Dynan siirtosarjat (TC)

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Vieras

Dynan siirtosarjat (TC)

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Laitoimpa sitten CC:n siirtosarjat ja sinne jäi poskesta läpi menevä akseli ja vipuvarsi ylimääräisiksi. Kannattaako ne ottaa pois ja jos kannattaa niin miten? Jätänkö akselin paikalleen vai nou? Ekaa kertaa hommissa niin on vähän hakusessa. Tyhmä minä :roll:
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ei taida ensiökopassa oleva akseli lähteä pois ilman koppien irrotusta - näin ainakin vanhemmissa malleissa. Jos et irrota akselia niin kannattaisi se ainakin lukita paikoilleen ettei se kolise turhaan edestakaisin. Yhdessä Dynassa näin akselin päähän sorvatun alumiinikupin joka kiristyi paikalleen kupin kyljessä olevalla pidätinruuvilla.
FX

Viesti Kirjoittaja FX »

Joutuu purkamaan kytkintä myöten, ei mikään herkku homma :?
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Jos ei sarjassa tullut mukana sita hemulin mainitsemaa alumiini kuppia akselin paahan kay ostamassa sellainen jostain hd liikkeesta. En itse ole nahnyt montaakaan dynaa jossa olisi jaksetu tuo akseli ottaa pois.
Hdeppu

Viesti Kirjoittaja Hdeppu »

Mulla ainakin Dynassa akseli paikallaan ja (Hemulin ja mikiran mukaisesti) lukittu, ei kolise. Kuppi tuli siirtosarjan mukana, kromattu.
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Hdeppu kirjoitti:Mulla ainakin Dynassa akseli paikallaan ja (Hemulin ja mikiran mukaisesti) lukittu, ei kolise. Kuppi tuli siirtosarjan mukana, kromattu.
Näin oli myös mun Dynassa aikoinaan. Akselin säilyttämistä puoltaa sekin, että jalkahallintalaitteet on helppo palauttaa alkuperäisiksi, mikäli joskus niin haluaa :?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Hdeppu kirjoitti:Mulla ainakin Dynassa akseli paikallaan ja (Hemulin ja mikiran mukaisesti) lukittu, ei kolise. Kuppi tuli siirtosarjan mukana, kromattu.
Näin oli myös mun Dynassa aikoinaan. Akselin säilyttämistä puoltaa sekin, että jalkahallintalaitteet on helppo palauttaa alkuperäisiksi, mikäli joskus niin haluaa :?
Vastaa Viestiin