mitä jos rekisteriotteet tarkastettaisiin HDCF ralleissa.
-
keijo21@dnainternet.net
Re: mitä jos rekisteriotteet tarkastettaisiin HDCF ralleissa.
Kuski joka ajaa Härräkän kuin härräkän ilman etupyörää rallialueelle on hän mielestäni oikeutettu niin tekemään. Jos hän tekee sen vielä ilman takapyörääkin,päästettäköön ilmaiseksi.
Tämä rekisterioteasia olisi vekkuli homma käytännössä.
Porttikeskustelu:
- Jäsenkortti ja rekisteriote!
- Jaa häh? Mulla mitään otetta ole mukana.
- Sitten et pääse pyörinesi tästä eteenpäin!
- Mitä ...ttua, tässä on mun jäsenkortti, toi on mun H-D ja tässä olis rallimaksu.
- Niinniin, mutta kun ei ole sitä rekisteriotetta, niin ei käy!
- Ei prkl...
- No niin, lähdehän nyt siitä, tässä on muitakin tarkistettavia!
Vakavammin. Pekka kirjoitti mielestäni hyvin tuossa edellä.
Porttikeskustelu:
- Jäsenkortti ja rekisteriote!
- Jaa häh? Mulla mitään otetta ole mukana.
- Sitten et pääse pyörinesi tästä eteenpäin!
- Mitä ...ttua, tässä on mun jäsenkortti, toi on mun H-D ja tässä olis rallimaksu.
- Niinniin, mutta kun ei ole sitä rekisteriotetta, niin ei käy!
- Ei prkl...
- No niin, lähdehän nyt siitä, tässä on muitakin tarkistettavia!
Vakavammin. Pekka kirjoitti mielestäni hyvin tuossa edellä.
Eiks se tuo manii vaan kerhon kassaan mitä enemmän pyöriä (hd/inkkari/buell/hd koneinen jne) ralliin päästetään vai onks laarit täynnä jo? Ja sitä kautta menee meidän kaikkien "hyvinvointiin"...
-
MrX
Sorry, nyt on pakko palata lupauksista huolimatta kun moderattori suorastaan vaatii...Pertti kirjoitti: Harley ja Indian ovat kilpailleet täysillä toisiaan vastaan koko Inkkarin historian ajan kilparadoilla ja kilpailu oli yhtä veristä myös samoista markkinoista.
Siksi ne varmaan lasketaan vähän joka puolella maailmaa samaan ryhmään.
Toiseksi, onhan Indian siinäkin mielessä ykkönen, että valmistus alkoi 1900 ja Harrikan "vasta" 1903![]()
...
Onhan se Indian ykkönen siinäkin mielessä, että se meni ensimmäisenä konkurssiin...1953
Harrikka vain meinasi mennä 30 vuotta myöhemmin, mutta perui aikeensa.
H-D = katkeamatonta moottoripyörätuotantoa vuodesta 1903
Mutta mitä v....ua on tapahtunut H-D kuskeille ? Tällä palstalla vaaditaan Gestapoa Ralliportille
Mihin unohtui lausahdus; Freedom,...
https://www.youtube.com/watch?v=YyaUtnWr8Gw" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehkä tuo vapaus on noille ekoille suomen H-D miehille merkinnyt paljonkin. Nyt on H-D:n omistajia niin paljon että mukaan mahtuu aika paljon perus korolla-jormaa ja "kansanmiestä". Pääosin suomalaiset ei oikein osaa käsitellä vapautta, ollaan oltu holhottuna niin kauan. Suomessa sanan kansalainen voi korvata sanalla hallintoalamainen.MrX kirjoitti:Mutta mitä v....ua on tapahtunut H-D kuskeille ? Tällä palstalla vaaditaan Gestapoa Ralliportille![]()
Mihin unohtui lausahdus; Freedom,...
https://www.youtube.com/watch?v=YyaUtnWr8Gw" onclick="window.open(this.href);return false;
Pitäiskö vielä pyytää katasastusmiehet tarkastamaan että kaikki pyörät on varmasti lain mukaisia. Löytyis kaikki oikeet merkinnät putkista ja muutokset otteessa. Ettei vaan tulis kenellekään paha mieli.
Toista jo aiemmin sanomani: 34 vuotta on homma pelannut ilman ongelmia, miksi 35. vuosi ei muka mene samalla kaavalla. Älkää kehitelkö ongelmia sinne missä niitä ei ole.
LIFEMEMBER-
94Harley
Joo, vähän samoilla linjoilla edellisen kanssa, noin vuodesta 1990 alkaen myöskin HD ralleissa käyneenä ajatus rekisteriotteen näyttämisestä postilta tuntuu vähän oudolta. Muistuupa mieleeni ajat jolloin rekisteriotetta ei oiken poliisillekaan mielellään näytelty. Joku tässä nyt menee pahasti pieleen. Eikohän lopeteta tämä "nipottaminen" heti alkuunsa ja keskitytään ajamiseen ja hauskanpitoon.
