VRod

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
xlh88
Viesti:

VRod

Viesti Kirjoittaja xlh88 »

Kertokaas kokemuksia VRodista,millainen ajaa ja ym.Ei ole tullu koskaan kokeiltua ja nyt saattas olla semmosen aika.
Kiwi
Viesti:

Re: VRod

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Kyllähän se H-D:ksi on vähän outo käytökseltään, ulkonäöltään ja ominaisuuksiltaan. Mun kokemus on muutamalta koeajolenkiltä, en pidä leveistä takarenkaista mutka-ajossa, ajoasento on melko hyökkäävä tangon ollessa matala ja jalkatapit edessä. Mulla ainakin veti takareisistä mutta ne nyt on muutenkin aina jumissa. Jos mieli tekee, niin aina kannattaa kokeilla. Ei siinä montaa tonnia tee tappiota.
Kari 99

.

Viesti Kirjoittaja Kari 99 »

.
Viimeksi muokannut Kari 99, 21:45 26.08.2019.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Juurikin näin kuin Kari kertoi. Voin suositella.
Kuva LIFEMEMBER
Jontte68
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jontte68 »

Täysin eri tyyppinen pyörä kuin "normi" Harrikat. Tykkäsin pari-kolme viikkoa kun kiihtyi kuin pieni eläin. Jotta ajo olisi tuntunut miltään oli lasissa usein sellaiset lukemat että kortti olisi helposti lähtenyt hyllylle. En jaksanut kovin kauaa vilkuilla poliiseja ja kirota edessä hidastelevia. Myin pois. No jotkut tykkää tuollaisesta nopeasta ajosta. Mulla oli muitakin ongelmia, alaselkä huusi hoosiannaa jos vähänkin pidemmän matkan ajoi. Sharkin Evoline kypärä alkoi nousemaan päästä pois kun nopeus oli satasen pinnassa, ehkä joku tuulenohjain olisi ollut hyvä. Sitten mutu-osastolle, musta tuntui että laatu oli hieman heikompaa mutta se oli vaan tunne. En tiedä. Mulla on nykyään touringin kaverina Fortyeight Sporster ja tykkään kovasti. Vaikka on kovin askeettinen niin selkä ei ainakaan Tampere-Espoo välillä ehtinyt kipeytyä. Ja tykkään Sporsterin ajo-ominaisuuksista.
Street Glide -14, Forty Eight -13
harrikyy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja harrikyy »

Jos vielä mietit niin laita viestiä harrikyy@gmail.com, näytät olevan keski-suomesta, jos vaikka otettais kahvitreffit jonnekin ja jutskataan aiheesta, mulla alla vrscd 7ttä vuotta.
Vastaa Viestiin