Kuopion HD kauppa
Kuopion HD kauppa
Ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin tietää onko muilla kokemuksia Kuopion paikallisesta HD liikkeestä ennenkuin kerron oman tarinan.Sen takia ensin kysyn ettei kukaan turhaan provosoidu.
aina paikallaan
Paavo on sutki savolainen ja pieno provo on aina paikallaan
Antaa tulla vaan tarinaa. Onhan se opetukseksi kauppiaalle ja asiakkaille.
Antaa tulla vaan tarinaa. Onhan se opetukseksi kauppiaalle ja asiakkaille.
Joopasejoo. On kokemuksia ja ihan ok sellaisia.
Tosin taitaa ne savolaiset olla tarkkoja rahoistaan kun sinne kertana erään syydin 170 000 markkaa ja sitten piti vielä kypärät ostaa ovh-hinnalla... STNA!! No, tyhmä minä. Ei sillon poikasena kauheesti tullu ajateltua...
Homma kuitenkin muuten toimi. Ensikertalaisena kun olin niin Paavo vielä vannotti soittamaan hälle kun kotio asti pääsin.(matkaa n. 450 km) Että ainakin kiitettävää huolenpitoa koko rahan edestä...
Tosin taitaa ne savolaiset olla tarkkoja rahoistaan kun sinne kertana erään syydin 170 000 markkaa ja sitten piti vielä kypärät ostaa ovh-hinnalla... STNA!! No, tyhmä minä. Ei sillon poikasena kauheesti tullu ajateltua...
Homma kuitenkin muuten toimi. Ensikertalaisena kun olin niin Paavo vielä vannotti soittamaan hälle kun kotio asti pääsin.(matkaa n. 450 km) Että ainakin kiitettävää huolenpitoa koko rahan edestä...
Sex, choppers and rock´n roll!!!
Kyllähän sitä aika paljon tulee siellä pyörittyä. Ehkä vähän liiankin kanssa kun keväällä menin pitkästä aikaa niin joku ihan tuntematon ovella, että terve tuttu mies, sinähän toit sen pyörän mulle. Vähän aikaa kelasin ennenkuin Paavo tuli, että ei ole sama tyyppi vaikka erittäin samannäköinen onkin. Toisen kerran notkuin tiskillä jotain odottelemassa, vähän vanhempi herra halusi ostaa kypärän. Aikansa ympärilläni pörrättyään hällä syttyi lamppu: et taida olla myyjä? Tässä siis pari esimerkkiä 
Kyllähän sieltä on suuntaan jos toiseen juttua, niin omakohtaista, sivusta seurattua kuin myös kylältä kuultua. Kirjoittele tarinasi joka tapauksessa. Tuskinpa kukaan turhaan provosoituu, tai jos provosoituukin turhasta niin vika lienee jossain muualla kuin kirjoituksessasi
Kyllähän sieltä on suuntaan jos toiseen juttua, niin omakohtaista, sivusta seurattua kuin myös kylältä kuultua. Kirjoittele tarinasi joka tapauksessa. Tuskinpa kukaan turhaan provosoituu, tai jos provosoituukin turhasta niin vika lienee jossain muualla kuin kirjoituksessasi
- Sporttiboy
- Viesti:
Viimekesänä Nilsiän suunnalla appiukon pärekattotalkoiden yhteydessä tuli pari kolme kertaa poikkeiltua kun sportti käytettiin joka yö varmuuden vuoks auki ja vaihdeltiin kansipahveja ja muuta kilkettä.
Sain loistavaa palvelua ja kahvia ja vielä lähtiäiseks pojat aukas puotinsa tuntia ennen virallista aukeamisaikaa että sai mulle tuoreen takarenkaan alle! Kun toistuvista yrityksistä huolimatta Joensuusta, jonne olin menossa, ei kuulunut mitään ja en olis yhtään pidemmälle uskaltanut sillä nahkakaljulla enää ajaa...
Sain loistavaa palvelua ja kahvia ja vielä lähtiäiseks pojat aukas puotinsa tuntia ennen virallista aukeamisaikaa että sai mulle tuoreen takarenkaan alle! Kun toistuvista yrityksistä huolimatta Joensuusta, jonne olin menossa, ei kuulunut mitään ja en olis yhtään pidemmälle uskaltanut sillä nahkakaljulla enää ajaa...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
No joo,tilanne oli tämä että velimies tuli etelästä käymään ja alkoi sitten startti vinoilemaan tai oli tehnyt sitä jo lähtiessä mutta savoon saapuessa enenevässä määrin.Broidi oli lähtiessä kysynyt Sunrisen kavereilta että mikähän mahdollisesti voisi olla vikana,sieltä diagnoosi oli startissa olevat 2 kupari nippeliä tod.näk. lopussa mutta heiltä kyseiset osat olivat juuri sillä hetkellä loppu.No broidi sitten kelaili että HD of Kuopio kun mainostaa että on maan laajin varaosa valikoima että hommataan ne täältä.Marssittiin sitten Paavon juttusille ja selitettiin ongelma,vastaus tuli ku apteekin hyllylltä että se on starter clutch mikä on paskana hinta 199e ja löytyy hyllystä.Me sitten yritettiin selittää että josko ne kupari nippelit."Ei se vika niissä oo,oon nähny 300tkm ajettuja vehkeitä missä kyseiset osat ihan kunnossa" sanottiin.No eipä ostettu starter clutchia ku oli niin helvetin kallis ja siinä samassa palvelualttius katos ja alkoi Paavoa tietokone ja tilausten tekeminen kiinnostaa enemmän.Lampsittiin siitä sit startin purkuun ja ne kupari heebelit ihan finaalissa,takas HD kauppaan mut eipä sit siitä laajimmasta osavalikoimasta sellasia 10e osia löytyny ja suhtautuminenki oli jotensakin nuivaa.Pikkasen jäi sellanen rahastus yrityksen maku suuhun eikä tainnu naamataulukaan oikein miellyttää? Onneks paikallisesta autosähköliikkeestä löyty osat ja lisäksi uus startin rele hintaan 20e ja broidi pääs jatkamaan matkaa.Jotenkin vaan jäi ihmetyttämään se ettei asiakasta haluttu kuunnella ja heti lyödään kallein osa käteen mikä starttiin löytyy,niin ja olishan sieltä löytyny uus starttikin vähän vajaa 500e,eipä tarvittu.Eli tästä opimme että älä heti usko myyjää,kysy asiantuntijalta ensin.