Hei, silleen aikuisten oikiasti. Tarvitaanko vielä lisää kieltoja, sääntöjä ja valvontaa. Perkele, kysykää konsulttiapua tuotevalvontakeskukselta !
jd
jd
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Kaikkihan tämän ketjun näkee jo ottakulmallakin talven ajanvietteeksi. Kohta varmaan aletaan vääntämään, voisivatko kuunatsit ajaa Harrikalla, jos olisivat oikeasti olemassa....tai voiko masrilaisten Harrikkaan asentaa turbon, kun ilmakehässä ei ole tarpeeksi happea...John Doe kirjoitti:Hei, silleen aikuisten oikiasti. Tarvitaanko vielä lisää kieltoja, sääntöjä ja valvontaa. Perkele, kysykää konsulttiapua tuotevalvontakeskukselta !
jd
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Pertti hyvä. Tv 2 pyörii just iron sky ilta josta voi löytää vastauksia kuunatsijuttuihin
. Aloitin aiheen " MITÄ JOS ?" Olipa hämmentävää huomata että jopa noin 25 vuotta kerhon ralleissa käynyt päätti avata sanaisen arkkunsa , ensimmäistä kertaa.
Muuten kantaa ottivat muutenkin aktiivit harrastajat jotka kirjoittelevat ja vastailevat useimpiin aiheisiin. Ryppyotsaisuus ei sovi tälle porukalle mun mielestä nyt eikä toivottavasti tulevaisuudessakaan. Ja niinkuin Vallukin sanoi mennään niinkuin ollaan menty melkein 35 vuotta . Ja niinku demokratiaan tässä maassa on kuulunut että pressa päättää...
Muuten kantaa ottivat muutenkin aktiivit harrastajat jotka kirjoittelevat ja vastailevat useimpiin aiheisiin. Ryppyotsaisuus ei sovi tälle porukalle mun mielestä nyt eikä toivottavasti tulevaisuudessakaan. Ja niinkuin Vallukin sanoi mennään niinkuin ollaan menty melkein 35 vuotta . Ja niinku demokratiaan tässä maassa on kuulunut että pressa päättää...
- Pil Kollins
Noniin, äidin pienet kakkapyllyt.
Tästä lähtien jok ´ikinen jättää mopot porttien ulkopuolelle.
Tästä lähtien jok ´ikinen jättää mopot porttien ulkopuolelle.
Näin olen kyllä tainnut tehdä tähänkin asti, jättäen myös itseni ulkopuolelle kokoontumiskinkereist...Pil Kollins kirjoitti: Tästä lähtien jok ´ikinen jättää mopot porttien ulkopuolelle.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Tämä selittääkin aika pajon...ma^ko kirjoitti:
Näin olen kyllä tainnut tehdä tähänkin asti, jättäen myös itseni ulkopuolelle kokoontumiskinkereist...
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Pajon ja pajon... mä olen elämässäni käynyt muutamassa moottoripyöräkokoontumisajossa ja pääosin en ole viihtynyt, joten miksi raahautua jonnekin ollaakseen viihtymättä? Olen joissain jopa viihtynyt ja sellaisissa saatan käydä jatkossakin, ehkä jopa kokeilen HDCF rallyakin joskus kun on kohtuullisen etäisyyden päässä ja en ajatellut esitellä rekkiotetta... Kyseisissä tapahtumissa on vaan keskimäärin känniääliöprosentti turhan korkea, en jaksa jurrisisia yliannostuksena.Pertti kirjoitti: Tämä selittääkin aika pajon...
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
-
Bronson Eye
- Viesti:
meikällä osallistumattomuus johtuu (taas päinvastoin kun edellisellä, en jaksa kattoa "raittiita?, salajuoppoja, niissä täytyy olla jotain vilppiä mielessä, ajakoot japskeilla),
usein siitä, että tapahtumat yleensä 1pväsiä ja kämpät/hotskut/t.paikat täytyy luovuttaa sunnuntaina klo.12 eli "jos otat et aja" saat lauantai-iltana mennä viim. klo.10 kukkapeiton alle, eipä viitti lähtee "näyttäytymään" monen sadankilsan päästä, kun normi lauantai"hapotuksen" jälkeen vanhalla maksalla promillet nollassa yleensä vasta n. klo. 16. tai sitten ollu todella kuivat bileet),:oops: ,
jokainen voi lähtiessään tarkistaa (jos ei muista) lukeeko rek. otteessa merkin kohdalla "HARLEY-DAVIDSON", (indian)
ainoo pointti,
kun kattelee noita nykyajan näyttelyvoittajia, olis kiva nähdä mikä niitten merkki on kun runko on väännetty zetorista ja keulaputket käyrästä vesijohtoputkesta sissi aidanseipäästä, KAUHEITA RUMILUKSIA,,(voe niitä aikoja kun "Minnan" pitkäkeula oli voittaja,

jokainen voi lähtiessään tarkistaa (jos ei muista) lukeeko rek. otteessa merkin kohdalla "HARLEY-DAVIDSON", (indian)
ainoo pointti,
kun kattelee noita nykyajan näyttelyvoittajia, olis kiva nähdä mikä niitten merkki on kun runko on väännetty zetorista ja keulaputket käyrästä vesijohtoputkesta sissi aidanseipäästä, KAUHEITA RUMILUKSIA,,(voe niitä aikoja kun "Minnan" pitkäkeula oli voittaja,
Viimeksi muokannut Bronson Eye, 11:56 12.01.2015.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.