.
Re: Liikenteen tehovalvontaa tällä viikolla...
Noin nyt voi käydä millä viikolla tahansa - huonolla tuurilla! Ei se tarvi erikseen mitään "tehoviikkoja"....
Ja miten mulla on sellainen käsitys, että niillä on aina tehoviikot menossa... toisista vaan ilmoitetaan radiossa ja toisista ei........
Ja miten mulla on sellainen käsitys, että niillä on aina tehoviikot menossa... toisista vaan ilmoitetaan radiossa ja toisista ei........
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
- Mopopoika -65
- Viesti:
Niitä on todistettavasti liikenteessä:
Viime perjantaina hopea golffi vilkutti edessäni ajaneen peräkärryllisen henkilöauton tien sivuun Hyvinkäällä.
Eilen Porvoo - Hesa -välillä saman kohtalon koki musta Bemarin katumaasturi, joka veti mun ohi aika haipakkaa, vaikka mulla oli neljä kilometriä yli sallitun. Ihmettelin, että miksi juuri ohittamani sportti-focus lähti bemarin imuun. Ensin ajattelin että nuori jannu oli aiemmin puhunut kännykkään tms ja päätti kiriä tahtia. Hetken päästä se focus oli sinivilkut päällä tien laidassa bemarin perässä.
Kyllä hymyilytti
Viime perjantaina hopea golffi vilkutti edessäni ajaneen peräkärryllisen henkilöauton tien sivuun Hyvinkäällä.
Eilen Porvoo - Hesa -välillä saman kohtalon koki musta Bemarin katumaasturi, joka veti mun ohi aika haipakkaa, vaikka mulla oli neljä kilometriä yli sallitun. Ihmettelin, että miksi juuri ohittamani sportti-focus lähti bemarin imuun. Ensin ajattelin että nuori jannu oli aiemmin puhunut kännykkään tms ja päätti kiriä tahtia. Hetken päästä se focus oli sinivilkut päällä tien laidassa bemarin perässä.
Kyllä hymyilytti
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Noita saisivat kyllä ratsata vähän enemmänkin... pääsääntöisesti kun niissä ei toimi yleensä minkäänlaiset valot ja vilkut ja kuormansidonnatkin on........Mopopoika -65 kirjoitti:Niitä on todistettavasti liikenteessä:
R.I.P Jaska - Motoristi
Ja suurin osa ajaa motarilla vähintää satasta...Pave. kirjoitti:Noita saisivat kyllä ratsata vähän enemmänkin... pääsääntöisesti kun niissä ei toimi yleensä minkäänlaiset valot ja vilkut ja kuormansidonnatkin on........Mopopoika -65 kirjoitti:Niitä on todistettavasti liikenteessä:
Tai sitten seitsemääkymppiä, jotta saa kuorma-autollakin ohitella kun ite ajaa mittarin mukaan tasan 80 km/hKiwi kirjoitti: Ja suurin osa ajaa motarilla vähintää satasta...
R.I.P Jaska - Motoristi
Eikös tuo ole sitä liikenneturvallisuutta, kun kuitenkaan kärryssä ei ole valoja ja lavalla lepattaa vielä sitomaton ylikuorma.Pave. kirjoitti: Tai sitten seitsemääkymppiä
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Jos liikenneturvallisuutta halutaan parantaa, niin olisiko aiheellista vähän yhtenäistää nopeusrajoituksia? Yleensä vaaratilanteet aiheutuvat nopeuseroista. Peräkärryjen, bussien, matkailuautojen ja rekkojen maksiminopeuden voisi määrittää samaksi.
- Mopopoika -65
- Viesti:
Joo. Ja satasta ajavat ei saa siirtyä motarilla vasemmalle kaistalle, koska ohitustilanteissa tukkivat massan liikenteen. Alin sallittu ohitusnopeus 118 km/h:ksi, mitattuna kun ohittava on ohitetun etupuolella. Ja alle 90 ajavilla ei sitten mitää asiaa motarille.jtk kirjoitti:Jos liikenneturvallisuutta halutaan parantaa, niin olisiko aiheellista vähän yhtenäistää nopeusrajoituksia? Yleensä vaaratilanteet aiheutuvat nopeuseroista. Peräkärryjen, bussien, matkailuautojen ja rekkojen maksiminopeuden voisi määrittää samaksi.
Ja sitten tulevaisuudessa ne Hämeenlinnan korjaustyöt tehdään kaksivuorotyönä siten, että ruuhka- aikaan molemmat kaistat on käytössä...
Aake
XLH-84 (late)
XLH-84 (late)
-
Kapteeni sika
Juu. Mä meen pitemmälle ja vaatisin että kun lähen liikkeelle niin muut vois mennä pientareelle odotteleen siksi aikaa kun oon päässyt ohi. 
Ei siellä motarilla, mistä oli puhe! Silloin joutuu rekatkin ohittelemaan ja se, varsinkin ruuhka-aikana, aiheuttaa varmasti tilanteita ohituskaistalla........Pertti kirjoitti:Eikös tuo ole sitä liikenneturvallisuutta, kun kuitenkaan kärryssä ei ole valoja ja lavalla lepattaa vielä sitomaton ylikuorma.Pave. kirjoitti: Tai sitten seitsemääkymppiä
R.I.P Jaska - Motoristi