.
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 00:54 12.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Re: Harleyn oman laturin liittimen paritus Ctek:in kanssa?
Ilmeisesti se alkuperäisliittimen johto liittyy jotenkin johdotusarjoihin eikä tule suoran akulta? Muutenhan toverit varmaan vaihtaisivat orkkisen pois ja Ctek:n johtosarjan kokonaisuudessaan tilalle?
Tuon Comfort Indicatorin virtankulutus on minua mietityttänyt. Minulla on Buellissa sellainen. Vihreä merkkivalo muuttuu muutaman päivän kuluessa lataamisen jälkeen keltaiseksi. Olen pohtinut kuluttaako tuo indikaattori kuitenkin enemmän sähköä mitä netissä on lupailtu. Kulukseksi on mainittu 1,5 mA joka on kyllä tosi vähän. 1000 tunnissa eli n. 42 vuorokaudessa kuluisi akun kapasiteetista vain 1,5 Ah.
Voihan se olla että Buellissa joku kohta vähän "vuotaa". Mitään hälyjä tms. ei ole kyllä ole päällä. Täytyy varmaan mennä yleismittarin kanssa selvittämään mistä välistä sähkö karkaa.
Jos on tuollainen "irtoadapteri" niin sitähän varmaan pidetään kytkettynä vaan latauksen ajan eli mokkulan sähkönkulutuksella ei ole merkitystä.
Tuon Comfort Indicatorin virtankulutus on minua mietityttänyt. Minulla on Buellissa sellainen. Vihreä merkkivalo muuttuu muutaman päivän kuluessa lataamisen jälkeen keltaiseksi. Olen pohtinut kuluttaako tuo indikaattori kuitenkin enemmän sähköä mitä netissä on lupailtu. Kulukseksi on mainittu 1,5 mA joka on kyllä tosi vähän. 1000 tunnissa eli n. 42 vuorokaudessa kuluisi akun kapasiteetista vain 1,5 Ah.
Voihan se olla että Buellissa joku kohta vähän "vuotaa". Mitään hälyjä tms. ei ole kyllä ole päällä. Täytyy varmaan mennä yleismittarin kanssa selvittämään mistä välistä sähkö karkaa.
Jos on tuollainen "irtoadapteri" niin sitähän varmaan pidetään kytkettynä vaan latauksen ajan eli mokkulan sähkönkulutuksella ei ole merkitystä.
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 00:55 12.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

- -Harikka-
- Viesti:
.

Tuo tai sitten tuolla ylempänä postaamasi toimivat hyvin, liekö niillä mitään eroakaan? Napaisuus menee oikein, halpa ja helppo tapa. Kannattaa kiinnittää kunnolla sinne alkupräiseen liittimeen, minulla oli ekalla yrityksellä hieman huono kontakti ja liitin kuumeni. Nyin sitä vaähän ja kuumeneminen loppui, lataaminen jatkui-Harikka- kirjoitti: 21:57 20.07.2018. Löytyy myös MotonetistaCTEK Akkutesteri 12V "Harley Davidson"-liitin 45-5634 9.90€
![]()
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
HD:n ylläpitolaturin liittimeen voi tehdä ”vastakappaleen” kahdesta Apicon pyöreästä liittimestä, toinen putkiliitin. Mulla ollut käytössä jo monta vuotta.
LIFEMEMBER- -Harikka-
- Viesti:
.

Laittelin Dynaani "voiman ulosoton" elikkäs 12V tupakinsytytinliittimen akkukotelon etupuolelle takasylinteriä vastapäätä. Siitä saapi väsyneelle iPadille tai iPhonelle ensiapua ja siihen saa vastaavasti C-tekin latauspistokkeen kiinni talvisäilytyksen aikana. Kaks kärpästä niinku yhtäaikaa. Se puhelinlatausoptio on pelastanut reissun viimeisen etapin tankoasenteisen navigaattorin sipattua. Jesarilla puhelin tankkiin ja laturipiuha - niin se kantsii laittaa se latauspistoke niin että mahtuu latausjohto olemaan ajon aikanakin töpselissä kiinni.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>