teehoo kirjoitti:No broidi sitten kelaili että HD of Kuopio kun mainostaa että on maan laajin varaosa valikoima että hommataan ne täältä.
Marssittiin sitten Paavon juttusille ja selitettiin ongelma,vastaus tuli ku apteekin hyllylltä että se on starter clutch mikä on paskana hinta 199e ja löytyy hyllystä.Me sitten yritettiin selittää että josko ne kupari nippelit."Ei se vika niissä oo,oon nähny 300tkm ajettuja vehkeitä missä kyseiset osat ihan kunnossa" sanottiin.
No eipä ostettu starter clutchia ku oli niin helvetin kallis ja siinä samassa palvelualttius katos ja alkoi Paavoa tietokone ja tilausten tekeminen kiinnostaa enemmän.
Pystyn näkemään mielessäni tuon tilanteen
Siinä kompuutterissa muuten toimii todistetusti myös pasianssi
Joo pari kertaa liikkeessä asioineena voin todeta, että välillä pasianssin peluu ja puhelimessa roikkuminen on tärkeempää kuin asiaksapalvelu. Taitaa olla niin että palvelua saa vasta kun on ostanut pyörän (mielluummin mahdollisimman kalliin) Paavolta.wellu kirjoitti:Ookko sie sen pasianssin nähnä vai ihan ite pelanna![]()
![]()
wellu
-FLH-
Ei helvetti kun meikä ulvoo naurusta aina tätä ketjua lukiessa
Kyllä siellä asiansa saa hoidettua, kunhan tietää mitä haluaa ja osaa sen tarpeeksi painokkaasti asian ilmaista. Lisäksi kannattaa olla hyvät hermot kun toisinaan saattaa mennä useampi tunti ennenkuin asiat rupeavat sujumaan. Toisaalta se myös takuuvarma konsti saada hommat hoidettua, että tosiaan lähde ennenkuin hommat on kunnossa
Edit: mitä Wellun kysymykseen tulee, niin toteaisin, että ikäänkuin olisin huomioivani, että ihankuin päivä päivältä ÄO laskisi. Että tokkopa tuota ihan entiseen malliin edes osaisi, joten turha kai yrittääkään.
Kyllä siellä asiansa saa hoidettua, kunhan tietää mitä haluaa ja osaa sen tarpeeksi painokkaasti asian ilmaista. Lisäksi kannattaa olla hyvät hermot kun toisinaan saattaa mennä useampi tunti ennenkuin asiat rupeavat sujumaan. Toisaalta se myös takuuvarma konsti saada hommat hoidettua, että tosiaan lähde ennenkuin hommat on kunnossa
Edit: mitä Wellun kysymykseen tulee, niin toteaisin, että ikäänkuin olisin huomioivani, että ihankuin päivä päivältä ÄO laskisi. Että tokkopa tuota ihan entiseen malliin edes osaisi, joten turha kai yrittääkään.
hlyytine kirjoitti:Edit: mitä Wellun kysymykseen tulee, niin toteaisin, että ikäänkuin olisin huomioivani, että ihankuin päivä päivältä ÄO laskisi. Että tokkopa tuota ihan entiseen malliin edes osaisi, joten turha kai yrittääkään.
Onkoha se meillä Savolaisilla syntymä taati ku älli alakaa laskimaan liian varhain
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
teehoo kirjoitti:No eipä ne kuparinastat ajaessa kulu...:mrgreen::mrgreen:
Aivan niin ja siitä pääsemmekin juuri tähän asiantuntija osastoon,teitaapi Paavo olla asiantuntija ainoastaan siinä miten tyhmiltä otetaan rahat pois
Paavohan on pisnis mies. Se ei ole hyvää pisnistä, jos myy osia/palveluja halvalla
-FLH-
Niin no, kyllä minä olen siellä saanut tingittyä parhaimmillaan 50% pois. Tosin olenkin syntyperäinen savolainen (halleluja sille ja eikun kaljalle). Mutta lähinnä öljyä sieltä tulee osteltua sekä tietty renkaita pitää käydä aina vaihdattamassa sillä vaikka ajotyylini ei olekaan kovin vauhdikas niin sitäkin näyttävämpi se on, ts. just vaihettu rengas alla ja sitten blinks liikennevalo vaihtuu vihreälle ja savupilven sisästä kuuluu ihmettely: no hopperkele uus rengas ja hajalla???
Mutta tosiaan jos jotain rengasta kummempaa tarvitsee, niin pitää sitten tilata vaikka Hot Bikesta ihan jo hermojen säästämiseksi.
Mutta tosiaan jos jotain rengasta kummempaa tarvitsee, niin pitää sitten tilata vaikka Hot Bikesta ihan jo hermojen säästämiseksi.