3" remmienskasta kysymyksiä
- the ripper
Re: 3" remmienskasta kysymyksiä
Saitkos mittoja??
Ikävkä kyllä en. Meni VL ihan muissa merkeissä. nyt torstaina olis tarkotus lähtee pyörällä taas joten torstaina yritän mittailla , viimeistään VL.the ripper kirjoitti:Saitkos mittoja??
HD Softail Springer 1996, 3" BDL-EVO9S
- the ripper
Roger that. Ei tässä sinänsä hätää ole mut kiinnostaa vaan kovasti. 
Vaihteen siirtäjän taagin pallonivelet kuivat ja polkimen akseli ilman rasvaa ja paskaa täynnä aiheyttaa tuota ykkösongelmaa ja vaihteet ruskaa. Toinen vika voi olla että vaihdelaatikon siirtäjävipu on väärillä booreilla ja vipu ottaa kiinni lootan tai enskakopan kylkeen. Rasvailkaa ekana.
- the ripper
Mä tilasin uuden vivun laatikon päähän ihan vaan varmuuden vuoks kun ei ole kallis ja muutenkin on aski pöydällä.
- the ripper
Eihän sheriffi ole kerennyt mitoille?? 
en tiedä auttaako mutta, mulla 30mm levitys ja 2" beltti. Jos joskus kytkin yltäis raapaiseen maahan niin täytyis olla melkein jo semmoinen ajotilanne että maakosketus olis varmaan murheista pienin siinä vaiheessa.the ripper kirjoitti:Mä vähän arvon vielä ton evo-9:in ja yhden 2"setin välillä. Riittää ihan etu hihnapyörän kohdalta lohkosta uloimpaan kohtaan ja kytkimen kohdalta laatikon "kiinnitys pinnasta. Iso kiitos jo valmiiks. Sen takia se leveys kiinnostaa kun orkkis kopan kanssa raavittiin vähän asfalttia, 3/4" offsettia ja melko matala mopo.
Jesus saves lives, loud pipes just sound awesome
- the ripper
- the ripper
Mites ne mitat??
vaatiiko tuommonen 3"belt:ti tukilaakerin toimiakseen hyvin vai käykö liian raskaaksi laakereille,joku on aikoinaan mun lootasta fiksuti rälläköiny tukilaakerin korvakkeet pois 
- the ripper
Eikai se tukilaakeri laatikossa ole vaan sisemmässä enska kopassa? Jotain tukilaakeri "telineitäkin" saa mitkä pultataan laatikkoon kiinni.
Eli jos sul on "pitkä pääakseli" lootassa, eli kone o staattorilla(stöpseli shovel/evo/tc) ni kyllä kaipaa tukilaakeria, ainakin 3" beltin kanssa.caveman kirjoitti:vaatiiko tuommonen 3"belt:ti tukilaakerin toimiakseen hyvin vai käykö liian raskaaksi laakereille,joku on aikoinaan mun lootasta fiksuti rälläköiny tukilaakerin korvakkeet pois
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Ne korvat siinä laatikossa kumminkin pitää olla, että sen kopan tai telineen saa kiinni.the ripper kirjoitti:Eikai se tukilaakeri laatikossa ole vaan sisemmässä enska kopassa? Jotain tukilaakeri "telineitäkin" saa mitkä pultataan laatikkoon kiinni.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
öölari on kyseessä.
- the ripper
?????caveman kirjoitti:öölari on kyseessä.