.

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Springer
Viesti:

Re: Kevät lähestyy, missä kunnossa rätkä?

Viesti Kirjoittaja Springer »

Vallu Kirjoitti
Harman Gardon/Garmin elektroniikkakeskuksen uusin päivitys 1.19.12.
pilkkua viilaten se on 1.19.1.2 ja latailin sen jo tuossa joulukuussa. Kaikki on valmiina toukokuun
turneelle superiin Espanjaan.
FXSTS 1991
FLHCS 2022
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Katsoa pakana! Se viimeinen piste lipsahti väärälle puolelle. Voi pakanan pakana!
Kuva LIFEMEMBER
Pave.

Viesti Kirjoittaja Pave. »

Vallu kirjoitti:Harman Gardon/Garmin elektroniikkakeskuksen uusin päivitys 1.19.12. pitäisi ladata, sitten kaikki valmista kesään. :mrgreen:
Harmanin tekemätkö nuo stereot näissä mopoissa on aina ollut vai onko ollut muitakin valmistajia? Yritin omasta katsoa kun putsasin äänipäät, mutta en löytänyt äkkiseltään valmistajan tietoa, mutta muuten tuntuu olevan laadukkaat, joten voisi hyvinkin olla?
Juu ja pitäsi vielä vaihteensiirtäjän puslat vaihtaa ja öljyt ja suodattimet ainakin... no kohtahan se kevät jo onkin....
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Tiedä noista, mutta mulla on sellanen käsitys, että Harmania on ollut vasta muutama vuosi. Ne pelit joissa on kasettisoitin ovat jonkun muun valmistamia (???). Tämä siis raakaa mutua.
Kuva LIFEMEMBER
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Pave. kirjoitti:Harmanin tekemätkö nuo stereot näissä mopoissa on aina ollut vai onko ollut muitakin valmistajia? Yritin omasta katsoa kun putsasin äänipäät, mutta en löytänyt äkkiseltään valmistajan tietoa
Eivät ole olleet. En osaa sanoa missä vaiheessa valmistaja vaihtui, mutta ainakin '94 Ultran stereoista löytyi jotain vinkkiä, jolla sain googlattua valmistajan. Kysyin heiltä modausta amerikan parittomien taajuuksien täydentämiseksi parillisilla taajuuksilla. Vastaus tuli, mutta modaus ei ollut mahdollinen. Ja valmistaja oli joku minulle ihan tuntematon merkki.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Jousto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jousto »

vaakko kirjoitti: Ostin ebaysta 2015 48:n alkuperäisen "hard candy custom cancun blue" tankin. Turkoosiin taittuva sininen flake, näin tämän yhdessä esittelypyörässä kerran ja piti saada samanlainen. Orkkistankin pidän hyllyssä varmuuden vuoksi.
Samankaltaiset ajatukset ovat täälläkin pyörineet, ebayta olen minäkin selaillut peanutia etsiskellessä, onhan niitä toki tarjolla replicoista aitoihin mutta on kuitenkin jäänyt hankkimatta. Alkuperäistä en halua muokata millään tavalla.

Upea väri tuo cancun blue!
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 18:33 10.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Bronson Eye
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

muuten ok. mutta kun näin "moottoriunelmia" sarjassa sen 47 flät.?, aloin funtsimaan että hieno malli, jos omaan -03 dynaan laittais semmosen ison etulokkarin,?, mutta ei varmaan löydy, juhlamalliin, sinistä .??,,
Lassi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lassi »

Laturin johto irti ja tallin ovi auki, siinä alkuvalmistelut sitten keväällä. Ja sitten ei kun menoksi....vähän on kiinan pojalta blingblingiä hankittu, mut ei paljoo....
HD Ultra Limited -21
Käkö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Käkö »

Mä oon yrittäny miettii miten noi takaiskarit menis paikalleen ku hd-service ei niitä osannu asentaa, vienkö toiselle pajalle vai mitä tekis, jonkinmoinen holkki pitäis kumminkin tehdä iskarinkiinnikkeeseen sanoivat hd-servicessä... Ite en pysty sorvaus-tai vastaaviin hommiin joten oletin tietysti HooDeeseen erikoistuneen pajan osaavan hoitaa ton, no, samalla pyysin niiden vaihtavan mulle jäykät etujouset ja öljyt etuhaarukkaan mut nyt se niiaa enemmän ku aikaisemmin... Mut joo, muuten hyvässä kunnossa on ja lämpimässä tallissa seisoo odottaen kevättä...

