Juu, osakeanti olisi toki sijoittajalle reilumpi, mutta ajatukseni oli nimenomaan näkyvyyttä vastaan sijoittaa tuohon rahaa - ei pinssiä vastaan. Ja tuossa keräyksessä nimenomaan pyydetään ottamaan yhteyttä Rikuun yli 500 euron summista.Kari 99 kirjoitti:Annetaan LAHJOITUS. Pinssiä vastaan.
Jos kyse olisi SIJOITTAMISESTA, Suomen Moottoripyörä Museo Oy järjestäisi OSAKEANNIN.
En lähden nyt aloitettani avaamaan julkisesti enempää ja minä olen kerhon rivipassiivijäsen, en minkäänlaisessa asemassa kerhossa, en nyt enkä aikaisemminkaan. Hallitus miettii, että näkeekö se saavansa tuohon mukaan menemällä riittävästi lisäarvoa vai ei. Pinssejä hallitus tuskin tarvitsee, heillä lienee niitä jo kyllin ihan omasta takaa.
Turistaan asiasta muutama sana lisää vaikka Walkan swapissä, olen tutulla paikallani taas
Hyvä tästä on keskustella toki tässäkin ja asioita ja ajatuksia on hyvä kääntää päälaelleen jokaisen, minun yhtälailla.
Samalla taas voisi vaikka listata tähän niitä hyviä asioita, joita HDCF:n hallitus voisi saada toimintaan lisää esim. muutaman tonnin panostuksella. Ensimmäinen ehdotus olisi vaikka luisevien stripparien korvaaminen muodokkaammilla