Positiivista palautetta
Hot Bikelle ja JepJepille kunnia korkia kurkusta raikaa tietty. Sen sijaan hieman yllätyksenä sanottakoon, että kyllä HD of Kuopiossakin hyvinä päivinä homma toimii. Täytyy vaan tietää mitä haluaa ja hinnat tietty on vähän mitä on, mutta mitä olen Hoghuusseista yms. lukenut, niin on sentään hieman eri maata.
- Mopopoika -65
- Viesti:
Asiantunteva apu on palkittu, ja kuluneen kesän aikana ostokset keskittyivät yksinomaan Hot Bikeen.
Ja Manne kohotti mukavasti Joulumieltä, kun postikortti tipahti eilen postiluukusta.
Olkoon Moottoripyöräilyn Jumalat meille armollisia tulevana ajokautena, mutta ongelmien ilmaantuessa tiedän, kenen puoleen käännyn
ps. Sportyboyhyn sikäli yhtyen, että olen vuosien kuluessa saanut hyvää ja asiallista palvelua kaikista kohdalleni osuneista suomalaisista HD-liikkeistä (esim. parjattu Konalan liike, Turusta Hemmon poppoo ja Lahden veljekset).
Ja Manne kohotti mukavasti Joulumieltä, kun postikortti tipahti eilen postiluukusta.
Olkoon Moottoripyöräilyn Jumalat meille armollisia tulevana ajokautena, mutta ongelmien ilmaantuessa tiedän, kenen puoleen käännyn
ps. Sportyboyhyn sikäli yhtyen, että olen vuosien kuluessa saanut hyvää ja asiallista palvelua kaikista kohdalleni osuneista suomalaisista HD-liikkeistä (esim. parjattu Konalan liike, Turusta Hemmon poppoo ja Lahden veljekset).
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
-
samurai-tyttö
- Viesti:
Positiivinen kiitos
Hyvää Joulua Hoghaus Helsinki ja huollolle erityiskiitokset !!!
Why you want to cry - I´d rather fly
-
Mastodontti