Bugittaa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Fantom
Viesti:

kyllä toimii hienosti

Viesti Kirjoittaja Fantom »

kyllä nämä sivut on toiminu aina minun mielestäni oikein, mutta mulla onki xp ja oikein lisenssillä. yhtään kertaa ei oo bugittanu paitsi silloin kun.... nooh, että ei muuta kun hyviä pikkujoulun alusia kaikille "bugittajille"
If You ain't Harley-Davidson, You ain't shit!
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Kyllä se näyttää siltä että meikän henkilökohtaisessa aparaatissa on nyt vikaa, koska ei mitään bugi-bugi meininkiä esiinny kun muilta koneilta olen yhteydessä.

Tähän asiaan on tulossa korjaus lähiaikoina, yritetään kestää siihen saakka...
Mopo-Ukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopo-Ukko »

selainongelma tämä sivujen aukeamattomuus,vaihdoin IE:n Mozillan Firefoxiin ja kaikki foorumin alasivut aukeaa niin kuin pitääkin,joku riitelee XP+Norton+IE kokoon panossa tämän foorumin jonkun asetuksen kanssa,duunin koneella 2000+F-Secure+IE ja sillä kanssa toimii,tieto tekniikka melkein yhtä ihmeellistä kuin häksättimien sielun elämä
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Terve!

Mun kone toimii tosi hyvin nyt, kun asensin Firefoxin. Aiemmin oli ongelmia latauksien kanssa. Itselläni on XP ja Norman security.
Karppa

Viesti Kirjoittaja Karppa »

Mopo-Ukko kirjoitti:tietotekniikka melkein yhtä ihmeellistä kuin häksättimien sielunelämä
ATK:ssa on kaikki mahdollista ja kaikki mikä on mahdollista, on myös hyvin todennäköistä. Karin versio Murphyn laista. Mull'on XP Sp1 ja IE6, fixit haettuna, F-secure palomuurilla, eikä ole ollut ongelmia.
Sasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sasa »

Jessus!! Minen ymmärrä oikeestaan mtn noista hirveistä ATK höpinöistä...Just nytkin selvitellään näitä kameramultimediaviestejä laitteesta toiseen kun ei vaan toimi aina,vaikka pitäisi...just.

Yksi mikä olisi asiaa, olisi alkolukko tietokoneeseen!!! Kun on nautiskellut tarpeeksi konjamiinia tms. ei saisi koskea näppikseen, eikä mennä lähellekään... hmph. 8O :wink:
Vastaa Viestiin