.

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

mukle
Viesti:

Re: Tarviitko renkaita Salon/Turun seuvulla? Kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja mukle »

Ja Bank of Cyprus kiittää ja kumartaa... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
VRSCB -04 "Vesipää"
VRSCR -06 "Torspo"
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville." -Kalevala
jman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jman »

-Harikka- kirjoitti:...199.39€
Paikalline kauppias sano 290.00€ irtovanteelle asennettuna, ...
Kerroitko paikalliselle kauppiaalle että hintaero, asennustyön sisältyminenkin huomioiden, hänen tappiokseen on noin 60e ennenkuin tilasit maailmalta?
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 11:32 10.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
JaakoppiTku2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaakoppiTku2 »

Mynetmotosta olen aiemmin renkaat tilannut, mutta tänä kesänä ne epäonnistu aika pahasti.
Tilaus sisälsi kolme ihan perus Metukan takanakkia, jotka kaikki oli sivuston mukaan varastossa. Tragincoden saamiseen meni pari viikkoa ja ensimmäinen oli väärä. Sähköposteihin ja tiedusteluihin vastasivat todella nihkeästi.
Lopulta renkaat saapui perille 20 päivän toimitusajalla luvatun 4-6 päivän sijaan. Lähetysmaa Espanja.

Omaani ostin renkaan paikalliselta. Edellisenä päivänä tilattu gummi oli puolilta päivin toimipisteessä. Allelaitettuna tuli hintaa noin 40€ enemmän.

Eivät muuten vastaa vieläkään sposteihin.

ps. Mezzeler marathon 888 ultra toimii ainakin mun Sportster erinomaisesti. Hyvä pito eikä hae uria.
Taata
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Taata »

Ei tarvitse murehtia, kun soittaa Kosken Rengashuolto M&P Hakamäki Oy. Saattaa olla, että ulkomailta tilatessa / "tapellessa" saa jonkun kympin halvemmalla. Minä olen jo vuosia soittanut Hakamäelle ja sopinut ajan renkaanvaihtoon, ajan aina pyörällä paikalle, vaihto hoituu odottaessa ja työ tehdään huolella.
Melko HUOLETONTA :D
Elgtrassa (vm -06) on tämän kesän palvellut 888 Mezeler MU85B16 M/C 77H. Ajettu nyt n.17500 km ja matka jatkuu. :)
ps. Mikäli Hakamäellä ei ole haluamaasi rengasta varastossa, muutaman päivän päästä on. (kannattaa soittaa)
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan. :)
Grasschopper1

Viesti Kirjoittaja Grasschopper1 »

Rahallahan sitä saa huolettomuutta :D Kyllä täällä Treellakin voi ajaa pyörän huollon pihaan ja sanoa, että vaihtakaa uutta rengasta alle. Muutama vuosi takaperin kysyin eräästä liikkeestä takarenkaan alta-alle vaihtohintaa. Onneksi istuin, etten lentänyt persiilleni...65 euroa 8O Irto pyörällekin vaihto maksoi sen verran, ettei tarvinnut tässä puljussa asioida.

Ei ole tarvinnut tapella Mynetmoton kanssa. Hyvin on renkaat tuotu koti ovelle ja nopeasti.
Olisi ollut kiinnostavaa kuulla, mitä erityistä Kosken Rengashuollossa on, siis edulliset hinnatko?
Meillä täällä Treella ainakin maksaa renkaat sen verran, ettei tarvii miettiä tilaako Saksasta. Useamman kun ottaa kerralla, aletaan puhumaan lähes satasien säästöstä...riippuen koosta ja merkistä.
jman
Viesti:

Grasschopper1 kirjoitti:Meillä täällä Treella ainakin maksaa renkaat sen verran, ettei tarvii miettiä tilaako Saksasta. Useamman kun ottaa kerralla, aletaan puhumaan lähes satasien säästöstä...riippuen koosta ja merkistä.
Kerran täällä Treella pääsin yllättymään kysyessäni etukumin hintaa: oli sama kuin mitä olin katsonut sen maksavan nettikaupassa. Ostin kivijalkaliikkeestä.
Grasschopper1

