Mikä kolkattaa

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

FLSTC

Mikä kolkattaa

Viesti Kirjoittaja FLSTC »

Pyörä FLSTC.keulaa laskettu n. pari tuumaa vuosia sitten ja nyt kun vaihdettu keulaan öljyt niin rupesi jarruttaessa etujarrulla(esim risteykseen)pitämään sellasta pientä kolinaa/kalinaa jos on vähänkään epätasaisuutta baanassa.muuten ei kolise/kalise ja jos tasaisella jarruttaa ei kuulu mitään.....mikä v...u??? väljää ei ole missään
rieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rieska »

Mulla teki samaa, ohjausakselissa oli hitunen väljää, korjaantui kiristyksellä. Oireili vain kovemmassa jarrutuksessa tai tiheemmässä röykkyytyksessä.

-rieska
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!
Pannupiä

Viesti Kirjoittaja Pannupiä »

On laitettu vaihdettaessa liian plitkut ölkät. Saostamiseen tavallista esim. 10W 30 moottoriöljyä. Oli aikanaan suhteessa 2/3 keula- ja 1/3 moottoriöljyä niin rauhottu kummasti.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
FLSTC

Viesti Kirjoittaja FLSTC »

Kun ei ne öljyt kyllä pitäs olla liian plitkut.20W-30 tuuppasin sisään ja öljymäärääkin oon vaihdellu desin(liian pehmyt) ja 2 desin(liian kova) välillä. aikoinaan kun laskin keulan otin alkuperäiset öljyt talteen ja laitoin sitä sisään ja ei ollu mitään oireita.ja nyt kun vaihdoin niin muuten ei muutoksia oo tapahtunu kun öljylaatu/merkki :roll: olisko ne nyt sitten noi 20-30 liian paksut eli litkumpaa sisään vai vieläkö pitäs lähteä menemään paksumman öljyn suuntaan
Viimeksi muokannut FLSTC, 09:00 16.06.2005.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pannupiä

Viesti Kirjoittaja Pannupiä »

FLSTC kirjoitti:Kun ei ne öljyt kyllä pitäs olla liian plitkut.20W-30 tuuppasin sisään ja öljymäärääkin oon vaihdellu desin(liian pehmyt) ja 2 desin(liian kova) välillä.
Then beat´s a hell out of me... :D
Sex, choppers and rock´n roll!!!
Vastaa Viestiin