Olen tältä foorumilta lueskellut ohjeita asiasta mutta ei ainakaan tähän pyörään tunnu noi ohjeet toimivan. Ilmeisesti malli- ja vuosimallikohtaisia eroja löytyy? Alkaa enemmän ärsyttämään tyo hälyttimen huutaminen kun pyörän kanssa jotain touhuaa..
V-rod (2005) hälytin
V-rod (2005) hälytin
Osaako joku Asiantuntija neuvoa "rookieta" miten 05 V-rodista saa tuon hälyttimen pois käytöstä?
Olen tältä foorumilta lueskellut ohjeita asiasta mutta ei ainakaan tähän pyörään tunnu noi ohjeet toimivan. Ilmeisesti malli- ja vuosimallikohtaisia eroja löytyy? Alkaa enemmän ärsyttämään tyo hälyttimen huutaminen kun pyörän kanssa jotain touhuaa..
Re: V-rod (2005) hälytin
Liiketunnistimen saa kytkettyä pois
1. Häly pois kaukosäätimellä
2. Virta päälle avaimella (run-kytkin off-asennossa)
3. Kaukosäätimen nappi pohjassa kolmen vilkunvilkahduksen ajan
4. Virta pois avaimella
Näin toimien pyörä pysyy liikuteltaessa hiljaa kunnes virta kytketään avaimella seuraavan kerran.
4. Virta pois avaimella
Näin toimien pyörä pysyy liikuteltaessa hiljaa kunnes virta kytketään avaimella seuraavan kerran.
VRSCA -04, 300rwhp
Tuo Karzzan ohjehan hälyn pois saattamiseksi näyttää järkevältä. Täytyy kokeilla. Tähän saakka, kun minä haluan askarella jotakin FLSTC Softail Heritagen kanssa, niin olen painanut Gemel-kaukosäädintä ja kääntänyt virtakytkintä Acc-asentoon hälyttimen vaientamiseksi. Toisaalta, olenhan softiksen omistaja vasta reilu kuukauden ajan.
2009 Softail Heritage FLSTC
Kiitoksia Karzzalle vastauksestasi, vaikkakin pienellä viiveellä..Karzza kirjoitti:Liiketunnistimen saa kytkettyä pois
4. Virta pois avaimella
Ei auta tuo mainitsemasi tapa saada v-rodi hiljaiseksi huoltotöiden / jne ajaksi...
Vaikka tätäkin tapaa yritin, niin silti 30 sek kuluttua mopo lyö ne p..kelen hälyt päälle.
Pitänee (varmaan ?) olla yhteydessä johonkin "valtuutettuun huoltoon" joka "sopivaa korvausta" vastaa hiljentää hälyttimen...
Häly menee uudelleen päälle, mutta liiketunnistin ei ole aktiivinen.
Kokeile myös kolmea vilkautusta Run-kytkin ON asennossa. En enää muista varmaksi miten päin se oli Delphin vakio ECUn kanssa.
Kokeile myös kolmea vilkautusta Run-kytkin ON asennossa. En enää muista varmaksi miten päin se oli Delphin vakio ECUn kanssa.
VRSCA -04, 300rwhp
Virte päällä, kaukosäätimen nappi pohjaan, kolme vilahdusta. Virta pois,nappi pohjaan kaksi vilahdusta ja ääni merkki . Ajonesto jää päälle . Ei huuda!
Vrsca-02
Just näin !Haapis1 kirjoitti:Virte päällä, kaukosäätimen nappi pohjaan, kolme vilahdusta. Virta pois,nappi pohjaan kaksi vilahdusta ja ääni merkki . Ajonesto jää päälle . Ei huuda!