Ja varmoista lähteistä kuultuna meitä on monta, toi Low malli teli hyvää Ultran myynnilleuutta Ultraa odotellessa
Käydäänkö pyöräkauppaa
Re: Käydäänkö pyöräkauppaa
HD Ultra Limited -21
Aika rankasti ovat näemmä onnistuneet pudottamaan tuota istuinkorkeutta, 740 -> 685 mm ! Helpottaa varmasti käsittelyä parkkeeratessa jne., jos vakiomallin korkeus on tuntunut suurelta. Ja saattaa löytyä vielä sopivampi ajoasentokin, kun muitakin sen suuntaisia muutoksia näyttää olevan listalla.Lassi kirjoitti:Ja varmoista lähteistä kuultuna meitä on monta, toi Low malli teli hyvää Ultran myynnilleuutta Ultraa odotellessa
Onneksi olkoon upeasta pyörästä jo näin etukäteen, taitaa olla odottavilla pitkä talvi edessä
Jos oma harrastukseni ei olisi suuntautunut useampaan vanhaan pyörään, niin voisin hyvin kuvitella innostuvani nimenomaan tuosta Ultra Limitedistä. Sellaisia katselinkin tuossa vuosi pari sitten 2010 malleina jenkeissä myynnissä olleista. Henk. koht. en ole kaivannut matalampaa mallia, tuntuu että meikäläisen kokoinen on ollut testimallina noita suunniteltaessa
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
- jorgegoodman
- Viesti:
Oho! Kunnon kauppa!Lassi kirjoitti:Ultra Limited Low, sinisenä vanhan työpaikan kunniaksi
Tositarkoituksella, niinkuin entinen poikamies kosintareissullaan, lähestyin käytettyjen kauppiasta jo toisen kerran, mutta hiljaista on ollut
. -06 Electraa oli ajatus päivittää tuoreempaan tai Ultraan.
Dyna FXDCI
Kiitos vaan, juu kyllä toi kevään odotus meinaa ottaa koville. Periaatteessa ensimmäinen ihan uutena ostettu pyörä mun historiassa. Ensimmäinen oli kaupan koeajopyörä, toinen ylivuotinen, kolmas 2500 kilsaa ajettu 3 vuotta vanha ja tämä sitten uusi pakasta vedettävä. Voi tosin ikäni huomioiden olla vaikka viimeinenkin pyörä ellei sitten trikeen tule tarvejorgegoodman kirjoitti: Oho! Kunnon kauppa!Onnittelut uuden pyörän johdosta! teit nyt talvesta pitkän ja hitaasti kuluvan
HD Ultra Limited -21
No joo, mä olin ostamassa ensimmäistä HooDeetani, ehä siinä on se ero ja siinäkin jotta liike olisi saanut käteistä eli ei ollut vaihdokkia tarjota...Vallu kirjoitti:En nyt ymmärrä. Kymmeniä pyöräkauppoja olen tehnyt ja aina on homma mennyt siten, että kerron kauppiaalle mitä haluan ja mikä annan vaihdossa. Sovitaan väliraha ja kun uusi pyörä on myyjällä, niin menen sen hakemaan ja annan vaihtarista luovarin ja sovitun välirahan. Siinä koko juttu.
Tietääkseni diileri maksaa uuden tilaamansa pyörä HD Europalle 7 pv netto.
Mä olen itse ollut myyjänä vuodesta '85, myyntiartikkelit on vaan vaihtuneet vuosien varrella ja kun menin ensimmäiseen työpaikkaani myyjäharjottelijaksi mulle eräs vanha myyjä sanoi: "Kohtele asiakkaita niin kuin haluat sinua kohdeltavan, muista, asiakkaat maksavat sinun palkkasi, ei kukaan muu." Ja muutama muukin erittäin hyvä neuvo tuli elämän varrelle samalta herralta...
Mä en varmaan näyttänyt tarpeeksi ostavalta, ei mun nahkaliivissä ole minkään kerhon tunnuksia, tatskatkin on enempi itteeni varten kuin muitten nähtäväksi joten kuoria kattelemalla noi HooDee liikkeet päättelivät selkeesti mun kuuluvan huuhaa-ostajiin...
Mut joo, stadin kauppa meni konkkaan ja Loimaalla en ole ajatellut käydä ehkä enään koskaan, siis siinä HooDee kaupas, olivatten sen verran tylyjä siellä, Loimaan läpi tykkään kyllä ajella kun Alastaron kiihdytyksiin oon menossa...
Vaikka eipä sitä tiedä mistä sitä ittensä seuraavaksi ostoksilta löytää...
-Käkö-
MoParpervo electra glidellä.
Elähän huoli, vastaustakin saatiin ja voi olla, että kaupatkin syntyy
.
Dyna FXDCI
Eli otsikon kysymykseen voi vastata että kyllä pyöräkauppaa käydään 
HD Ultra Limited -21
-
MrX
Kävin Saksassa. Tein pientä vertailua. Hyvin pidetyt, 1omistajan, pienet kilsat omaavien käytettyjen Harrikoiden hintapyynnöt Suomessa ja Saksassa näyttäisi olevan samat. Vaikka Suomen tuotteissa on ajoneuvovero...
.
Suomessa ylitarjontaa?MrX kirjoitti:Kävin Saksassa. Tein pientä vertailua. Hyvin pidetyt, 1omistajan, pienet kilsat omaavien käytettyjen Harrikoiden hintapyynnöt Suomessa ja Saksassa näyttäisi olevan samat. Vaikka Suomen tuotteissa on ajoneuvovero....
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
On niissä joissain vähän eroakinMrX kirjoitti:Kävin Saksassa. Tein pientä vertailua. Hyvin pidetyt, 1omistajan, pienet kilsat omaavien käytettyjen Harrikoiden hintapyynnöt Suomessa ja Saksassa näyttäisi olevan samat. Vaikka Suomen tuotteissa on ajoneuvovero....
http://www.nettimoto.com/harley-davidson/cvo/1723441" onclick="window.open(this.href);return false;
ja sama saksassa
http://suchen.mobile.de/motorrad-insera ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;