siihen miksi ei sovi niin en ota kantaa mutta näissä harley hommissa kyä tuntuu kaikki ahistavan enemmän ku tarpeeks .luulen että noi laajakaistalambdat on kaikissa autotune seteissä samat se boksi vaan on pyöräkohtainen.
Tarttisko siinä olla orkkis putket, jos tilataan tyypin ja vuosimallin mukaan.
Meinaan, kun mainitsit jotkut bigradiusputket.
Silloin pitäisi minun mielestäni hommata bigradiuksen mukaiset kamppeet kyseiseen laitteeseen.
Kaikki nuo laajakaistat on noilla 17mm tjsp lambdoilla ja yhdellä puhelulla selvisi, ettei pienempiä olekkaan.
Eli nyt on käsitys sellainen...jos suunnitelmissa on laittaa tuo autotune ja mielessä on myös putkien vaihto, kandee tilata nuo vanhan mallin putket joissa on valmiina isommat reiät lambdoille eli vm alle -11...tai mahtuuko edes niihin?
Uudemman mallin putkissa, ainakin nuo big radiukset, on orkkis lambdanreiät valmiina. Senku ruuvaa kii.
...onko niin, että joka tapauksessa pitää autotunen laajakaistalambdat propata erikseen putkiin kii, koska näyttäs olevan noissa vanhemman mallin autotuneissa mukana proput orkkis reikiin???
JuhaY kirjoitti:Nyt ois jännä kuulla, onko nuo autotunen laajakaistaanturit asennettavissa suoraan noihin vahnemman mallin dynan v&c putkiin?
Tai lyheyesti...minkä kokoiset on nuo orggisanturit noissa alle -11 malleissa?
Dyna Fat Bob -09 lambdan muhveissa on 16,3mm porareikä. Itse kierteestä en mitään tiedä. Kyseessä pyörän alkuperäiset H-D käyrät, jos niistä (orggisanturit ?) oli kyse.
JuhaY kirjoitti:Nyt ois jännä kuulla, onko nuo autotunen laajakaistaanturit asennettavissa suoraan noihin vahnemman mallin dynan v&c putkiin?
Tai lyheyesti...minkä kokoiset on nuo orggisanturit noissa alle -11 malleissa?
Dyna Fat Bob -09 lambdan muhveissa on 16,3mm porareikä. Itse kierteestä en mitään tiedä. Kyseessä pyörän alkuperäiset H-D käyrät, jos niistä (orggisanturit ?) oli kyse.
Jep..juuri tästä oli kyse.
Mitä noista juutuupi videoista kattonut niin tuo muhvi on jonkin verran pidempi kuin tuo autotunen millikoolla ilmoitettu muhvi...
Ajatus edelleenkin elää, mahtuukohan tuo laajakaista sensori tuohon reikään ja kierteeseen?