykkäsitkö sä siitä Buellista?" Meinas kastua housut. Ei mitään vikaa sportissa ja customeissa, mutta joskus kaipaa rähinää. Ja jos toinen pyörä on sportti ja toinen Buell, niin aina saa ajaa millä haluaa. En ole vielä kertaakaan ajanut Buellilla, mutta kuvia ja videoita on tullut katottua. Miten tästä selviää? Ei ole varaa ostaakkaa 
Miksei mulla ole tuollaista vaimoa? Mistä noita saa?
Buell-kuume on tarttuvaa lajia, viimeistään siinä vaiheessa kun pääset koeajamaan moista on peli menetetty.
Pahimpaan kuumeiluun kannattaa lukea takavuosien suosikkitopic "Best of Buell" http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=1757
Vai mitä Lexa?
Buell-kuume on tarttuvaa lajia, viimeistään siinä vaiheessa kun pääset koeajamaan moista on peli menetetty.
Pahimpaan kuumeiluun kannattaa lukea takavuosien suosikkitopic "Best of Buell" http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=1757
Vai mitä Lexa?
Joo vaimo ajaa sportilla joka päivä töihin ja mulle "jää jämät" eli about jos illalla duunin jälkeen jaksaa ja vkl ajot sitten... Kun suunnittelin sporttiin SE:n palikoita, pitkää keulaa jne. vaimo tokaisi "tätä et rupea rakentamaan [tauko] osta oma jota sitten rakennat"hemuli kirjoitti:Miksei mulla ole tuollaista vaimoa? Mistä noita saa?
Vai mitä Lexa?
Niin joo näitä vaimoja löytyy Lappeenrannasta.
Niinhän se on, tossa se kävi pyörähtämässä (sportilla) täällä duunissa kun itse pääsi aiemmin. Toivottavasti innostuu Buellista. Laskeskelin jo, että paljon saisi hyvitystä tosta ja loput rahoitukseen etc...Masa kirjoitti:Sulla rahi on aika ovela vaimoSe houkuttelee sut ostamaan Buellin, ja sit kun niin tapahtuu, se ottaakin sen omakseen ja Sporty jää sulle
![]()
Tosin, ei mikään huono vaihtoehto sekään - sittenhän sä saat ne SE:n palikat ja pitkän keulan
![]()
rahi unohti, että tarkoitus oli hommata toinenkin pyörä, jotta päästäisiin koko perhe ajelemaan. Sportti ei tästä talosta lähde, mutta Buell voidaan ehkä joskus hommata lisäksi. Tai toinen sportti tai joku muu. Minä en tarvitse sporttia enempää nopeutta enkä rähinää, joten jos se Buell joskus tulee, jää se rahin ajettavaksi. Ehkä.rahi kirjoitti:Niinhän se on, tossa se kävi pyörähtämässä (sportilla) täällä duunissa kun itse pääsi aiemmin. Toivottavasti innostuu Buellista. Laskeskelin jo, että paljon saisi hyvitystä tosta ja loput rahoitukseen etc...
emo