Laatukysely
Laatukysely
Vähän väärä aika kysyä näin ajokauden kynnyksellä, kun ruuvailut on jo tehty, mutta kysynpähän nyt kuitenkin.Mikähän mahtaisi olla sellainen osa, työkalu, ajovaruste ym. johon olette olleet todella tyytyväisiä laadultaan tai hinta/laatu suhteeltaan? Itselläni ainakin Pannuun laitettu Malloryn virranjakaja on juuri tällainen todella hyvä ostos.
- schumispecial
- Sporttiboy
- Viesti:
Puolentoista litran Colapullo!
Siitä kun silpasee pohjan ja sen kaulaosan pois niin sopii heittämällä työkalurullaan ja pitää sen aika kivasti muodossaan ja kaikki kilkkeet kankaaseen käärittynä sisällään hjuvassa järjestyksessä.
Siitä kun silpasee pohjan ja sen kaulaosan pois niin sopii heittämällä työkalurullaan ja pitää sen aika kivasti muodossaan ja kaikki kilkkeet kankaaseen käärittynä sisällään hjuvassa järjestyksessä.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Laatua
Joskus mopoaikana (<15v.sitten) ostin pulttiautosta kiinamallin räikkäsatsin hylsyt katoilee mutta räikkä pelaa ja adapterit löytyy joka kokoon. Hylsyt katoilee mutta siinä on hinta/laatusuhde kohdallaan!
työkaluista
Topiciin, mitä hyvää olen ostanut;
Stahlwille työkalut ovat olleet ainakin minulla mittatarkimpia mitä maailmalta löytyy /eli ei mene pultin kannat pyöreiksi,ja hintakin on laatuun nähden ok(halventuneet ovat EUn myötä ( n30%) )
Ruuvinvääntö/ ruuvinkannan sisäpuolisen työkalun mittatarkimman olen löytänyt WERA valmistajan kautta.
Haen itse kuitenkin loppujen lopuksi sitä että kalut säilyy loppuiän ja fillarin pultit parhaassa mahdollisessa kunnossa,ellei itse mokaa.
molempia tuotteita maahantuo ja markkinoi Wihuri Oy Autola , myynti jälleenmyyjäverkoston kautta, (http://autola.wihuri.fi/ )
ja kysyä tuotteista sekä myyjistä voi esim nrosta 040 582 9471.
Stahlwille työkalut ovat olleet ainakin minulla mittatarkimpia mitä maailmalta löytyy /eli ei mene pultin kannat pyöreiksi,ja hintakin on laatuun nähden ok(halventuneet ovat EUn myötä ( n30%) )
Ruuvinvääntö/ ruuvinkannan sisäpuolisen työkalun mittatarkimman olen löytänyt WERA valmistajan kautta.
Haen itse kuitenkin loppujen lopuksi sitä että kalut säilyy loppuiän ja fillarin pultit parhaassa mahdollisessa kunnossa,ellei itse mokaa.
molempia tuotteita maahantuo ja markkinoi Wihuri Oy Autola , myynti jälleenmyyjäverkoston kautta, (http://autola.wihuri.fi/ )
nahkamies
kyllä toi "nahkamiehen" wave on asiansa ajanut nyt jo 6v.; sillä on korjattu niin mopoo kun about 100miljoonan euron jatkuvatoimista teräksentekolinjaa, ja ollaan sitten estetty aika isojakin vahinkoja.. 
- schumispecial
Re: nahkamies
Joo, itelläkin samainen kampe, on korjattu lentokoneitakin ja tuotantolinjaa semmoisella. Kaveri hukkasi omansa taannoin, eli "heitti weivinsä"....jaarli kirjoitti:kyllä toi "nahkamiehen" wave on asiansa ajanut nyt jo 6v.; sillä on korjattu niin mopoo kun about 100miljoonan euron jatkuvatoimista teräksentekolinjaa, ja ollaan sitten estetty aika isojakin vahinkoja..
Kalle R kirjoitti

Paljonkos annat alennusta klubilaisille????molempia tuotteita maahantuo ja markkinoi Wihuri Oy Autola , myynti jälleenmyyjäverkoston kautta, (http://autola.wihuri.fi/ )
Laadusta
SnapOn lienee kiistatta työkalujen aatelia, mutta niitä ei jenkeissäkään myydä joka paikassa. Jos käyt uudella mantereella työ- tai lomamatkalla, niin Sears-tavarataloissa, joita löytyy lähes joka paikasta, on Craftsman työkaluosasto. Itsellä on miltei kaikki Craftsman:ia ja ovat kotikäyttöön ja vähän kovempaankin vääntämiseen riittävän laadukkaita (Biltema ei ole edes samalla planeetalla, eikä myöskään K-Raudan tai Starkin työkalut). Niille myönnetään USA:ssa elinikäinen takuu ja rikki mennyt työkalu vaihdetaan uuteen joka liikkeessä - siis USA:ssa.schumispecial kirjoitti:Ainakin kaikki SnapOn-merkkiset työkalut..ovat tosin uutena riivatun kalliita...dyykkaan Työkaludivarissa silloin tällöin.
www.craftsman.com
Jokke
Anna hyvän kiertää
Vain hieman "paranneltu" 2001 FXSTI
Anna hyvän kiertää
Olenko väärässä?
Olenko jälleen väärässä? Mulla on sellanen käsitys, että Snap On -tuotteet ovat lähinnä Biltema-laatua??? 
Re: Olenko väärässä?
Tästähän saisi varmaan aikaan hyvänkin väittelyn puolesta ja vastaan, mutta jenkeissä Snap-on mielletään kyllä "automotive"-laaduksi ihan yleisesti. Eli, niillä voi vääntää. Se näkyy myös hinnassa.Ilkimys kirjoitti:Olenko jälleen väärässä? Mulla on sellanen käsitys, että Snap On -tuotteet ovat lähinnä Biltema-laatua???
Jokke
Anna hyvän kiertää
Anna hyvän kiertää
Snap Onia löytyy kahta eri laatua, on kallis ammattilaatu ja halvempi harrastajalaatu. Esim. harrikkamiehille myytävä JesseJames työkalukaappi kaluineen edustaa juuri tätä harrastajalaatua - sen takia hintakin on inhimillinen. Ei se harrastajalaatukaan ihan paskaa ole, suuri osa tunnetuistakin merkeistä tehdään tänä päivänä Taiwanissa - ainakin osa komponenteista.
- schumispecial
Re: Olenko väärässä?
Tästähän saisi varmaan aikaan hyvänkin väittelyn puolesta ja vastaan jne.....hdjokke kirjoitti:Ilkimys kirjoitti:Olenko jälleen väärässä? Mulla on sellanen käsitys, että Snap On -tuotteet ovat lähinnä Biltema-laatua???
Oon tehny jonkun verran lentokonehommia ja niissä piireissä näkee melkein poikkeuksetta Snapparia, en tiiä sitten mitä se kertoo laadusta.
Niin ja piti kertomani myöskin yleis-irroitus-ym spray-öljyistä: mielestäni WD-40 on parempaa kuin CRC:n 5-50 tai mikä se nyt on. Weedari haiseekin paremmalle. Lentsikkahommissa näkyikin sitten LPS-merkkistä mitä on hankalampi löytää. LPS1 on kuin ompelukoneöljyä, LPS2 vastaa weedaria ja CRC:tä ja LPS3 on vahamaista suojaöljyä, hyvää esim. koteloiden ja onkaloiden suojarasvaukseen.