Pyörän tiedot Trafissa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Pera
Viesti:

Pyörän tiedot Trafissa

Viesti Kirjoittaja Pera »

Kannattaa käydä tarkistamassa Trafin surkeasta järjestelmästä omien laitteiden tiedot.
Mulla on Sportsterissa ympärivuotinen vakuutus, mutta Trafin järjestelmässä se oli seisonta-ajalla.
Otin yhteyttä Iffiin ja sieltä todettiin,että Trafissa on väärin ja he ovat lähettäneet sinne korjauspyynnön.
Olen myös kuullut tapauksista, joissa seisonnassa oleva pyörä on Trafin mukaan ajossa.

Ja ties mitä muita ihmeellisyyksiä sieltä voi löytyä.
Loud valves save lives
Tapsa1962
Viesti:

Re: Pyörän tiedot Trafissa

Viesti Kirjoittaja Tapsa1962 »

Seurausta siitä kun perinteiset toimiston mammat muuttu asiantuntijoiksi ja liksa nostettiin sen mukana 5000eur /kk.Tiedot ja järjestelmät sen mukaiset kun pajan asiantuntijat vain voi laittaa.
Pave.

Viesti Kirjoittaja Pave. »

Eiköhän se ole enemmänkin ihan Trafin oma ongelma, jos itsellä on omat asiat kunnossa! Ei ole asiakkaan asia itse selvittää mitä ja missä Trafi yrittää kusettaa!
Jos on vakuutus kunnossa eli homma on vakuutusyhtiön kanssa kunnossa niin silloin ei muuta kuin hanaa............
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

Pave. kirjoitti:Eiköhän se ole enemmänkin ihan Trafin oma ongelma, jos itsellä on omat asiat kunnossa! Ei ole asiakkaan asia itse selvittää mitä ja missä Trafi yrittää kusettaa!
Jos on vakuutus kunnossa eli homma on vakuutusyhtiön kanssa kunnossa niin silloin ei muuta kuin hanaa............
No näin juu mutta mistäs tietokannasta ystävämme miliisi nämä tiedot tarkistaa?
Oma keskustelu yhteys virkavaltaan katkeaa hyvinkin nopeasti ja tunteeni puran sitten ääntä korottamalla mikäli alkavat jotakin muuta väittämään miten asia on.
Pitääköhän toikin nyt itte sit tarkistaa :x
-Know your enemy-
Pertti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pertti »

HileD kirjoitti: No näin juu mutta mistäs tietokannasta ystävämme miliisi nämä tiedot tarkistaa?
Oma keskustelu yhteys virkavaltaan katkeaa hyvinkin nopeasti ja tunteeni puran sitten ääntä korottamalla mikäli alkavat jotakin muuta väittämään miten asia on.
Jos noin on asiointiyhteydet kuin kirjoitit, kannattaisikohan sitäkin puolta pikkuisen tarkistaa.
Auttaisi kaikkia virkavallan kanssa "asioimaan" joutuvia, kun maltettaisiin keskustella normaalilla puheäänellä.
Tarkoitan tuolla sitä, että huutamalla puhuteltua virkamiestä vituttaa jo valmiiksi, kun hän näkee seuraavan äänipyörän.
Pikkuinen nöyryys on aina parempi kuin asioiden opettaminen tien päällä...
moderattori

Romu rauhoittaa!
JKKo

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Voipihan ne tietojen puuttumiset ja väärät tiedot olla joskus myös asiakkaalle edullisempaan suuntaan. Halpoja vakuutusmaksuja ja hemmetinmoinen vetopaino yms. Mitäs noista :D
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

Pertti kirjoitti:
HileD kirjoitti: No näin juu mutta mistäs tietokannasta ystävämme miliisi nämä tiedot tarkistaa?
Jos noin on asiointiyhteydet kuin kirjoitit, kannattaisikohan sitäkin puolta pikkuisen tarkistaa.
Auttaisi kaikkia virkavallan kanssa "asioimaan" joutuvia, kun maltettaisiin keskustella normaalilla puheäänellä.
Tarkoitan tuolla sitä, että huutamalla puhuteltua virkamiestä vituttaa jo valmiiksi, kun hän näkee seuraavan äänipyörän.
Olet aivan oikeassa että omassa asenteessa olis tarkistettavaa. Se vaan on muovaantunu eräitä kertoja tuolla tienpäällä asioineena. Mun kanssa on mm aloitettu keskustelu huutamalla täysin tarpeettomasti miliisin toimesta :roll:
Ehkä ne ei kuitenkaan ihan mulkkuja kaikki ole :mrgreen:
-Know your enemy-
JKKo

Viesti Kirjoittaja JKKo »

"Palvelulaadun varmistamiseksi nauhoitan tämän keskustelun". Tuo oli mun repliikki konstalle siinä kohtaa kun se sanoi kollegalleen, että onkohan toi humalassa kun nää punaisia päin ajaneet yleensä ovat. Jos ois ollut gopro, niin ei ois ollut sakkoa siitä punavalostakaan. Mut tosiaan se saattaa olla välillä myös sinivuokko itse, joka aloittaa sen avautumisen.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Pave.

Viesti Kirjoittaja Pave. »

HileD kirjoitti:
Olet aivan oikeassa että omassa asenteessa olis tarkistettavaa. Se vaan on muovaantunu eräitä kertoja tuolla tienpäällä asioineena. Mun kanssa on mm aloitettu keskustelu huutamalla täysin tarpeettomasti miliisin toimesta :roll:
Ehkä ne ei kuitenkaan ihan mulkkuja kaikki ole :mrgreen:
Itse olen mobesti tullut poliiseja vastaan tuon avatar kuvassa olevan koiruuden kanssa ja koskaan eivät ole halunneet edes pysäytttää... monesti kyllä ovat kyllä vieruskaverilleen koirasta maininnut... sen näkee niiden liikkeistä ja puheesta, mutta kertaakaan eivät ole pysäyttäneet.......
No jos posliini aloittaa puheen huutamalla, niin ainahan voi kysyä, että onko sulla kuulovamma kun huudat??? :lol: :lol: :lol: Äkkiä ne tulee järkiinsä, jos niilä on sellaista.......
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
jorgegoodman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

Pertti kirjoitti:
Pertti puhuu nyt asiaa! Turha alkaa ärsyttämään, siitä saa vain ongelmia muutkin osapuolet kuin itse.
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Pera kirjoitti:Kannattaa käydä tarkistamassa Trafin surkeasta järjestelmästä omien laitteiden tiedot.
Mulla on Sportsterissa ympärivuotinen vakuutus, mutta Trafin järjestelmässä se oli seisonta-ajalla.
Otin yhteyttä Iffiin ja sieltä todettiin,että Trafissa on väärin ja he ovat lähettäneet sinne korjauspyynnön.
Olen myös kuullut tapauksista, joissa seisonnassa oleva pyörä on Trafin mukaan ajossa.

Ja ties mitä muita ihmeellisyyksiä sieltä voi löytyä.
Voihan se olla, että Trafin järjestelmä on ok, mutta vakuutusyhtiö on mokannut ja toimittanut tiedot väärin. Itse käytin noita Trafin sähköisiä palveluja pari viikkoa sitten ekan kerran ja pidin näkemästäni.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Vastaa Viestiin