Se olis viimonen ilta Sisiliassa, huomenna Sportin keula kääntyy Helsinkiä kohti. Komeviikkoa reissua tehty
Viikko vietetty Letojannissa Taorminan kupeessa. Alexsandripubin ja Tallinnan kautta stadiin. -haamu-
Kotomaata kohti
Kotomaata kohti
A vot sano..................
Re: Kotomaata kohti
Hyvin olet HD:n köyttänyt kun ei olla sisiliassakaan pöllitty
Luulisi että italiassa jos missä lähtee pyörä pitkäkyntisten mukaan?
Itse olen käynyt yhden kerran siellä lomilla ja silloin vietiin heti matkalaukku, paska maa mielestäni.
Itse olen käynyt yhden kerran siellä lomilla ja silloin vietiin heti matkalaukku, paska maa mielestäni.
HD Softail Springer 1996, 3" BDL-EVO9S
Mul o Italiast ihan toisii kokemuksia ku Marshalilla, mut kyl niit kaiken pölliviä Alfred Nusmanneja varmasti löytyy joka maasta. Muunmuassa kuppilan pöydälle jäänyt digikamera palautui eikä kadonnut jne, eli ei Italia(kaan) mikään mahdoton paikka ole.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Juu, ei pöllitty, ei rätkää, eikä mitään muutakaan. Oli hieno reissu, rätkä oli usein ihan kadulla, levylukko, ja edessä abloy munalukko toimitti ohjauslukon virkaa. Ystävällisiä ja auttavaisia ihmisiä, etenkin etelässä.
Ja safkat oli todella namnam. Voisin lähteä vaikka huomispäivänä uudestaan Sisiliaan seikkailemaan.
-haamu-
Ja safkat oli todella namnam. Voisin lähteä vaikka huomispäivänä uudestaan Sisiliaan seikkailemaan.
-haamu-
A vot sano..................