hdcf rallit ja autot
osu ja uppos.
ai selekä! tänään kolahti postilooraan hyvin vetoavasti laadittu kutsu talkoo väen saamiseksi 2005 himokseen,kiitos timppa. olin juurikin laittamassa posti kun lukasin teitin mielipiteitä ja koska ikuisuu projektini ei ehkä valmistu kyseiseen ajankohtaan mennessä ajattelin saapua pakulla paikalle ja alistaa tuulen nopean korkean ässäni (hiace) ralli orkanisaation käyttöön. mutta leimaantumisen pelossa en taida uskaltaa... lainaus kirjeestä: uusille jäsenille talkoo työ on oiva tilaisuus päästä mukaan porukkaan...
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Niin mäkin tein! Paitsi sitä selkään hakkaamista... Oli mopo alla eikä ketään tuttua lähdössä tai paikan päällä, mutta sinne menin kuitenkin. Näytin vissiin tarpeeksi eksyneeltä kun tuli heti pari ystävällistä opastajaa paikalle ja auttoivat vielä teltan pystytyksessä.j7on kirjoitti:kun puhutaan että ei autolla, ei bussilla etc. mutta entä kun on pyörä mutta ei ole ketään kenen kanssa lähteä/ketään jonka tuntisi paikan päällä?![]()
miten hyvin n.70kg(71) hento bikenrinalku otetaan vastaan?
ei viitsisi lätkästä ensimmäistä karpaasia selkään ja katsoa mitä tapashtuu mutta ei myöskään huvita viettää koko viikonloppua yksin teltassa..
Seuraavaan ralliin kinusin matkaseuraa täältä foorumista, terkut vaan Kompille!
ELI SEKAAN VAAN!
- Sporttiboy
- Viesti:
Jouduin sattuneesta syystä lipsumaan periaatteistani viime syksynä sattuneesta syystä...
BTTR meni kun olin luvannut muutamalle tulla, mutta onneks oli auto mukana, vai mitä Hemuli?
Ajokauden päättäjäisissä oli mukana klubin krääsäkauppa...
Toivottavasti ei enää tartte, mutta jos on mentävä autolla voi koittaa olla jotenkin hyödyks (vink vink, ainakin kesällä saattaa olla ongelma saada krääsäkaupalle kuljetusta).
Ja kyllä mä veikkaan, että meistä jokainen on joskus käynyt elämänsä ekassa kokoontumisessa, kaljaillassa, viikkotapaamisessa tai muussa vastaavassa. Osa jopa jäänyt henkliin sen jäljiltä
Sekaan vaan, ei tää jengi oo niin outoa kun alkuun näyttää!
BTTR meni kun olin luvannut muutamalle tulla, mutta onneks oli auto mukana, vai mitä Hemuli?
Ajokauden päättäjäisissä oli mukana klubin krääsäkauppa...
Toivottavasti ei enää tartte, mutta jos on mentävä autolla voi koittaa olla jotenkin hyödyks (vink vink, ainakin kesällä saattaa olla ongelma saada krääsäkaupalle kuljetusta).
Ja kyllä mä veikkaan, että meistä jokainen on joskus käynyt elämänsä ekassa kokoontumisessa, kaljaillassa, viikkotapaamisessa tai muussa vastaavassa. Osa jopa jäänyt henkliin sen jäljiltä
Sekaan vaan, ei tää jengi oo niin outoa kun alkuun näyttää!
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Ny taasen sie Hemuli puhut asiaa, myöhä vasta veikeitä vekkuleita ollaa
Hyvä et ettei minullaki ollu kuset housuss ekaan ralliin menness
No hyvä on mie selitän syyhä ei ollu peleko näitä Hooree miähiä ja naisia kohtaan vaaan syyhä oli se ett leviikö mun Rautis taas enne ku perille piäsen
Matkaha oli tosi pitkä kotonta BTTR peräti huimat 30 kilsaa

wellu
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
[quote="wellu"]Omakohtainen kokemus multakin löytyy ja se on sillai ett kyll porukkaan mukaan pääsee, viimeistään ehtoolla kun on oluen juonti talkoot menossa ja niitähä on pitkin ehtoota
Ei muuta ku meet sekaan ja esittelet ihtes ja samall kysyt ett suapiko tähä istuu turisemmaan ku oon outo ja uus näis ympyröis ja o vähä orpo olo ku oravall ku kävyt ol jiäss
. Tiän kyll kokemuksesta ett vaikeeta se on tuppautua rinkiin mutt jos ett ite mee ni ei kukkaa sitä puolestas tee, eka kerta on aina hankalin jopa noiss muissakin jutuiss, niiku sillai tiätsä...
Joo.Mulla on kokemus että HD miehet & naiset on todella hyvin yhteisöllistä porukkaa ja mukaan otetaan hyvin avoimesti.
Ite lähdin yksin Belgian Superiin ja jo laivalla oltiin kun oltas tunnettu aina!
