jotenkin oli viimme syksynnä poistunnu ainakin robbarista, toi litkupullo.
ootteko käyttäneet mitä,? vai ei mitään,,??,,
LIFEMEMBERJuuri näin ja pienkonebensaa saa esim. Helsingissä Eläintarhan nesteen pumpusta alle puoleen hintaan muovikannussa ostettuun verrattuna. Eli jos pidempään säilöö, niin sillä voi helpottaa käynnistystä mukavasti ainakin mainospuheen mukaan.JKKo kirjoitti:Ei noi ruiskupelit tunnu kaipaavan säilöntäaineita, mutta kaasaripeliin kuivanut hartsi on joskus kuulemma jollakulla aiheuttanut ylimääräistä paskaretta. Voiphan sen kaasarin ajaa tyhjäksi...
Sen säilöntäaineen nimi on pienkonebensiini ja sen voi ajaa keväällä pois normaaliin tapaan.
Ei se ole mitään legendaa. Se tulee siitä että tämä meitin polttonesteet toimittava Neste niminen lafka, ilmoittaa sille säilyvyydeksi oikein säilytettynä sen 90vrk eli kolmisen kuukautta. Eli sen aikaa se säilyy ainakin, tuurista kiinni kuinka kauan pidenpään. Ongelmanahan on nimenomaan muodostuva hartsi.Joe Cool kirjoitti:Mutta se 95E:n 3 kuukauden säilyvyyden legenda on kyllä pääosin legendaa.
Joe Cool kirjoitti: Itse olen omista pyöristä kaadellut ylimääräiset bensat syksyllä ongelmajätetankkiin *) ja lorauttanut pienkonebensaa varoiksi tankkiin, kun ei aina tiedä, koska noita vanhoja vehkeitä ehtii käynnistelemään.
*) sen vieressä lukee Cadillac ja lähtee kuin palmun alta vaikka olisi kolmatta vuotta vanhaa 95E:tä tankissa
Toki tämän tiedon olen itsekin lukaissut. Mutta neste ei kerro, mitä sitten tapahtuu. Olisiko lause lakiasiainosaston vaatimuksesta lisätty sinne, ettei kukaan rupea laittamaan vaikka 100 pv jälkeen epäonnistuneen käynnistymisen jälkeisiä laskuja, kuten hinausta ja korjausta Nesteen piikkiin...ma^ko kirjoitti:Neste niminen lafka, ilmoittaa sille säilyvyydeksi oikein säilytettynä sen 90vrk eli kolmisen kuukautta. Eli sen aikaa se säilyy ainakin, tuurista kiinni kuinka kauan pidenpään. Ongelmanahan on nimenomaan muodostuva hartsi.Joe Cool kirjoitti:Mutta se 95E:n 3 kuukauden säilyvyyden legenda on kyllä pääosin legendaa.