-Käkö-
MoParpervo electra glidellä.
jeku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeku »

Käkö kirjoitti:Mä oon yrittäny miettii miten noi takaiskarit menis paikalleen ku hd-service ei niitä osannu asentaa, vienkö toiselle pajalle vai mitä tekis, jonkinmoinen holkki pitäis kumminkin tehdä iskarinkiinnikkeeseen sanoivat hd-servicessä... Ite en pysty sorvaus-tai vastaaviin hommiin joten oletin tietysti HooDeeseen erikoistuneen pajan osaavan hoitaa ton, no, samalla pyysin niiden vaihtavan mulle jäykät etujouset ja öljyt etuhaarukkaan mut nyt se niiaa enemmän ku aikaisemmin... Mut joo, muuten hyvässä kunnossa on ja lämpimässä tallissa seisoo odottaen kevättä...

-Käkö-
Jep...kannattais varmaan olla yhteydessä ko. liikkeeseen ja antaa palaute sinne
eipä toi kovin asiantuntevalta palvelulta vaikuta.
xlh88
Viesti:

Viesti Kirjoittaja xlh88 »

-98 Electra ja -97 Sportti joihin öljyt vaihdettu. Eipä näissä muuta kun odotellaan vaan kevättä eikä tartte latailla mitään hienouksia :D
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

Käkö kirjoitti:Mä oon yrittäny miettii miten noi takaiskarit menis paikalleen ku hd-service ei niitä osannu asentaa, vienkö toiselle pajalle vai mitä tekis, jonkinmoinen holkki pitäis kumminkin tehdä iskarinkiinnikkeeseen sanoivat hd-servicessä... Ite en pysty sorvaus-tai vastaaviin hommiin joten oletin tietysti HooDeeseen erikoistuneen pajan osaavan hoitaa ton, no, samalla pyysin niiden vaihtavan mulle jäykät etujouset ja öljyt etuhaarukkaan mut nyt se niiaa enemmän ku aikaisemmin... Mut joo, muuten hyvässä kunnossa on ja lämpimässä tallissa seisoo odottaen kevättä...

-Käkö-
Jäykkyyttä on niin monenmoista. Progressiiviset toimivat niin että nopean ja kovan iskun tullessa saattavat vaimentavat tehokkaasti mutta paikallaan saattavat olla löysähköt. Tämä noin niikuin yleisesti kun en tiedä mitä niissä putkissa oli ja mitä sinne laitettiin.
Eikö ne perustellu mitenkään mikseivät saaneet takasia istutettua?

Pyörät vaiheessa ja niin on mieskin :?
-Know your enemy-
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

HileD kirjoitti:
Käkö kirjoitti:miten noi takaiskarit menis paikalleen... jonkinmoinen holkki...jäykät etujouset ja öljyt etuhaarukkaan mut nyt se niiaa enemmän ku aikaisemmin...
Jäykkyyttä on niin monenmoista. Progressiiviset toimivat niin että nopean ja kovan iskun tullessa saattavat vaimentavat tehokkaasti mutta paikallaan saattavat olla löysähköt. Tämä noin niikuin yleisesti kun en tiedä mitä niissä putkissa oli ja mitä sinne laitettiin.
Aivan kuten HileD totesi. Paikallaan ei vielä kannata toimintaa miettiä, ajossa se vasta selviää. Liian jäykät jouset ovat pohjaavien osalta paras keino pilata ajo-ominaisuudet. Mutta tietämättä mitä sinne on asennettu ei voi varmempaa sanoa.

Heitin (Käkölle) mailia asiasta (lähinnä noista takaiskareista), vastaile siihen, niin koetetaan hoidella homma kuntoon.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Käkö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Käkö »

Takaiskarit laitettiin eilen paikoilleen, kävivät suoraan paikalleen ilman mitään holkkiloita ym. jotta nyt voi vaan arvata mixei hd-service niitä saanu paikoilleen... Make Hood MC:eestä tuli jeesaan, sillä kun oli oikeen kokoiset työkalut mukana, iskareiden vaihto kesti noin 20 min.ja loput kax tuntii puhuttiin pask... eikäku asiaa... :lol:

-Käkö-
MoParpervo electra glidellä.
Vastaa Viestiin