Pyörän tiedot Trafissa
Pyörän tiedot Trafissa
Kannattaa käydä tarkistamassa Trafin surkeasta järjestelmästä omien laitteiden tiedot.
Mulla on Sportsterissa ympärivuotinen vakuutus, mutta Trafin järjestelmässä se oli seisonta-ajalla.
Otin yhteyttä Iffiin ja sieltä todettiin,että Trafissa on väärin ja he ovat lähettäneet sinne korjauspyynnön.
Olen myös kuullut tapauksista, joissa seisonnassa oleva pyörä on Trafin mukaan ajossa.
Ja ties mitä muita ihmeellisyyksiä sieltä voi löytyä.
Mulla on Sportsterissa ympärivuotinen vakuutus, mutta Trafin järjestelmässä se oli seisonta-ajalla.
Otin yhteyttä Iffiin ja sieltä todettiin,että Trafissa on väärin ja he ovat lähettäneet sinne korjauspyynnön.
Olen myös kuullut tapauksista, joissa seisonnassa oleva pyörä on Trafin mukaan ajossa.
Loud valves save lives
Re: Pyörän tiedot Trafissa
Seurausta siitä kun perinteiset toimiston mammat muuttu asiantuntijoiksi ja liksa nostettiin sen mukana 5000eur /kk.Tiedot ja järjestelmät sen mukaiset kun pajan asiantuntijat vain voi laittaa.
Eiköhän se ole enemmänkin ihan Trafin oma ongelma, jos itsellä on omat asiat kunnossa! Ei ole asiakkaan asia itse selvittää mitä ja missä Trafi yrittää kusettaa!
Jos on vakuutus kunnossa eli homma on vakuutusyhtiön kanssa kunnossa niin silloin ei muuta kuin hanaa............
Jos on vakuutus kunnossa eli homma on vakuutusyhtiön kanssa kunnossa niin silloin ei muuta kuin hanaa............
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
No näin juu mutta mistäs tietokannasta ystävämme miliisi nämä tiedot tarkistaa?Pave. kirjoitti:Eiköhän se ole enemmänkin ihan Trafin oma ongelma, jos itsellä on omat asiat kunnossa! Ei ole asiakkaan asia itse selvittää mitä ja missä Trafi yrittää kusettaa!
Oma keskustelu yhteys virkavaltaan katkeaa hyvinkin nopeasti ja tunteeni puran sitten ääntä korottamalla mikäli alkavat jotakin muuta väittämään miten asia on.
Pitääköhän toikin nyt itte sit tarkistaa
-Know your enemy-
Jos noin on asiointiyhteydet kuin kirjoitit, kannattaisikohan sitäkin puolta pikkuisen tarkistaa.HileD kirjoitti: No näin juu mutta mistäs tietokannasta ystävämme miliisi nämä tiedot tarkistaa?
Oma keskustelu yhteys virkavaltaan katkeaa hyvinkin nopeasti ja tunteeni puran sitten ääntä korottamalla mikäli alkavat jotakin muuta väittämään miten asia on.
Auttaisi kaikkia virkavallan kanssa "asioimaan" joutuvia, kun maltettaisiin keskustella normaalilla puheäänellä.
Tarkoitan tuolla sitä, että huutamalla puhuteltua virkamiestä vituttaa jo valmiiksi, kun hän näkee seuraavan äänipyörän.
Pikkuinen nöyryys on aina parempi kuin asioiden opettaminen tien päällä...
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Voipihan ne tietojen puuttumiset ja väärät tiedot olla joskus myös asiakkaalle edullisempaan suuntaan. Halpoja vakuutusmaksuja ja hemmetinmoinen vetopaino yms. Mitäs noista 
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Olet aivan oikeassa että omassa asenteessa olis tarkistettavaa. Se vaan on muovaantunu eräitä kertoja tuolla tienpäällä asioineena. Mun kanssa on mm aloitettu keskustelu huutamalla täysin tarpeettomasti miliisin toimestaPertti kirjoitti:Jos noin on asiointiyhteydet kuin kirjoitit, kannattaisikohan sitäkin puolta pikkuisen tarkistaa.HileD kirjoitti: No näin juu mutta mistäs tietokannasta ystävämme miliisi nämä tiedot tarkistaa?
Auttaisi kaikkia virkavallan kanssa "asioimaan" joutuvia, kun maltettaisiin keskustella normaalilla puheäänellä.
Tarkoitan tuolla sitä, että huutamalla puhuteltua virkamiestä vituttaa jo valmiiksi, kun hän näkee seuraavan äänipyörän.
Ehkä ne ei kuitenkaan ihan mulkkuja kaikki ole
-Know your enemy-
"Palvelulaadun varmistamiseksi nauhoitan tämän keskustelun". Tuo oli mun repliikki konstalle siinä kohtaa kun se sanoi kollegalleen, että onkohan toi humalassa kun nää punaisia päin ajaneet yleensä ovat. Jos ois ollut gopro, niin ei ois ollut sakkoa siitä punavalostakaan. Mut tosiaan se saattaa olla välillä myös sinivuokko itse, joka aloittaa sen avautumisen.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
Itse olen mobesti tullut poliiseja vastaan tuon avatar kuvassa olevan koiruuden kanssa ja koskaan eivät ole halunneet edes pysäytttää... monesti kyllä ovat kyllä vieruskaverilleen koirasta maininnut... sen näkee niiden liikkeistä ja puheesta, mutta kertaakaan eivät ole pysäyttäneet.......HileD kirjoitti:
Olet aivan oikeassa että omassa asenteessa olis tarkistettavaa. Se vaan on muovaantunu eräitä kertoja tuolla tienpäällä asioineena. Mun kanssa on mm aloitettu keskustelu huutamalla täysin tarpeettomasti miliisin toimesta![]()
Ehkä ne ei kuitenkaan ihan mulkkuja kaikki ole
No jos posliini aloittaa puheen huutamalla, niin ainahan voi kysyä, että onko sulla kuulovamma kun huudat???
R.I.P Jaska - Motoristi
- jorgegoodman
- Viesti:
Pertti puhuu nyt asiaa! Turha alkaa ärsyttämään, siitä saa vain ongelmia muutkin osapuolet kuin itse.Pertti kirjoitti:Jos noin on asiointiyhteydet kuin kirjoitit, kannattaisikohan sitäkin puolta pikkuisen tarkistaa.HileD kirjoitti: No näin juu mutta mistäs tietokannasta ystävämme miliisi nämä tiedot tarkistaa?
- Mopopoika -65
- Viesti:
Voihan se olla, että Trafin järjestelmä on ok, mutta vakuutusyhtiö on mokannut ja toimittanut tiedot väärin. Itse käytin noita Trafin sähköisiä palveluja pari viikkoa sitten ekan kerran ja pidin näkemästäni.Pera kirjoitti:Kannattaa käydä tarkistamassa Trafin surkeasta järjestelmästä omien laitteiden tiedot.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90