jman kirjoitti:
Grasschopper1 kirjoitti:Meillä täällä Treella ainakin maksaa renkaat sen verran, ettei tarvii miettiä tilaako Saksasta. Useamman kun ottaa kerralla, aletaan puhumaan lähes satasien säästöstä...riippuen koosta ja merkistä.
Kerran täällä Treella pääsin yllättymään kysyessäni etukumin hintaa: oli sama kuin mitä olin katsonut sen maksavan nettikaupassa. Ostin kivijalkaliikkeestä.
Jooo...voihan sitä lotostakin voittaa :lol: Vieläkö tämä liike vaikuttaa Treella? Kiinnostaa tietysti näin paikkakuntalaisena.
Sen verran pitää oikaista, että onhan täältäkin saanut halvalla esim. Shinko merkkistä ns. rengasta. Kaveri osti sellaisen joskus taakse ja se kesti noin puolet siitä mitä joku "merkki" rengas. Että se säästö meni siinä.
jman
Viesti:

Grasschopper1 kirjoitti:Jooo...voihan sitä lotostakin voittaa :lol: Vieläkö tämä liike vaikuttaa Treella?
Taitaa Bike World olla edelleen olemassa. Michelin Com2 kumista oli kyse. Yksi vaikutin ostolle oli myös että heillä oli kumi hyllyssä: ei tarvinnut odotella. Paistopäiväkin oli ok. Eli kannatti kysyä.
Pitänee lotota. :mrgreen:
Grasschopper1

Okei. Eipä kyllä uskoisi, että tämä liike pystyy hinnoilla kilpailemaan. Pitääpä kysyä seuraavan kerran sieltäkin, kun rengas tarpeita tulee.
Taata
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Taata »

Olisi ollut kiinnostavaa kuulla, mitä erityistä Kosken Rengashuollossa on, siis edulliset hinnatko?
Mielestäni "erityistä" on se palvelu jonka sieltä saa. Osaava mies joka myös itse ajaa moottoripyörällä tekee monta "pientä" tarkastusta / havaintoa renkaan vaihdon yhteydessä ja myös tasapainotukset tulevat kunnolla tehtyä. Minä saan jatkaa huolettomia kilometrejä. Kyllä minä tästä maksan muutaman kymmenen euroa ihan mielelläni. (joskus on mennyt euroja turhempaankin) :D

Ps. kävin katsomassa mynetmoton sivuilla, jos oikein osasin katsoa, niin kyllä minä jatkan asiointia Koskella.
Kukin harrastaa tavallaan ja se on oikein se. :D
* Taata *
Mikä se sellainen harrastus on joka ei kaikkia rahoja vie? Ei sellainen ole oikea harrastuskaan. :)
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

http://www.mprenkaat-store.com" onclick="window.open(this.href);return false; tilasin just kummit. Olin näemmä ennenkin tilannut sillä yllätyksekseni oli tili siellä. En muistanutkaan.
Mynetmotossa ei ollu etusta ja takakumin hinnassa eroa ABC kahvi ja pulla. Ei paha. Riekkoniemi Oy eli kyseinen kauppa siispä vielä Suomalainen. Näemmä vuosivuodelta myynti kasvanut. Hyvä hyvä.
-Know your enemy-
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 11:32 10.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Hienoa että joku suomalainen on lähtenyt tekemään tuollaista verkkokauppaa. Jäävät edes alvit Suomeen - tuskin he paljon muuta verotettavaa tuosta pystyvät jättämäänkään. :roll:

Katselin että Dunlopin D402 H-D rengasta heillä ei ole, mutta tuo D401 on (vain) vajaat 20 eur kalliimpi, kuin Mynetmotossa. 130/90-16 takanen siis. Ei lainkaan kohtuuton ero suomalaisen suosimiseksi.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

HileD kirjoitti:http://www.mprenkaat-store.com tilasin just kummit. Olin näemmä ennenkin tilannut sillä yllätyksekseni oli tili siellä. En muistanutkaan.
Mynetmotossa ei ollu etusta ja takakumin hinnassa eroa ABC kahvi ja pulla. Ei paha. Riekkoniemi Oy eli kyseinen kauppa siispä vielä Suomalainen. Näemmä vuosivuodelta myynti kasvanut. Hyvä hyvä.
Hyvä vinkki kiitoksia !!! minä myös mielummin ostan suomalaiselta Suomesta :D
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Vastaa Viestiin