Putkien ja ilmansuodattimen vaihto ?

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

Tepara

Putkien ja ilmansuodattimen vaihto ?

Viesti Kirjoittaja Tepara »

Olen vaihtamassa putket ja ilmansuodattimen Dyna Super Glideen -09. Mikä elekroninen palikka kannattaa hankkia ? Onko suosituksia ? Kannattaako penkittää vai mitä ?
marCo19

Re: Putkien ja ilmansuodattimen vaihto ?

Viesti Kirjoittaja marCo19 »

Jos haluat että pyörä toimii täydellisesti niin SE Super tuner + dynotus.
2Stones

Viesti Kirjoittaja 2Stones »

Asiaa käsitelty "Dyna Fat Bob 2010 soundit". Ajettu 2014 8800km ja toimii kuin se kuuluisa sweitsiläinen kello.
jty
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jty »

marCo19 kirjoitti:Jos haluat että pyörä toimii täydellisesti niin SE Super tuner + dynotus.
Jos ja kun dynotat niin kysy dynottajalta mitä hän haluaa ja osaa käyttää. Useimmat varmaan ehdottaa powercommanderia. SE pro super tuner tai Power Vision jos meinaat tehdä säädöt itse "katusäätönä".

Ite en lähtis perus ilmastointimuutosten takia ehkä vielä tuota sepst/pv rumbaa tekemään, vaatii aika paljon paneutumista. Jos kuitenkin nälkä kasvaa syödessä ja/tai intoa riittää, eli tulee muitakin muutoksia niin sit paras ottaa heti pv tai sepst. Sepst:ille ei löydy pohjakarttoja muille kuin HD:n omille nokille joka on ongelma koska jos nokkia lähtee muuttamaan niin tuskin löytää parhaita hd:lta. Pv:n kartoista en tiedä mut käsittääkseni tuo pv on parasta mitä saa tänä päivänä kaupasta (ja kallein) ja koska se on saman valmistajan kuin säätöpajojen dynopenkit niin ne pystyy kätevämmin dynottamaan kuin sepstin.
Ja joo, mulla on siis sepst jossa nyt menossa karttaversio 139 ja peli on käynyt pari eri kertaa penkissä
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Vastaa Viestiin