Kuminauhal o sellainen ihana ominaisuus, et se voi raksahtaa jo siit toisest kevyest keulinnast tai kestää vallan kauankin, se vaan rapsahtaa ku silt tuntuu siltä ja sen ennakointi on aika mahdotonta.hogborg kirjoitti:"Ainakin pari ekaa kertaa" kuulostaa pahalta.Em. pyörissä näyttäisi olevan ketju, mutta olen nähnyt ilmankin. Ilmeisesti ihan hyvä hankinta, jos tätä meinaa enemmän tehdä (esim. työkseen?) Varmasti se hihna hajoaa nopeammin, mutta että ihan parista kerrasta?
Mä laittaisin paremman kytkimen nestekäyttösenä jos mopol tarkotus päätoimisesti stunttailla.hogborg kirjoitti:Mitään erikoisvirityksiä siihen (kytkimeen) ei kuitenkaan tarvitse tehdä?
Enhän sanonutkaan etteikö se kävisi syyksi, "järkiperustelut"han puuttuu kuitenkin, kyse o matahtoosta.hogborg kirjoitti:Periaatteellinen tarve kuulostaa ihan hyvältä syyltä.
Muoviluotina semmonen o keulimiseen aika huono, pitää vähä muokata, luodinnopeuksiin ja stunttiin ei oikein käy sama setuppi.WM69 kirjoitti:Jos mä haluaisin keulia ja ajaa ihan helvatun lujaa, mulla olis muoviluoti.
On aika paljonkin mopoja joilla ei voi keulia... ei ainakaan kovin pitkää ku voittelu loppuu, kyl nekin toki pystyyn saa. Artsi keuli jopa Fiat 126:llaa,, tai sai ainaki etufillarit kotvaks irti maasta. Aika monet tuntee ko hemmonkin.Pave. kirjoitti:Joskus aikoinaan oli joku kertonut että sillä ja sillä mopolla ei voi keulia... No Artsi Nyqvist sitten oli keulinut silläkin mopolla.........
Eiköhän kaikki vähänkään vanhemmat tunne tuon kaiffarin temppuilut?