Remu
Ja sitten velä tarkennukseksi: aika moni chapter ykkösen kaljaillassa kysyi mun T-paidan teksteistä, että mitä toi TON UP oikein tarkoittaa? Me Cafe Racer -kuskit tiedetään se, että ajetaan 100 mailit mittariin. Ja kun on kyse on TON UP-brotherseista niin se lienee limiitti tällaisille -54/R&R- baaboille...

- Sporttiboy
- Viesti:
Sviddu mä oon liian nuori...
En kuitenkaan ehtinyt sit kuunteleen Makasiinin keikkaa vaikka tarkoitus oli mutta kivaa mulla oli silti...
Remu ja pojat Lahden Kansantalolla -73 sai aikaan vibat josta osa jopa klubin jäseniäkin joutuu vielä tänäkin päivänä kärsimään...
Kun kipinä syttyy liekkiin se ei sammu ihan helpolla.
En kuitenkaan ehtinyt sit kuunteleen Makasiinin keikkaa vaikka tarkoitus oli mutta kivaa mulla oli silti...
Remu ja pojat Lahden Kansantalolla -73 sai aikaan vibat josta osa jopa klubin jäseniäkin joutuu vielä tänäkin päivänä kärsimään...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Miikka kirjoitti:Olisit vaan tullu 1:sen kaljailtaan, oli aivan saatanan hyvä bändi ja huippumeininki...
Älä välitä. Kyllä se teidän bändi oli PALJON PAREMPI kuin remu...Sporttiboy kirjoitti:Sviddu mä oon liian nuori...
Haluan itseänikin varjella Remun keikoilta ettei mielikuva särkysi...
-Hyvin lähellä se oli särkymistä Orilammella -96? Oli se jo silloin jotenkin niiin väkinäistä...
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -