Osajahti käynnissä. Kyseessä FXST-84 EVO softail ,muuten kaikki osaset alkas oleen kasassa,mutta puuttuu
osa numero 60363-84 kuvassa numero 46. Mitähän materialia kyseinen osa on? Jos jollain on ylimääräinen niin mielellään ostaisin (jottei tartte ite tehdä,kun siitä tulee kuitenkin tekele)
puuttuva "rengas"
-
ulkosuomalainen
- Viesti:
puuttuva "rengas"
HD FXST Softail -84 EVO
Kaikki mitä vain suinkii voipi pittä tehä ite enneko maksaa toiselle mittään. Tauti son tämäki.
Kaikki mitä vain suinkii voipi pittä tehä ite enneko maksaa toiselle mittään. Tauti son tämäki.
Re: puuttuva "rengas"
Se on peltiä tai kovaa muovia, en muista varmaksi ja ei varmaankaan kannata alkaa itse viritellä. Meilläkin tallilla Vantaalla taitaa jollain kaverilla pyöriä hyllyssä, kun olen tuollaisen nähnyt irrallisena. En tiedä joutaneeko myyntiin, mutta pitää kysäistä.
Ei jaksa koordinaatteja kaivella, joten ei aavistustakaan miten pitkä matka olisi Vantaalle osaa kasomaan/hakemaan, jos omistaja on myyntituulella - itse en kehtaa kaverin hyllystä myydä

Ei jaksa koordinaatteja kaivella, joten ei aavistustakaan miten pitkä matka olisi Vantaalle osaa kasomaan/hakemaan, jos omistaja on myyntituulella - itse en kehtaa kaverin hyllystä myydä
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
-
ulkosuomalainen
- Viesti:
Osalla ei ole mitään kiirettä,kun tuohon ajokauteenkin on vielä aikaa. Olis kuitenkin saatava ,ettei tarttis kauhoa kuraa loovanpäältä joka reissun jälkeen. Mahdollisuudet poiketa siellä tallillanne ovat nollassa kun tuo matka on niin pitkä.
HD FXST Softail -84 EVO
Muovia se on ainakin 98 evossa. Helppo tehdä itsekin jostain muovista esim. Siivu parlokista joita on tienpenkat täynnä välillä. Omassa levitetyssä swingissä on mustaa kovaa muovia tuo.
* 1998 Softail Night Train *