Pirelli vai Michelin??
Pirelli vai Michelin??
Kokemuksia em. renkaista?
Alkuperäinen Dunlopihan on kestävä, mutta muuten paska rengas. Löytyykö eroja noiden kahden välillä?
-01 Softailiin ilmeisesti menee heittämällä 130 tilalle 150 rengas? Samalle vanteelle siis?
-K-
Alkuperäinen Dunlopihan on kestävä, mutta muuten paska rengas. Löytyykö eroja noiden kahden välillä?
-01 Softailiin ilmeisesti menee heittämällä 130 tilalle 150 rengas? Samalle vanteelle siis?
-K-
Michelinistä ei kokemusta mutta Pirellistä kylläkin.
Jo 4 setti alla ja olen tyytyväinen.
Hyvä pito myös märällä kun on aika pehmeä rengas.
Ehkä kestoiässä jotain toivomisen varaa mutta eipä tuo nyt järjettömän nopeasti kulu tuokaan.
Jo 4 setti alla ja olen tyytyväinen.
Hyvä pito myös märällä kun on aika pehmeä rengas.
Ehkä kestoiässä jotain toivomisen varaa mutta eipä tuo nyt järjettömän nopeasti kulu tuokaan.
Terveisin
Micce
- Kojootille kelpaa vain halvin mahdollinen -
Old Coyotes MC
Micce
- Kojootille kelpaa vain halvin mahdollinen -
Old Coyotes MC
rengas
Multa kans Metzelerin 880:lle pinnat, ainakin softailin taakse.
Re: Pirelli vai Michelin??
Itsellä Pirellin Routesta vain pelkkää hyvää kerrottavaa. Oli aikaisemmassa pyörässä takana. Edessä Metsi, taisi olla just eteen tark. 880. Ja oli hyvä ajaa.
Nykyiseen vaihdoin loppuunkuluneen Michelinin tilalle Contin. Ajo-ominaisuudet edelleenkin yhtä hyvät.
Tarkoitan ajo-ominaisuuksilla sitä, että minä käsken minne mennään sekä kuivalla että märällä.
Suuri merkitys ajo-ominaisuuksiin on etu- ja takarenkaalla, joilla melkein jokainen yrittää ajaa niin pitkään kuin turvalliselta tuntuu, ja vielä vähän yli.
Eka kunnon vesiliirto sitten muistutti ainakin mua.
Vaihdon jälkeen alla oli kuin uusi pyörä.
Nykyiseen vaihdoin loppuunkuluneen Michelinin tilalle Contin. Ajo-ominaisuudet edelleenkin yhtä hyvät.
Tarkoitan ajo-ominaisuuksilla sitä, että minä käsken minne mennään sekä kuivalla että märällä.
Suuri merkitys ajo-ominaisuuksiin on etu- ja takarenkaalla, joilla melkein jokainen yrittää ajaa niin pitkään kuin turvalliselta tuntuu, ja vielä vähän yli.
Eka kunnon vesiliirto sitten muistutti ainakin mua.
Vaihdon jälkeen alla oli kuin uusi pyörä.
Korteni kekoon.....taas
Tuosta dunlopista, myytiin ennen muistaakseni Elite-nimellä, nykyään HD:na. Kuivalla kelillä ihan jees kumi kunhan lämmittää kunnolla, eli ekat 10-20 kilsaa hissukseen ettei turpa viillä maata. Sateella taas, noh.....mulla suddaa kaikki pykälät läpi, ei sitten minkäänlaista pitoa. En suosittele moisia kenellekkään. Netistä saa muuten kohtuuhintaisia kumeja.
http://www.mposat.fi/
Ainakin Mezsun 240X16 oli halvempi kuin muualla.
Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
Tuosta dunlopista, myytiin ennen muistaakseni Elite-nimellä, nykyään HD:na. Kuivalla kelillä ihan jees kumi kunhan lämmittää kunnolla, eli ekat 10-20 kilsaa hissukseen ettei turpa viillä maata. Sateella taas, noh.....mulla suddaa kaikki pykälät läpi, ei sitten minkäänlaista pitoa. En suosittele moisia kenellekkään. Netistä saa muuten kohtuuhintaisia kumeja.
http://www.mposat.fi/
Ainakin Mezsun 240X16 oli halvempi kuin muualla.
Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
-
Erkkimerkki
-
pasironkko
- Viesti:
rinkilät
mielipiteitä on monia paitsi dunfloppia koskevat...
pirelli route edessä että takana eikä tarvi huolehtia muuta ku näkyväisyydestä.
joku sanoo et liian pehmee, pitää paikkaansa nimittäin keskieuroopas lähes mahdoton piirtää viivaa/polttaa. ( seinäävasten mikä vaan palaa)
mutta ku ajat suomes enimmät ajot ni o kiva ettei tarvi luistella ekaa 10km ja toiseks edellinen kesti 22tkm ilman kankaita, edellinen vaa 15 ku tuli joku vitun rauta tiestä ja rei`itti..! KELE
misukka yleensä kesti sen pakollisen 12 et sais renkaan arvonimen ja avonist ei sen enempää.
pirelli route edessä että takana eikä tarvi huolehtia muuta ku näkyväisyydestä.
joku sanoo et liian pehmee, pitää paikkaansa nimittäin keskieuroopas lähes mahdoton piirtää viivaa/polttaa. ( seinäävasten mikä vaan palaa)
mutta ku ajat suomes enimmät ajot ni o kiva ettei tarvi luistella ekaa 10km ja toiseks edellinen kesti 22tkm ilman kankaita, edellinen vaa 15 ku tuli joku vitun rauta tiestä ja rei`itti..! KELE
misukka yleensä kesti sen pakollisen 12 et sais renkaan arvonimen ja avonist ei sen enempää.
seuraava toimii ainakin minun pyörässäni: http://www.conti-online.com/generator/w ... ne_en.html 
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Talvella vaihdan alkuperäiset dunhopit huit hittuun, jotta ajo-ominaisuudet paranee. Ajatus olisi samalla hieman leveämmästä takanakista. Sporty 2003 mallin ei heittämällä mahdu 150 kumi - ottaa kiinni strutsin kiinnityspultteihin ja belttiin. Mikä olisi helpoin/halvin muutos mitä täytyy tehdä? Spacereita hihnapyörin ja takaloksun modifikaatio vai?