Mitä kompastuskiviä tuollasen asentelussa on?

http://www.jpcycles.com/product/363-154" onclick="window.open(this.href);return false;
Oukkei...tarkennetaanpa tuota pyörää eli fatbob -14.

jpk69 kirjoitti:Helpottaisi vastaamista, jos kertoisit mihin (ja minkä ikäiseen) pyörään olet settiä asentamassa.
Tuoreemmissa pyörissä on tehdasputsarissa imuläppä (active intake), joka pitää eliminoida kun tehdasputsarin ottaa pois. Esim. tällä:
http://bigfoot.fi/J25/index.php?option= ... &Itemid=39" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuosta setistä ei ole kokemusta.
Sateella sukka päälle: http://www.rolandsands.com/products/Pull-Over-Rain-Sock" onclick="window.open(this.href);return false;kkuula kirjoitti:Mites tämmönen avosuodatin toimii kaatosateella?
niin laihemmallehan seokset menee jos vaan ton vaihdat eli kannattaa miettiä laittasko samalla enemmän rahaa hengittäviin putkiin, ruiskunohjauspalikkaan (power commander, power vision, screamin eagle pro super tuner, thundermax jne) ja dynotukseen niin sais kukkumaan kunnolla.JuhaY kirjoitti:Totta turajat, veli hopea. Aivan varteenotettava seikka tuokin![]()
Ajatuksena vain, kun mun mielestä nuo nykyajan rakkineet ollaan pilattu ekologisuudella.
Myllyn pitää mun mielestä saada ilmaa ja pökät putkesta pihalle, vaikka pienellä mököllä...
Korjataan sitten noita seoksia powerpalikoilla
jty kirjoitti:niin laihemmallehan seokset menee jos vaan ton vaihdat eli kannattaa miettiä laittasko samalla enemmän rahaa hengittäviin putkiin, ruiskunohjauspalikkaan (power commander, power vision, screamin eagle pro super tuner, thundermax jne) ja dynotukseen niin sais kukkumaan kunnolla.JuhaY kirjoitti:Totta turajat, veli hopea. Aivan varteenotettava seikka tuokin![]()
Ajatuksena vain, kun mun mielestä nuo nykyajan rakkineet ollaan pilattu ekologisuudella.
Myllyn pitää mun mielestä saada ilmaa ja pökät putkesta pihalle, vaikka pienellä mököllä...
Korjataan sitten noita seoksia powerpalikoilla
Kuinkas sitten tuon autotunen kanssa jos haetaan kohtuullista polttoainetaloutta ?Ja kuten Jontte tuossa kertoikin, et silloin tuo 14 suhde alkais olla opimaalinen...kuinkas silloinmcjusa kirjoitti:Power Commander ja Autotuner kahdella lambdalla. Erittäin hyvä yhdistelmä, suosittelen. Kartat riittää mainiosti ja niitä voi muutella.
Takaisinkytkentä on vaan pienemmillä kierroksilla ja kaasun asennoilla. Tuppi nurin (map>80) tai kiekat korkeella (>4500 rpm) niin afr-kartta vaihtuu closed loopista open looppiin. HD:n oman stage1 kartan mukaan tuppi nurin afr on 12.5 ja yli 4500rpm afr on 13.5. Koska uusi imusarja antaa tuolloin enemmän ilmaa kuin alkuperäinen ja ve-kartat on alkuperäisen mukaan niin jos uusi imusarja hengittää 20% paremmin niin silloin tuppi nurin ajettaessa afr on 15 eli liian laihalla. Eli tarinan opetus on että jos laitat vaan ton putsarin niin kone säätää itse itsensä (joskin alkaa laihalta) mutta älä ajele kovin paljoa tuppi nurin tai vedätä rajottajaa vasten.Jontte68 kirjoitti:Näissä uudemmissa pyörissä on takaisinkytkentä lambda-antureista ruiskulle niin ei ne liian laihalla käy. Tietty jos haluaa lisää jerkkua niin sitten vaaditaan ropaamista kun standardi happianturit ei kykene kuin 14.0 suhteeseen asti (ts. ovat kapeakaistaisia). Kun stokiometrinen suhde on polttoaineen kulutuksen kannalta paras 14.7:ssa ja paras teho saadaan 12.8-13.0 suhteella.