Kun lopulta saavuin yksin leirille(kuorma-autolla,pyörä kyydissä;beltti poikki 80 km Rostockista) ei näkyny ketään tuttuja ja kysäisin saksmanneilta onks suomalaisia näkyny,niin osoittivat paria leiriä,johon meikä ilman releitä pokkana mukaan.Jopa yöpyminen vieraassa teltassa luvattiin kun omat releet naapurikylän korjaamolla pyörän päällä.
Pisaralla pisimmäälle ;Hangossa tankattua bensaa tankissa vielä Rysselissä!!! Kiitos suomalaisille rekkakuskeille: koko matka Rostock-Hofstade!
Joo.Mulla on kokemus että HD miehet & naiset on todella hyvin yhteisöllistä porukkaa ja mukaan otetaan hyvin avoimesti.
Ite lähdin yksin Belgian Superiin ja jo laivalla oltiin kun oltas tunnettu aina!
Kun lopulta saavuin yksin leirille(kuorma-autolla,pyörä kyydissä;beltti poikki 80 km Rostockista) ei näkyny ketään tuttuja ja kysäisin saksmanneilta onks suomalaisia näkyny,niin osoittivat paria leiriä,johon meikä ilman releitä pokkana mukaan.Jopa yöpyminen vieraassa teltassa luvattiin kun omat releet naapurikylän korjaamolla pyörän päällä.
Pisaralla pisimmäälle ;Hangossa tankattua bensaa tankissa vielä Rysselissä!!! Kiitos suomalaisille rekkakuskeille: koko matka Rostock-Hofstade!
Pisaralla pisimmäälle ;Hangossa tankattua bensaa tankissa vielä Rysselissä!!! Kiitos suomalaisille rekkakuskeille: koko matka Rostock-Hofstade![/quote]
Siis tää on mun stoori...Mites toi edellinen viesti meni viturallaan ja tuli yhdistetyks muiden viestiin...tana.Tietotekniikka on sit ihmeellist.....
Pisaralla pisimmäälle ;Hangossa tankattua bensaa tankissa vielä Rysselissä!!! Kiitos suomalaisille rekkakuskeille: koko matka Rostock-Hofstade![/quote]
Siis tää on mun stoori...Mites toi edellinen viesti meni viturallaan ja tuli yhdistetyks muiden viestiin...tana.Tietotekniikka on sit ihmeellist.....
Jos porukka on yhtä fiksua face to face
kuin täällä foorumissa niin ei voi olla vaikeaa päästä paikan päällä muiden kanssa juttuun
Toisaalta aina on arempia
ihmisiä jotka ei uskalla tulla esille
Yritän rautiksella tulla johonkin tapahtumaan ettei tarvis olla vain kotipihassa/autotallissa
MP-messuilla on hyvä "tarkkailla" millasta porukkaa olette
kuin täällä foorumissa niin ei voi olla vaikeaa päästä paikan päällä muiden kanssa juttuun
Toisaalta aina on arempia
Yritän rautiksella tulla johonkin tapahtumaan ettei tarvis olla vain kotipihassa/autotallissa
MP-messuilla on hyvä "tarkkailla" millasta porukkaa olette
Joka päivä oppii uutta !?
OikeinPepe kirjoitti:Yritän rautiksella tulla johonkin tapahtumaan ettei tarvis olla vain kotipihassa/autotallissa![]()
http://www.kolumbus.fi/markus.hartikain ... 80017.html
Pistä mulle tulemaan yhteystietoja niin laitan infoa jos/kun jotain suunnitellaan.
Affe
Vähän vilunkipeliä teillä tai sitten meikän näössä vikaa jos tuo on olevinaan 100% rautisjono. Sitä paitsi tuo on rivi, eikä jonoaffe kirjoitti:OikeinEiköhän sitä yritetä ens ikesänäkin kerätä näitä pyöristä parhaita taas kasaan
Toivottavasti paremmin kuin männäkesänä, vaikka Koskenpäälle saatiinkin ihan siisti jono:
http://www.kolumbus.fi/markus.hartikain ... 80017.html
hlyytine kirjoitti: Vähän vilunkipeliä teillä tai sitten meikän näössä vikaa jos tuo on olevinaan 100% rautisjono. Sitä paitsi tuo on rivi, eikä jono
No oha tuo jono jos siitä ekan sivustapäin katotaan
No totuuven nimiss tunnustetaan ett eksyhä siihe noitten hyvien mopojen sekaan pari mopookin
wellu
Sepixlh kirjoitti:Tais olla 9 woimakonettaja pari vielä piilotettuna muualle
Itelläni kummittelee luku 10
wellu
No voi juma!Sepixlh kirjoitti:Affe apua !!!"woimakone" kerhon epävirallinen isä
Oliskohan ollut niin että Pertti toi pyörän siihen jonoon (riviin, härdelliin, whatever) viikonlopun aikana, silloin oli kai 10. Mää mitään muista...
Rautapää-teemaan liittyen olis kaikkea mielessä mutta kun ei ole sitä lottovoittoa vielä siunaantunut niin on vähän rajoitteita
Affe