Miksi ei sportti?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

J&J
Viesti:

Miksi ei sportti?

Viesti Kirjoittaja J&J »

Meikäläinenkin sai vihdoin unelman toteutettua eli hankin ensimmäisen moottoripyöräni. Hankinta oli 1200 sportti vuodelta 90. Kertokaahan nyt kuitenkin mikä piru siitä tekee "tyttöjen" pyörän, jotkunhan näin väittävät. Mä olen ainakin ollut tosi tyytyväinen tähän peliin, liikkuu kivasti eikä ainakaan vielä ole tarvinnut näppejä rasvata kuin keulaputkien stefojen vaihdossa. Loistavia ajokelejä kaikille.
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Tossa nyt vähän tarinaa asian tiimoilta:
http://www.heavydutycycles.com/halfaharley.htm
Sulla on Sportti ja se tuntuu hyvältä joten anna mopolle tietä äläkä turhia mieti ;)

Affe
wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

Onhan se kyll hiukan hoikkalinjainen mopo, mutta silti se EI ole akkojen pyörä. Sen todisteeksi mulla on seinällä valokopio maailman Rockin Kuninkaan elikkäs Elviksen Sportster rekisteriotteesta. hänhän oli kuiteskin mies isolla M :lol: Onnittelut mopon ostosta ja kyll se vielä kerkii sulle kivoi juttui näyttää vai mitä Affe :lol: Hyvii ajokilsoi sulle

wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!

it's hard to be a Rocker and Biker and Father

Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Siinähän on kysymys nälvimisestä, mutta monet ottaa jutun vähän liian vakavasti. Tosin ainakin evo-sportsteri on niin luotettava ja helppo ajettava, että ei siinä oikein ole edes moottoripyöräilyn makua :) Kyllähän sillä mutkateitä hioo varsin mukavasti ja ammuskelee liikennevaloista, mutta samalla on sellainen tulisielu, että jotenkin maisemia tsiigaillessa 70 km/h nopeudessa tuntuu kuin se olisi tehty ripeämpään menoon. Vaikka en ikäloppu olekaan, itteäni ei kovaa ajaminen erityisemmin kiehdo vaan pikemminkin just ns. "jammailu" ja kaikenmaailman puuhastelu.

Pitäs kyllä kehitellä semmoset kopterit semmosella tekniikalla, että ois ajamisen ja rassaamisen makua prkl :lol:

Liekköhän tuolla jakokeskuksessa ihan kaikki OK kun just kun sain kaikki Güntherin rassaukset korjattua viimesen piälle niin eikun pahempaan sontaan tekisi mieli iskeä kynnet :roll:

PS. Wellu, vuosimalli '90 ei ole rautis :lol:
wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

Oot oikiassa, kyll tiän sen, eihän se ookkaan mutt rautishan on Sportster esiaste ja hyvä sellanen kuhan on ehjä :lol: :lol:

wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!

it's hard to be a Rocker and Biker and Father

Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
<<Hapa>>
Viesti:

Sportster

Viesti Kirjoittaja <<Hapa>> »

sama juttu mulla.sai unelman toteutettua ja Sportster tuntu kaikkein järkevimmältä ensimmäiseks "isoksi mopoksi".yli sata kiloo on painoo.siis mulla mut hyvältä on mopo tuntunu paitsi orkkis takaiskarit on aika löysät..ja kyllä se mun mielestä toimii ihan hyvin lepposassakin ajossa :D Joskus sitte olis fättäri tavotteena mut tyvestä puuhun jne..Ajaahan ne tytöt rekkojakin 8O 8O aja millä ajat,pääasia,että ajat 8)
Masa

Re: Miksi ei sportti?

Viesti Kirjoittaja Masa »

J&J kirjoitti:Meikäläinenkin sai vihdoin unelman toteutettua eli hankin ensimmäisen moottoripyöräni. Hankinta oli 1200 sportti vuodelta 90. Kertokaahan nyt kuitenkin mikä piru siitä tekee "tyttöjen" pyörän, jotkunhan näin väittävät. Mä olen ainakin ollut tosi tyytyväinen tähän peliin, liikkuu kivasti eikä ainakaan vielä ole tarvinnut näppejä rasvata kuin keulaputkien stefojen vaihdossa. Loistavia ajokelejä kaikille.
Kyllähän tytöistäkin vain ne kaikkein sporttisimmat ja näteimmät ajelee Harley-urheilupyörällä :mrgreen: :mrgreen:
irmeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja irmeli »

Kyllähän tytöistäkin vain ne kaikkein sporttisimmat ja näteimmät ajelee Harley-urheilupyörällä :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

KIITOS, MASA!

Lähdenkin tästä ajelemaan, kun tuli niin hyvä mieli :lol:

irmeli
Vee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vee »

Sportster on hemmetin hyvä pyörä (hinta/fiilis).
Masa

Ole hyvä Irmeli. Illalla on meikäläisenkin pakko lähteä kurviteille kuluttamaan polvipaikkoja. Viimeinen työviikko menossa ja sitten... :wink:
hlyytine
Viesti:

Jaahas jaahas. Just nämä ylläolevan kaltaiset raggarit aina säikyttelee kun olen jammailemassa jossain ja sitten kuin kirkkaalta taivaalta ampuu ohi jokin ammus jonka just ennen horisonttiin katoamista ennättää identifioida mp:ksi. Sitten pitääkin pysähtyä putsaamaan kakkuloita kun järkytyksestä menee linssit vinoon :evil: :lol:

Nimim. kilometrin mittaiset autojonot aina takana tuuttaa.
Masa

Eheh... totta puhuen meikäläisen polvipaikat kuluu ainoastaan hajonneen pyörän ympärillä konttaamisesta :oops: :lol: No ei vaineskaan, sehän toimii kuin ajatus... silloin vähän nuorempana 8)
Swine

Viesti Kirjoittaja Swine »

Aika varmoja pelejä ovat ainakin kavereiden sportsterit olleet.Taitaa beltin katkeaminen olla suurin vastoinkäyminen,mitä on tutulle sportsteri kuskille sattunut tänä vuonna.Itse en pahemmin näistä sportstereista/rautapäistä välitä,mutta ei mulla mitään vastaankaan ole jos joku haluaa niillä ajella.Kukin taaplaa tyylillään 8)
hlyytine
Viesti:

Niin, nythän aletaan päästä tässä asiassa etemmälle. Nykyisessä kulttuurissa vielä on tapana ajatella, että naiset ei paljon tekniikasta ja sen rassauksesta välitä. Sportster kun ei hajoa (mitä nyt joskus) eikä sitä tarvitse rassata niin sen takia se mielletään tyttöjen pyöräksi :mrgreen:
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Kyllä urheilupyörä on ihan oikea pyörä. Edelleen! Ajettavuus on aika kohdallaan ollakseen tällainen maamoottori ja kyllä se jaksaa kahtakin kuljettaa ihan sopivaa vauhtia. Vaimo vaan haikailee isomman perään kun siinä on kuulemma enemmän tilaa takana.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Vastaa Viestiin