Käydäänkö pyöräkauppaa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Lassi
Viesti:

Re: Käydäänkö pyöräkauppaa

Viesti Kirjoittaja Lassi »

uutta Ultraa odotellessa
Ja varmoista lähteistä kuultuna meitä on monta, toi Low malli teli hyvää Ultran myynnille ;)
HD Ultra Limited -21
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Lassi kirjoitti:
uutta Ultraa odotellessa
Ja varmoista lähteistä kuultuna meitä on monta, toi Low malli teli hyvää Ultran myynnille ;)
Aika rankasti ovat näemmä onnistuneet pudottamaan tuota istuinkorkeutta, 740 -> 685 mm ! Helpottaa varmasti käsittelyä parkkeeratessa jne., jos vakiomallin korkeus on tuntunut suurelta. Ja saattaa löytyä vielä sopivampi ajoasentokin, kun muitakin sen suuntaisia muutoksia näyttää olevan listalla.

Onneksi olkoon upeasta pyörästä jo näin etukäteen, taitaa olla odottavilla pitkä talvi edessä 8)

Jos oma harrastukseni ei olisi suuntautunut useampaan vanhaan pyörään, niin voisin hyvin kuvitella innostuvani nimenomaan tuosta Ultra Limitedistä. Sellaisia katselinkin tuossa vuosi pari sitten 2010 malleina jenkeissä myynnissä olleista. Henk. koht. en ole kaivannut matalampaa mallia, tuntuu että meikäläisen kokoinen on ollut testimallina noita suunniteltaessa :lol:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
jorgegoodman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

Lassi kirjoitti:Ultra Limited Low, sinisenä vanhan työpaikan kunniaksi ;)
Oho! Kunnon kauppa! :D Onnittelut uuden pyörän johdosta! teit nyt talvesta pitkän ja hitaasti kuluvan :D
oikari1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oikari1 »

Tositarkoituksella, niinkuin entinen poikamies kosintareissullaan, lähestyin käytettyjen kauppiasta jo toisen kerran, mutta hiljaista on ollut :oops: . -06 Electraa oli ajatus päivittää tuoreempaan tai Ultraan.
Dyna FXDCI
Lassi
Viesti:

jorgegoodman kirjoitti: Oho! Kunnon kauppa! :D Onnittelut uuden pyörän johdosta! teit nyt talvesta pitkän ja hitaasti kuluvan :D
Kiitos vaan, juu kyllä toi kevään odotus meinaa ottaa koville. Periaatteessa ensimmäinen ihan uutena ostettu pyörä mun historiassa. Ensimmäinen oli kaupan koeajopyörä, toinen ylivuotinen, kolmas 2500 kilsaa ajettu 3 vuotta vanha ja tämä sitten uusi pakasta vedettävä. Voi tosin ikäni huomioiden olla vaikka viimeinenkin pyörä ellei sitten trikeen tule tarve ;)
HD Ultra Limited -21
Käkö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Käkö »

Vallu kirjoitti:En nyt ymmärrä. Kymmeniä pyöräkauppoja olen tehnyt ja aina on homma mennyt siten, että kerron kauppiaalle mitä haluan ja mikä annan vaihdossa. Sovitaan väliraha ja kun uusi pyörä on myyjällä, niin menen sen hakemaan ja annan vaihtarista luovarin ja sovitun välirahan. Siinä koko juttu.
Tietääkseni diileri maksaa uuden tilaamansa pyörä HD Europalle 7 pv netto.
No joo, mä olin ostamassa ensimmäistä HooDeetani, ehä siinä on se ero ja siinäkin jotta liike olisi saanut käteistä eli ei ollut vaihdokkia tarjota...

Mä olen itse ollut myyjänä vuodesta '85, myyntiartikkelit on vaan vaihtuneet vuosien varrella ja kun menin ensimmäiseen työpaikkaani myyjäharjottelijaksi mulle eräs vanha myyjä sanoi: "Kohtele asiakkaita niin kuin haluat sinua kohdeltavan, muista, asiakkaat maksavat sinun palkkasi, ei kukaan muu." Ja muutama muukin erittäin hyvä neuvo tuli elämän varrelle samalta herralta...

Mä en varmaan näyttänyt tarpeeksi ostavalta, ei mun nahkaliivissä ole minkään kerhon tunnuksia, tatskatkin on enempi itteeni varten kuin muitten nähtäväksi joten kuoria kattelemalla noi HooDee liikkeet päättelivät selkeesti mun kuuluvan huuhaa-ostajiin...

Mut joo, stadin kauppa meni konkkaan ja Loimaalla en ole ajatellut käydä ehkä enään koskaan, siis siinä HooDee kaupas, olivatten sen verran tylyjä siellä, Loimaan läpi tykkään kyllä ajella kun Alastaron kiihdytyksiin oon menossa...

Vaikka eipä sitä tiedä mistä sitä ittensä seuraavaksi ostoksilta löytää...

-Käkö-
MoParpervo electra glidellä.
oikari1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja oikari1 »

Elähän huoli, vastaustakin saatiin ja voi olla, että kaupatkin syntyy 8).
Dyna FXDCI
Lassi
Viesti:

Eli otsikon kysymykseen voi vastata että kyllä pyöräkauppaa käydään ;)
HD Ultra Limited -21
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

Kävin Saksassa. Tein pientä vertailua. Hyvin pidetyt, 1omistajan, pienet kilsat omaavien käytettyjen Harrikoiden hintapyynnöt Suomessa ja Saksassa näyttäisi olevan samat. Vaikka Suomen tuotteissa on ajoneuvovero... 8O.
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

MrX kirjoitti:Kävin Saksassa. Tein pientä vertailua. Hyvin pidetyt, 1omistajan, pienet kilsat omaavien käytettyjen Harrikoiden hintapyynnöt Suomessa ja Saksassa näyttäisi olevan samat. Vaikka Suomen tuotteissa on ajoneuvovero... 8O.
Suomessa ylitarjontaa?
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
FXSTBI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FXSTBI »

MrX kirjoitti:Kävin Saksassa. Tein pientä vertailua. Hyvin pidetyt, 1omistajan, pienet kilsat omaavien käytettyjen Harrikoiden hintapyynnöt Suomessa ja Saksassa näyttäisi olevan samat. Vaikka Suomen tuotteissa on ajoneuvovero... 8O.
On niissä joissain vähän eroakin :D Mut ihan hullua touhu oli aiemmin. Mä ostin 2006 saksassa uuden yöjunan. Se maksoi siellä sillon kilvitettynä vähemmän kuin suomen tax free hinta oli. Eli siis alveineen kaikkineen oli halvempi kuin mitä suomidiileri ois myynyt "vientiin".

http://www.nettimoto.com/harley-davidson/cvo/1723441" onclick="window.open(this.href);return false;

ja sama saksassa

http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin