Semmosta vaan et kumpi ensi H-D:ksi käytetty vai uusi?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

ma^ko
Viesti:

Re: Semmosta vaan et kumpi ensi H-D:ksi käytetty vai uusi?

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

hannuik kirjoitti:No aina on joku muu ajau ennen sua.
Ei voi ostaa uutta, pakko hyväksyy et muut o ajanut ennen, jos kiinnostavien mallien valmistus loppui ennen syntymääni, mä en ole vast ku reilu viiskyt vee ja vika oikeel rungol tuli '57...
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Peacemaker76
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peacemaker76 »

Aivan sama kuka sen on aiemmin omistanut, ja onko samassa kuosissa kuin ostettaessa. Jos olet ostanut fillarin joka kaikilta osin on mieltymystesi mukainen niin ajoa vaan. Ei sitä tarvii alkaa rakentaaman sen takia että ei oo samassa kuosissa kuin edellisellä omistajalla. Aina parhaan diilin saat jos pyörä on mahdollisimman lähellä sitä tilaa ostettaessa johon pyritään.

Mua ainakaan kiinnosta tippaakaan vaikka koko HDCF olis omistanut mun fillarin ennen kuin se tuli mulle. Jos sitä tarvii muuttaa että sopii minun käyttöön niin sitten muutetaan, mutta jos ei tarvii niin ei se mun virtuaalipippeliä mitenkään kutista.
- Mauri -
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Peacemaker76 kirjoitti:Aivan sama kuka sen on aiemmin omistanut, ja onko samassa kuosissa kuin ostettaessa.
Samahan se on, mut et joku edes tunnistais sen jonku vanhaks, ni jostainhan se pitäis tunnistaa... jos se on stocki ni tuskin kovin moni kilpee muistaa ja senkin voi vaihtaa jos häiritsee. Jos rakennettu ni joku voip tunnistaa ja tunnistaaki jos samas kuosis, mut mitä sitten?
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
ahonlaita086
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonlaita086 »

Ostin omani 2008 lokakuussa ns."syyshintaan"ja tein mielestäni hyvät kaupat.Kyttäsin nettiä lähes päivittäin vuoden verran ennenkuin lähdin kaupoille.Käsiraha taskussa änkesin puoliväkisin illalla yheksän aikaan myyjän luo kattomaan pyörää.Olen ollu tyytyväinen kaikin puolin vaikka tästä alkupään twincamista niin paljon peloteltiin.Pisimmät reissut kakspäällä ollu apaut 3000km ilman ongelmia.Osta vaan käytetty joka on tehty mahdollisimman lähelle sitä mitä haet.Tonnin säästö ostaessa voi maksaa paljon enemmän kun pitää heti ruveta muutostöihin.Itselle pelkkä stongan vaihto tuli maksamaan toista tonnia,kun se nälkä kasvoi syödessä,eli vaihdettiin samalla VÄHÄN muutakin :o :lol: :mrgreen:
Die hard the hunter! 99 tc fxd
Vastaa Viestiin