Suomen OCC?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
hemuli
Viesti:

Suomen OCC?

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Aika ennakkoluuloton veto Yleisradiolta eilisillan "Puskuri" -ohjelma. WDM-Finland sai hyvää mainosta usean minuutin ajan kun Jussia ja kumppaneita haastateltiin chopper-projektien keskellä. Näyttää taas olevan useampi sporttichopper tulossa katukuvaa kaunistamaan ensi kesäksi - hyvä näin!
wla4245

Viesti Kirjoittaja wla4245 »

Suomen OCC ? Paitsi että Woodoon silpomissa vehkeissä on stuukki kohdallaan.
t.vellu
Viking

Viesti Kirjoittaja Viking »

Tuleekohan toi uusintana tai löytyykö kellään nauhalta tätä pätkää??
Softail
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Softail »

Korteni kekoon....valitettavasti

Juu, hienoa mainosta WDM:lle. Yritykselle joka teki pyörääni erään osan, lupasi kolmessa viikossa-------kesti 6 kk, sovittiin hinnaksi 100?-----velotti 180?. Yritys jota en enään koskaan voi kunnioittaa ja yritys jonka palveluja en koskaan ikinä milloinkaan enään käytä.

Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
hemuli
Viesti:

Pikkulinnut lauloivat, että nuo edellä mainitut toimitusviivästykset ovat nyt menneen talven lumia ja WDM:llä käy sellainen pyörre pajan puolella että heikompaa hirvittää... Valmista tuotetta syntyy sellaisella vauhdilla että useampikin ehtii saamaan "Chopperin ensi kesäksi"... :D
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

hemuli kirjoitti:Pikkulinnut lauloivat, että nuo edellä mainitut toimitusviivästykset ovat nyt menneen talven lumia ja WDM:llä käy sellainen pyörre pajan puolella että heikompaa hirvittää...
Onks toi totta? Mä on odottanut tarjousta Sportin offset eturattaasta kohta kaks vuotta ja neljännen yhteydenottoyrityksen jälkeen lopetin yrittämästä ( mä oon tottunu siihen että asiakas ei soita kahdesti...)

Tarttee kai sit koittaa taas...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Don Quijote

Viesti Kirjoittaja Don Quijote »

Sama homma, pari e-mailia, useampi puhelu ja muutama soittopyyntö ei tuottanut tulosta, eli en saanut kontaktia firmaan.... :?

Tilasin sitten offset-rattaan ja adapterit Mannelta, löytyy nykyään MCS:n luettelosta ihan tilauskamana :idea:
hemuli
Viesti:

Kuten tuossa aiemmin tuli jo sanottua, niin tahti on kuulemma muuttunut radikaalisti. En ole itse ollut tekemisissä Jussin kanssa viime aikoina mutta olen kuullut useammalta tyytyväiseltä asiakkaalta että eroa entiseen on.

Nämä Sporttiboyn ja DonQuijoten tapaukset asettunevat ajalle ennen tahtilajin vaihtoa.

Toivottavasti rytmi pysyy jatkossakin...
Sporttiboy
Viesti:

Tarttee varmaan sit koittaa uudelleen, se mun läjä on nyt just sopivasti levällään ja KAIKKI kätevästi käsillä!
Poju

Viesti Kirjoittaja Poju »

Omat kokemukseni WDM:stä ovat erinomaiset, kävin paikan päällä asiat kuten toimitusaika ja toimitustapa sekä hinta sovittiin ja kaikki tapahtui juuri niin "hyvää palvelua"
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Sporttiboy kirjoitti:Tarttee varmaan sit koittaa uudelleen, se mun läjä on nyt just sopivasti levällään ja KAIKKI kätevästi käsillä!
Ettet se ollut sinä joka uhos ottaa pilalle menneen ajokauden takaisin? Joko rakkoa pakottaa :mrgreen:
Sporttiboy
Viesti:

hlyytine kirjoitti:Ettet se ollut sinä joka uhos ottaa pilalle menneen ajokauden takaisin? Joko rakkoa pakottaa :mrgreen:
Pakottaa kovasti, mutta kun tulee päivittäin ylläreitä vastaan konetta purkaessa jotka uhkaa käydä lompakon ja hermon päälle niin tarttee varmaan kattoo paljonko tänä talvena tekee muutoksia vai pistääkö vaan nippuun ja rakentelee enämpi ens talvena.

Tosin saattaa kauden alku viivästyä nytkin kaikista muista viivytyksistä johtuen... Voin sit joskus tuopin ääressä avautua :lol:
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Elä mittään, itelläkkii tunnelmat gasolino kaputt, propello stopp, pesetat finitto. Mutta niinkun fenix-lintu, kohti aurinkoa tästä noustaan. Tuopin hinta on muuten aika edullinen avautumiselle 8) Saas nährä jos samaan lääniin osutaan.
Vee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vee »

Vähän samat fiilikset meitin tallissakin, emännän mopon sain nippuun viikonloppuna mutta oma vekotin vielä hyllyllä kun puuttuu muutamia osia.
Aamulla oli -20 astetta pakkasta joten vielä on aikaa pyöritellä mustia peukaloita.
Vastaa Viestiin