WTF... Mitähän noi erikoissäännöt mahtaa olla?täytyy tarkistaan kun noihin harrikoihin on omia erikoissääntöjä![]()
Oon kyllä huomannu, että hartsikan omistajaa kohdellaan erillailla, kuin
muita motoristeja, jotta vielä lakikirjassakin!!!
Omasta kokemuksesta voi todeta Karpalle, että Helsingissä on ne kusipäisimmät. Pysäyttämisen syyksi riittää, että ajaa vakio-HD:lla (oma kokemus). Huoltiksen pihalla aletaan katsastamaan tehdaskuntoista sportya (oma kokemus), kun n. 5% alkuperäisosaa sisältävä trumppachopper jää täysin vaille huomiota (jotain hyvää sentään).Karppa kirjoitti:Mee kuule Joensuuhun. Sielä sellaisia riittää. Täällä jepeillä on ainakin suhteellisuudentajua.Choppers_forever kirjoitti:Täällä Helsinkissä kaikki on toisin. Onkohan kaikki Suomen kuspää polliisit tulleet tänne?? Tuntuu ainakin siltä ( kokemuksen syvä rintaääni ja huokaus )... Pari mukavaa nuorempaa konstaapelia on tosin tullut vastaan, jotka eivät ole turhasta motkottaneet...
Mikä vois olla pahin mahdollinen yhdistelmä? Joensuulainen hintti-kusipää poliisi ja taksikuski poikaystävänä. Taatusti tulee motoristille vaikeuksia.
Joo, puhut varmaan asiaa. On minutkin tsekattu, ihan vain pyörän vuoksi. Olen kuitenkin suhteellisuudentajusta edelleen sitä mieltä, että pääkaupunkiseudun runsas liikenne pistää jepetkin miettimään ja tajuamaan mikä on olennaista. Esim. ylinopeustapauksissa.akrapu kirjoitti: Omasta kokemuksesta voi todeta Karpalle, että Helsingissä on ne kusipäisimmät. Pysäyttämisen syyksi riittää, että ajaa vakio-HD:lla (oma kokemus). Huoltiksen pihalla aletaan katsastamaan tehdaskuntoista sportya (oma kokemus), kun n. 5% alkuperäisosaa sisältävä trumppachopper jää täysin vaille huomiota (jotain hyvää sentään).
On myös kokemusta pohjoisen ja etelä-pohjanmaan virkavallasta, joiden kanssa ei mitään ongelmaa. Joensuun polizai on minulle outo.
Kavereilla sekä pääkaupunkiseudulla että lapissa (siis muu Suomi) on kyllä samansuuntaisia kokemuksia. Helsinkiläiset eivät sitten vedä hernettä nenään, kiva kaupunki se on, asuin siellä itsekin vajaat 8 vuotta.
- AKr