Biljardia pelaamaan

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
mula

Biljardia pelaamaan

Viesti Kirjoittaja mula »

Moix, suht uutena härriks immeisenä oon miettiny mihi chapterii ja toimintaa arvais lähtä?

Ny ku oon muuttanu tänne päin ni onko kellää kokemusta Savo-chapterista?

[url]www.iron.horse.bike/?p=811[/url]
Pertti
Viesti:

Re: Biljardia pelaamaan

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Savo Chapter on HOGin touhuja.

H-DCF:n Chapter 8 toimii samoilla alueilla ja sen toiminnasta saat tietoa kyseisen chapterin omalta palstalta tällä foorumilla.
moderattori

Romu rauhoittaa!
mula

Viesti Kirjoittaja mula »

[quote="Pertti"]Savo Chapter on HOGin touhuja.

H-DCF:n Chapter 8 toimii samoilla alueilla ja sen toiminnasta saat tietoa kyseisen chapterin omalta palstalta tällä foorumilla.[/quote]

kiitti vinkistä. On mielenkiintost tutkailla porukoiden historiaa ja nykyistäkin menoa suomen maal. On monenlaist joukkoa ! ja some-ryhmää! Viikonvaihtees vierailinki yhes porukas, kaukana tuol yrittäjäntiel. Kivoi ihmisii! Jokaisen on vaa päätettävä mis aikoo viihtyä ja oleskella.

MC:t taitaa funtsii vähä eri taval,ja tallil olis aina touhua, ja olis ehkä kiinteempi porukka ja jotenki läheisempää mahdolisesti ?! Se on se mentaliteetti kysmysys.
Katellaan .
ahonlaita086
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonlaita086 »

Eihän mikään estäne liittymästä kerhoon (HDCF) vaikka johonki mc-porukkaan liityt.Tervetuloa porukkaan,ei mene jäsenmaksu hukkaan ,voin kertoa että mukavaa porukkaa KAIKKI.Ja hienoja ralleja oon nähny tämän porukan mukana ja yritän päästä mukaan niitä järjestämään vapaaehtoisduunarina.
Die hard the hunter! 99 tc fxd
Vastaa Viestiin