Semmosta vaan et kumpi ensi H-D:ksi käytetty vai uusi?
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 08:37 05.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
- jorgegoodman
- Viesti:
Re: Semmosta vaan et kumpi ensi H-D:ksi käytetty vai uusi?
Moro Paiska! Osta multa todella makee 2-istutttava antik nahkasohva! Siinä on hyvä istua ja suunnitella näitä prätkäkuvioita kylmän oluen kanssaPaiska kirjoitti:Nii otsikko kertoo jo jonki verra, mitä mieltä porukka on että kannattaako ensimmäiseksi harleyksi hankkia vanhempi käytetty hd (esim. +20000km & 3000-5000 €) vai uudempi tyyliin ( esim.+-10000km & 5000-15000 €)
Sellane haave vuosien päästä tulevaisuudessa jossain kohtaa et ois uudempi pyörä alla ja tallissa jonkilaine projekti bobberi.
Moi , poika (18v) liityi kerhoon viime vuonna ja ajaa 1340 FXLR:llä ,tosin 35 kilowattiseksi kuristetulla ,hyvin se tuli mukana viime kesän Saariselän reissulla .Vähän se kyseli että missä ne muut kaksikymppiset luuraaPaiska kirjoitti:En viittiny uutta keskustelua aloittaa ni kysyn tässä sit et minkä ikäisiä nuorimmat hdcf:n jäsenet ovat? en vielä ole jäsen kun ei ole pyörääkään mutta itse olen 25.v.
Kaverit ei yhtää tajua kun olen hurahtanut H-D maailmaan![]()
Muutamalla kaverilla muoviluoti ja sanovat jatkuvasti että älä ny sellasta pappa pyörää hanki enne eläkeikää![]()
Messuillaki aina kaverit menevät katsomaan bömber/muoviluoteja kun minä suuntaan yksin H-D pyörien luo.
ei mopolla mahottomia
Löytyy kolmen istuttava nahkasohva ja kyllä, kalja päissää tulee kyllä välillä hyviäki oivalluksiajorgegoodman kirjoitti:Moro Paiska! Osta multa todella makee 2-istutttava antik nahkasohva! Siinä on hyvä istua ja suunnitella näitä prätkäkuvioita kylmän oluen kanssaPaiska kirjoitti:Nii otsikko kertoo jo jonki verra, mitä mieltä porukka on että kannattaako ensimmäiseksi harleyksi hankkia vanhempi käytetty hd (esim. +20000km & 3000-5000 €) vai uudempi tyyliin ( esim.+-10000km & 5000-15000 €)
Sellane haave vuosien päästä tulevaisuudessa jossain kohtaa et ois uudempi pyörä alla ja tallissa jonkilaine projekti bobberi.On muuten tosi juttu että pienessä hiprakassa tekee parhaimmat laulut ja päätökset
Ainaki itsellä se toimii
Ja tervetuloa vaan sitten heti tähän Klubiin mukaan! Älä mieti liian pitkään pyörän hankintaa, osta nyt jo ensikaudeksi pyörä alle, siitä se alkaa ELÄMÄ!!
Yks baari tuttu tos joku aika sit puhu et kuuluu hdcf:ään ja on saanut hyviä ystäviä sitä kautta ja jelppiny pyörä remonteissa yms.
Niin, Harrikan kun ostat, saat kaveripiirin kaupan päälle, halusit tai etPaiska kirjoitti:Yks baari tuttu tos joku aika sit puhu et kuuluu hdcf:ään ja on saanut hyviä ystäviä sitä kautta ja jelppiny pyörä remonteissa yms.
