Asiaa paitsi tuo reittisuunnittelun osalta. Ainakin jo Garminin 350:stä lähtien on voinut suunnitella reitit ihan rauhassa hotellin upottavassa sängyssä tai sohvassa ja käyttää nimenomaan tuota viimeisintä havaittua paikkaa lähtöpaikkana. Ja voi suunnitella ihan osoitteidenkin perusteella ja tallennella ne. Noita olen paljon käyttänyt, koska laite laskee ajoajan varsin tarkasti ja googlenkaan kartasta ei aina näe, että nyt suora reitti menee tosi hankalan maaston läpi. Oikein hyödyllinen ominaisuus vuoristoisessa Euroopassa, Suomessahan kaikki reitit ovat melkein yhtä nopeita.JKKo kirjoitti:voi tehdä reittiä vaikka sisällä (valitse viimeinen tunnettu paikka). Tää vanha Garmin tarvitsee vähintään kolme satelliittia jotta se voi laskea paljonko on suunnilleen matkaa jonnekin. Ja sitten G:ssä ei oo nappia "keskusta" vaan pitää antaa exakti kadunnimi.
Koskaan en ole kytkenyt kuuloketta naviin. Kun oon lomalla, niin ei naiset höpötä ohjeita korvaan.
Kaupungin keskustan puutteen olen itsekin todennut hankalaksi, mutta sitten olen vaan antanut ensimmäisen ehdotetun kadun ja sen saa sitten pois reitiltä yhdellä klikkauksella ajohanskat kädessä. Jos siis kaupunkia on käyttänyt vaan reittisuunnittelun apuna eikä aio jollekin kadulle nimenomaan mennä.
Kuulokkeita en ole kaivannut, näyttö on riittänyt hyvin. Ja kaupunkien risteyksissä ääni kyllä kuuluu tarvittaesssa joten kuten kaiuttimestakin, mutta silti olen kytkenyt äänen pois oletuksena.
Ja rengaspainemittaus on kyllä jautaa, ei tarvitse matkalehmällä kontata etsimään takapyörästä venttiiliä, vaan paineet näkee lähtiessä yhdellä klikkauksella. On melkoinen turvallisuustekijä saada vauhdissa ilmoitus, jos rengas alkaa menettää painettaan. Mutta VAIN metallirunkoisille venttiileille, ihan tosi
LIFEMEMBER