Hyvää palvelua

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Lexa

Hyvää palvelua

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Kun usein tuppaa olemaan jutut palveluista negatiivisia, niin haluaisin tuoda tähän julkisesti asiaa hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta. Monen tuntema Kippari on avannut putiikin, Classic Iron Motor, vanhan kolmostien varteen (vanha punkan esso, riihimäen pohjoispuolella). Kippari auttoi ainakin minua monessa teknisessä asiassa. Ei ylimyy ja suhtautuu nöyrästi meikäläisen ´´tyhmiin kysymyksiin´´. Tulee olemaan hyvä kahvi- ja pysähdyspaikka kesällä.
PS. Tämä ei ole mainos. En saa provikaa. :wink:
Hyvää kesänodotusta!
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Lexa puhuu asiaa: kyllä Suomesta saa hyvää palvelua, kun viitsii vertailla. Hot Bike on mun tarpeisiini paras liike, koska siellä painotus on vanhoissa peleissä ja niiden osissa. Palvelu on erittäin asiantuntevaa ja tyrkyttämätöntä, ja hintatasokin monia muita edullisempi. Asiakkaan kuuntelua harrastetaan aktiivisesti ja hyviä neuvoja saa kaupan päälle.
Tämäkään ei ole mainos, vaan silkkaa palautetta. Jokainen nettikaupoissa asioiva ottaa tietynlaisen riskin levittäessään Visa-korttinsa tiedot kaiken maailman hakkereiden käyttöön. Tästähän on tuore esimerkki viime viikolta.

Viesti Kirjoittaja #23 »

Olen saanut hyvää palvelua aina Hoghausissa.Hoidan asiat kolmen kaverin kanssa ja Päällikkö ei ole niiden joukossa.
Näillä mennään...
jep

Viesti Kirjoittaja jep »

Lexa, kuka kippari tämä lafkan perusti? En ole kerenny siellä piipahtaan ja niitä kai on useampia joita joskus kutsutaan kippareiksi. Kerro vaikka kaupungin tarkkuudella.

Hyvä että näitä tälläsiä paikkoja tulee lisää.
panhead

Ara's on paras

Viesti Kirjoittaja panhead »

Parasta palvelua olen aina saanut Aralta, suosittelen vilpittömästi! Ja valitettavasti tämäkään ei ole maksettu mainos :)
Vieras

samaa mieltä!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Panhead puhuu asiaa :wink:
Aran palvelu on yksilöllistä, joustavaa, ystävällistä ja hinnat ovat erittäin kilpailukykyiset :!:
Jokaisen asiakkaan projektiin ja tarpeisiin todella panostetaan kiitettävällä tavalla 8)
Esimerkillistä kaupankäyntiä :D

- Nimimerkki "Rehellinen, ei-maksettu mielipide"
Etel-suoamalainen

-

Viesti Kirjoittaja Etel-suoamalainen »

Tarkkana jep ->(vanha punkan esso, riihimäen pohjoispuolella).
Vieras

Missä tämmönen Ara pitää majaansa?
Vieras

Ara´s Bike & Parts

Ara´s Bike & Parts
Tammisaari

Puh/Fax: 019-2461586
häly

Viesti Kirjoittaja häly »

hot bikessä tosiaan on palvelu kohallaan, eikä tavaraa ole hinnoilla pilattu... jos jarruletkuja joku tarvii niin dunlop highflex, konalassa, on mun kokemuksien mukaan asiallinen pulju palvelu oli hyvää eikä tullu letkut paljoa maksaa...
Lexa

jep kirjoitti:Lexa, kuka kippari tämä lafkan perusti? En ole kerenny siellä piipahtaan ja niitä kai on useampia joita joskus kutsutaan kippareiksi. Kerro vaikka kaupungin tarkkuudella.

Hyvä että näitä tälläsiä paikkoja tulee lisää.
Mainiota, et jengi antaa hyvääkin palautetta. Ei aina rutinaa. Ei kaikkia asioita halua tai voi tehdä itse. Hyvä yritys ei myy aina kalleinta tuotetta vaan tarjoaa myös edullisia vaihtoehtoja sekä neuvoo myös tee-se-itse-ratkaisuissa. Tietenkin ymmärrän, että neuvot tulevat vain asiakkaille.
Kippari on monelle tuttu muutaman vuoden takaa keltaisesta kopterista, jossa oli ´´musta käsi´´. Ajoihan partaveikko Chevy-56:lla Super Comp luokassa kisaa. Auto oli tietenkin keltainen. Ei taida Kippari luopua väristään ja mustasta kädestään. Kisamiehenä tuntee kyllä motukan sielunelämän ja on metallia pelkäämätön.
Paikka on todella mainio pysähdyspaikka Riihimäen ja Janakkalan välissä, ihan tien varrella. Paikan tunnistaa helpolla, koska katolla on MP. Paikka tarjoaa hyvän sadesuojankin. Huomasin, että uutisissa on maininta Classic Iron Motor. Tsekkaa sieltä.
Taidan tämän kehuskelun jälkeen mennä pyytämään provikaa tai ainakin ilmaisia tarroja ja ehkä kahvia ja bullaa.
Tzei

Viesti Kirjoittaja Tzei »

Masa kirjoitti:Jokainen nettikaupoissa asioiva ottaa tietynlaisen riskin levittäessään Visa-korttinsa tiedot kaiken maailman hakkereiden käyttöön. Tästähän on tuore esimerkki viime viikolta.
Joo, riski on aina olemassa mutta ei niitä visakortin tietoja kannata missään nimessä työntää nettiin tai s-postiin. Ihan perinteinen fax tai puhelin on oiva apu. Ei jää tiedot mihinkään hakkereiden käsiin. Arvostan toki kovasti myös hyvää palvelua ja käytän kotimaisia diilereitä aina kun voin ja budjetti kestää... Suuremmat tavarat tilaan kuitenkin yleensä euroopasta, jolloin hinta ajaa palvelunkin ohi.
Vieras

Olen aina käyttänyt visaa maksuvälineenä kun olen tilannut osia hollannista. Ei mitään ongelmia, sitä paitsi riskin kantaa aina kauppias ja pankit. Ei kortin haltija.

Jussi
Lexa

Ajatuksia yrittäjän näkökulmasta:
Kun tilaatte esim. suoraan netistä tuotteita. On ennen sitä saatettu käydä putiikissa tutustumassa esim. tarvikkeisiin ja kysytty neuvoja ja hintoja. Tämän jälkeen on havaittu tuote edullisemmaksi netissä ja siitä sitten tilaamaan. Älkää ihmetelkö, jos muutaman tälläisen keissin jälkeen kauppias ei palvelekaan myönteisesti (havaitessaan asian). Tiedän, että tämä ei koske kaikkia keissejä, mutta tälläistä tapahtuu minunkin alallani ja varmasti muillakin. Olen itse antanut hyviä ideoita ja ammattitaitoni on ollut käytössä ja sen jälkeen haettu muualta loput. Toivon teidän arvostavan sitä tieto-taitoa mitä te saatte tai teidän pitäisi ainakin saada. Siis vaatikaa sitä. (en ole edelleenkään MP-alalla ja olen lahjomaton) :?
Vastaa Viestiin