Tätä nämä jamazukimiehet sun muut vihtorit eivät vaan ikinä tule edes tajuamaan.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Juu-u! Kyllä me ollaan erinomaista jengiä!Joe Cool kirjoitti:Niin, Harrikan kun ostat, saat kaveripiirin kaupan päälle, halusit tai etPaiska kirjoitti:Yks baari tuttu tos joku aika sit puhu et kuuluu hdcf:ään ja on saanut hyviä ystäviä sitä kautta ja jelppiny pyörä remonteissa yms.![]()
Tätä nämä jamazukimiehet sun muut vihtorit eivät vaan ikinä tule edes tajuamaan.Eikä sitä kannata yrittää heille edes kertoa, antaa heidän vaan onnellisina ihailla intikoittensa ylivertaisia kuutiosenttejä sun muita kuviteltuja teknisesti edistyneitä detaljeja yksin tallissaan. Ja paukutella henkseleitään, kuinka he haluavat ajaa, eivätkä korjata. Mutta jos katsoo, paljonko niitä näkyy tien päällä, niin eipä juuri lainkaan. Harrikkamiehet ajavat, muut hoitavat kadehtimisen
![]()
LIFEMEMBER-
Bronson Eye
- Viesti:
helppo homma jos on rahaa ostaa uuden (käteisellä) ja viellä mieluimmin kaikkein kalleimman ...skan väliä miltä tuntuu, kuhan "köyhiä" ....uttaa,
jos ei ostaa vanhan tai on ilman,
mieluimmin keskustelisin eri malleista, ja niistähän riittää topiikkia,,
ps. kaveri ison firman suharina, kuskannu herroja viikon MB 500S "plug in hybrid" mallilla, (h. 192 000e), ei kuulemma pöllömpi ajella,, jos tykkää,,
itse ajelen (vanhalla) HD 100v. mallilla ja vaihdan sitten uuteen kun tulee 200v. malli,

jos ei ostaa vanhan tai on ilman,
mieluimmin keskustelisin eri malleista, ja niistähän riittää topiikkia,,
ps. kaveri ison firman suharina, kuskannu herroja viikon MB 500S "plug in hybrid" mallilla, (h. 192 000e), ei kuulemma pöllömpi ajella,, jos tykkää,,
itse ajelen (vanhalla) HD 100v. mallilla ja vaihdan sitten uuteen kun tulee 200v. malli,
Just näin mä tein....helppo homma jos on rahaa ostaa uuden (käteisellä) ja viellä mieluimmin kaikkein kalleimman ...skan väliä miltä tuntuu, kuhan "köyhiä" ....uttaa,![]()
HD Ultra Limited -21
Ei kai se mitään jos muita swituttaa, mut et menis ja ostais itseleen jatkuvan switutuksen ni olis aika tyhmä liike. Eihän siin mitään jos tykkää noist uudennahkeist niinku ronssonin simmukin, mut muo switutti jo kymmenen vuotta ronssonin mopoo vanhemmankin tuoreus ja uutuus...Bronson Eye kirjoitti:helppo homma jos on rahaa ostaa uuden (käteisellä) ja viellä mieluimmin kaikkein kalleimman ...skan väliä miltä tuntuu, kuhan "köyhiä" ....uttaa,![]()
Ostaa minkä itse kokee miellyttävimmäks tai miellyttävimmän minkä perse kestää.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Ostin aikonaan uuden 883:n kun siihen sai helpommin rahaa pankista (vuonna 1987). Vuoden päästä vaihtui jäykkäperäiseen pannuun. Tulihan se uusikin pyörä kokeiltua... toki ei noita kahta voi suoraan verrata. Vuosien mittaan olen kokeillut rautapäätä ja TC:tä, mutta nykyinen Evo tuntuu parhaalta.
Ei tähän taida olla oikeeta vastausta.
Ei tähän taida olla oikeeta vastausta.
Yks vastaus on se, että kun ostaa vanhemman ja halvemman, ei menetäkkään nii paljoo jos ei kiinnostakkaan, ja pääsee ajamaan "pikkurahalla". Uudemmat pyörät kun tuppaa laskeen tota hintaa vielä johonki asti, jonka jälkeen niihinki tulee sitä nostalgia arvoa.
... Mulla olis tohon halvempaan hintaluokkaan kuuluva sportti myytävänä, mittarilukema tosin tuplaten maximi muttei sekään tunnu missään
hyvä lähtökohta siltäosin, että kaikki toimii, muuta kun muokkaamaan itelle sopivaks!
... Mulla olis tohon halvempaan hintaluokkaan kuuluva sportti myytävänä, mittarilukema tosin tuplaten maximi muttei sekään tunnu missään
Uutta vaan, aina joku dorka tulee kuittaan, sen ja sen vanha
. Mä en ainakaan nevö enää, osta kenenkään vanhaa mopoa, saa vaan vittuilut kaupan päälle.!
Gyntteri jolta evon ostin, ei koskaan aukonu, sano että tuu meille nii otetaan bissee, eipä tullu käytyä, my bad.
Riittää että mulla on jonku vanha "muija" joka vittuilee.!

Riittää että mulla on jonku vanha "muija" joka vittuilee.!
Tri Glide 114 vm 2019
Eip tuot kuittailuu jonku vanhast juuri kuule, jollei pyörä ole A) tunnettu ja B) siinä asussa ku tunnettu jonku fillarina. Muo sinällään haittaa vaik tulis joku joka tuntis kaikki mun ajoneuvojen entiset omistajat, mitä sitten. Parempi se ku yrittää elää uuden nykymopon kanssa. 
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Kompataan herra makoa. Mitä sitte jos pyöräsi on jonkun toisen vanha. Suurimmalla osalla näin luultavasti on. Ainakin itselläni on jo kolmas jonkun muun vanha harrikka, enkä vielä oo keltään kuullu vittuiluja siitä että ois makon, vallun, pertin taikka vaikka miikan vanha paska mutterilinko!
No aina on joku muu ajau ennen sua.! Se riittää.!!
Osta uus niin, kukaan ei tuu sanoon että, jaa tää on sen vanha rukki, joo sillä se yritti ajella mutta enempi remonttia teki .?
, eikä vieläkään tullu kuntoon..!! Oikeesti kannattaa kattoo lompakkoon ,et kuika paljo laittaa euroja.
, eikä vieläkään tullu kuntoon..!! Oikeesti kannattaa kattoo lompakkoon ,et kuika paljo laittaa euroja.
Tri Glide 114 vm 2019