Venttiilikansissa oli räjäytyskuvan mukaan 10 pulttia kummassakin ja purku vaatii nestejäähdytyslinjojen purun ja siihenkin joka kerta uudet rinkulat. Venakansissakin kahdet stefat.JKKo kirjoitti:Voishan siellä olla palasäätö, elikkä kupit venttiilin varsien päissä. Varmaan on sitten pikakiinnitteinen tankki ja venttiilikannet myös kun on tarkastuskohde huollolle luotu. Periaatteessahan tuohon ei voi tulla kuin liikaa välystä. Enemmän kulunut ja uponnut venttiili ohjaa hydraulinostinta ja vähemmän kulunut raksuttaa vieressä.
Etukannen tulppiin tarvii irrottaa tankki ja erikoistyökalu tutin nostamiseen
Hieno kone mut kyl huolto/laitto hankaloituu aika lailla
Tuolla on moottorimiehille pureskeltavaa hetkeksi. Saattaapi tarvita että rekkaudutte foorumille, vaikka kaikki joita kinnostaa varmaan onkin jo rekkautunu