Paras pyörä?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Tiettävästi Suomessa ei ole kuin yksi Brought-Superior ja sen omistaa maamme kenties tunnetuin veteraanibrittimotoristi (J.J.) Hessu taisi nähdä juuri tuon kulkineen; varmaan sykähdyttävä näky.
Niissä käytettiin moottorina, ainakin pääasiassa, JAP:in veekakkosia. Samoja motteja käytettiin myös brittien suosimissa kolmipyöräautoissa, joissa motti oli sijoitettu nokkamaskin eteen.
Single-JAPit taas olivat maarata- ja speedway-kuskien suosiossa vuosikymmenet. Olen pikkukundina nähnyt, kun mestari Matti Olin heitti yksien juhannusjuhlien näytösajossa sellaisella hiekkaa yleisön silmille 8) Oli hienot saundit pitkäiskuisessa singlessä :)
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Karppa kirjoitti:
affe kirjoitti:samoin kun se että kun olet koulusi käynyt ja hyväpalkkaisessa hommassa (mitä se sitten onkin) niin et osaa mitään rakentaa
Tätäkään mä en kirjoittanu!
Et niin, mähän sanoinkin vaan että niin se mun silmille hyppäsi koska tulkinta jää aina vastaanottajalle :wink:
Taitaisi olla taas aika kevään tulla... :)

Affe
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Taustalla mulla on Cb 500, Xv 750, CM 400, CB 125, CZ 250, ja viimeksi XLCH 1000 - 79. Rautasika oli kyllä mahtipossu, mutta paloi kyllä hihatkin. Ajo / roplaus suhde oli 1/6 eli yks päivä ajoa, kuus ropeltamista. Oli edellinen omistaja tehnyt ihan kaiken päin vittua. Silti sitä on ikävä. Olihan se mun eka HD ja suhteen loppumisesta on niin vähän aikaa.. 8O :(

Nyt sitten onnellisesti (?) Evon omistajana. Meinasin , etten koske siihen ollenkaan ennen ensi kautta 8O Mutta, nyt eukko katselee kauhuissaan ruuviläjää tallissa ja parkuu ettei taaskaan päästä ajelemaan. Ei vaan pystynyt pitämään moposta näppejä erossa. PAKKO saada siitä omanlainen!!! Ja koko ajan visiot pahenee :D Tällä hetkellä keskitytään koneeseen... Messuilla törmätään ja sitten kekkereissä. Kuukausi selvittäpäin takana, mutta ei enään kauaa... muutama tunti.

CF
Raimo-Raato
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo-Raato »

Mä oon aina ollu pettynyt pyörän (tai minkään arvokkaamman) hankkimisen/vaihdon jälkeen (kerran vaan tullu vaihdettu, muuten jääny vanhat raadot tallin nurkkiin pyörimään). Sitten kuluu pari viikkoa ja unohtaa mitenkä paljo siihen romukasaanT tuli rahaa sijoitettua ja samassa ajassa tullut suunniteltua pyörän muutokset moneksi talveksi eteenpäin. Mulle paras pyörä ei oo siis se edellinen vaan se jollaisena nykyisen pyöräni nään sitten kun siihen on kaikki suunnitellut muutokset saatu aikaiseksi (lue "täysin" erilainen kuin kellään muulla). Se onkin sitten ihan eriasia saanko laiskuuttani ja suunnitelmien muuttumisten myötä itselleni tollaista "parasta pyörää" koskaan aikaiseksi.

PS. Rautista kuitenkin kova ikävä :twisted:
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
Razzle-Dazzle
Viesti:

Re: Paras pyörä?

Viesti Kirjoittaja Razzle-Dazzle »

Kaasi kirjoitti:Tulipa mieleen kysäistä että onko monella tullut pettymyksiä pyörän vaihdon yhteydessä. Tarkoitan että onko tullut katumapäälle vaihdon jälkeen ja jos on niin mikä on ollut se paras pyörä joka tuli hätäpäissään vaihdettua pois. Itse kun mietin aina auton parempaan vaihtoa ja viime keväänä kun tuli tuo Sportster hankittua, niin tuntuu senkin vaihto pyörivän päässä alituiseen. Kai tämäkin tauti jotenkin loppuu, onko ainoa keino laittaa pyörään niin paljon rahaa kiinni ettei pysty vaihtamaan ilman karmeita tappioita 8O
Meinasin vaihtaa oman panshovelin - evoshopperiin mut onneks ei oma menny kaupaks... olis harmittanu jälkeenpäin. Vanhan pyörän rakentaminen on varmasti hyvä lääke ainakin muutamaks vuodeks... tai sit ei
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

Mä hommasin ykköspyörä Evo-chopperin kaveriks kakkospyöräks :twisted: Pannun :!:
Ei tarvi luopua mistään ja saa rakentelut vaan jatkua :wink:
affe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja affe »

Lawless kirjoitti:Mä hommasin ykköspyörä Evo-chopperin kaveriks kakkospyöräks :twisted: Pannun :!:
Ei tarvi luopua mistään ja saa rakentelut vaan jatkua :wink:
Just näinhän sen homman pitäis mennä. Mut tietty sittenkin se unelmapyörä on se mitä ei vielä omista? :)

Affe
ronski

niimpä

Viesti Kirjoittaja ronski »

Mun unelma pyörä on tossa seinän takana tallissa......enkai mä ny muulla aja ku unelma pyörällä.
akrapu

Harmittanu on

Viesti Kirjoittaja akrapu »

On jäänyt harmittamaan. Kokemusta on rautapäästä, pannusta, FXD:stä, FLHS:stä ja trumppachopperista. Kerran on harmittanut: kun vaihdoin pannuchopperin pakkauuteen FXD:hen. Siitä sitten pari laitteen jälkeen takaisin pannulinjalle ja nyt on taas mieli korkealla 8) .
FXD/FLHS-osastosta luopuminen ei ns. tuntunut missään. Eivät olleet minun pyöriä, vaikka huolettomia ja hyviä ajaa mutkaista tietä näkymättömiin. Nykyisellä fillarilla ajelen 20 km:n työmatkaa kaikki työkalut & varaosat mukana. Makuja on niin monia.
Nyt on kakkospyörän hankinta mielessä, (jos saan hallituksen suostumuksen): Thruxton tai 1200 sportti. Mutten osaa oikein päättää... 8O 8O. Toista kertaa en kuitenkaan tee sitä virhettä, että laitan pannun kiertoon.
Kaasi

Viesti Kirjoittaja Kaasi »

Kiitos vastaajille. Näyttelyssä käynti ei kyllä helpottannut tilannetta yhtään. Päin vastoin. Ja kuten akrapukin sanoi niin kyllä muijalle pitäis thruxton saada :lol: Ja mulle dyna ja heti :evil:
Suunnitelma on vain lista asioita jotka eivät toteudu.
hemuli
Viesti:

Re: Harmittanu on

Viesti Kirjoittaja hemuli »

akrapu kirjoitti:...Toista kertaa en kuitenkaan tee sitä virhettä, että laitan pannun kiertoon.

Mitämitämitä!!!

http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=6136

Pannu myynnissä - nyt taitaa olla vakava paikka...
Vieras

Re: niimpä

Viesti Kirjoittaja Vieras »

ronski kirjoitti:Mun unelma pyörä on tossa seinän takana tallissa......enkai mä ny muulla aja ku unelma pyörällä.

Mikä mahtaa olla UNELMAPYÖRÄ?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Näyttäs, että on "akrapu" saanu pannun hukattua.
Vastaa Viestiin