Mistä kunnon ajohanskat?
- jorgegoodman
- Viesti:
Mistä kunnon ajohanskat?
Hakusessa sellaiset ajohanskat jotka pitävät vettä, tuulta, räntää ja rakeita loitolla?
Tuntuu että nivelet paukkuu ja kylmettyy kun taitaapi olla nivelrikkoa odotettavissa koetuloksissa.....ja tietysti pitäisi löytää myös sellaiset ajohousut jotka todella lämpimät ja viiman/tuulenpitävät.....vai onko vaan paree istua takan vieressä ja katsella pihalla olevaa pyörää 
-
rocktrailer
Re: Mistä kunnon ajohanskat?
Mulla on More Kevlar hanskat. Ostettu Kuvan moottoripalvelusta, Jkl. Lämpöset on. Ei ole kahvanlämmittimiä tässä pyörässä. Kovalla ja pitempiaikaisella sateella hanskaan suojat päälle. Niitä saa hyvästä Lidlistäkinjorgegoodman kirjoitti:Hakusessa sellaiset ajohanskat jotka pitävät vettä, tuulta, räntää ja rakeita loitolla?Tuntuu että nivelet paukkuu ja kylmettyy kun taitaapi olla nivelrikkoa odotettavissa koetuloksissa.....ja tietysti pitäisi löytää myös sellaiset ajohousut jotka todella lämpimät ja viiman/tuulenpitävät.....vai onko vaan paree istua takan vieressä ja katsella pihalla olevaa pyörää
Muut kamat ostin Hanxista leppävirralta. Hyvä tehtaanmyymälä. Kaikenlaista ajovarustetta ja edullista saapasta.
Minulla on kanssa kylmät näpit. Olen ollut Rukan Mars-hanskoihin tyytyväinen. Nämä ovat perinteisen näköiset nahkahanskat, ei mitään lasikuitukuppeja rystysissä tms. Vielä kun tuon valkoisen Rukan kuvion mustalla tussilla mustasin niin parantui entisestään... On luonnossa yksinkertaisemman näköinen kuin kuvassa.
http://www.rukka.com/motorsport/fi/prod ... oduct/mars

Olen ymmärtänyt että nämä olisivat Rukan lämpimimmät hanskat/sormikkaat. Ei nämäkään koko päivän sadetta kestä, läpi tulee lopulta tai sitten on minulla ollut vialliset 2 paria.
Näitä käytän loppusyksystä, talvella ja keväällä, muuten pärjään MP-Asun Classiceilla, koska minulla on kahvanlämmittimet. En siis malta olla jälleen kerran suosittelematta niitä, aika paljon on kesäaikaankin pienimmällä lämmitys päällä, tänäänkin käyttelin ajellessa. Jos on kylmänarat näpit, ne ovat ehdottomat (anteeksi vaan aiheesta lipsuminen...).

Olen ymmärtänyt että nämä olisivat Rukan lämpimimmät hanskat/sormikkaat. Ei nämäkään koko päivän sadetta kestä, läpi tulee lopulta tai sitten on minulla ollut vialliset 2 paria.
Näitä käytän loppusyksystä, talvella ja keväällä, muuten pärjään MP-Asun Classiceilla, koska minulla on kahvanlämmittimet. En siis malta olla jälleen kerran suosittelematta niitä, aika paljon on kesäaikaankin pienimmällä lämmitys päällä, tänäänkin käyttelin ajellessa. Jos on kylmänarat näpit, ne ovat ehdottomat (anteeksi vaan aiheesta lipsuminen...).
Rukkan marsit oli muuten hyvän tuntuiset, mutta niistä lähti vuori mukaan kun niitä vetäisi nihkeistä käsistä. Noita on paljon kehuttu, joten en tiedä oliko mun hanskoissa jotain vikaa... Parhaat mitä itse olen löytänyt olivat vuosia sitten germaaniasta Louikselta puolivahigossa tilatut probiker-merkkiset halvat pitkät nahkahanskat, vieläpä vedenpitävät. Kädet pysyvät lämpiminä eikä vuori tule mukana kädestä vedettäessä.
Nykyisistä ajobyysista on vaikea sanoa mitään, mulla on kahdet hyvät. Ainakin 10 vuotta vanhat jofaman haalarimalliset ja rukkan sro:t, nekin tosin sitä ensimmäistä mallia. Jos nyt lähtis hakemaan niin varmaan menisin hanxille kattomaan noita haalarimallisia.
Nykyisistä ajobyysista on vaikea sanoa mitään, mulla on kahdet hyvät. Ainakin 10 vuotta vanhat jofaman haalarimalliset ja rukkan sro:t, nekin tosin sitä ensimmäistä mallia. Jos nyt lähtis hakemaan niin varmaan menisin hanxille kattomaan noita haalarimallisia.
Viva Knievel!
Paksukumiset kalastajanhanskat irtosisävuorella. Parempia saa hakea...eikä maksa
http://tuontitukku.fi/tuote/kalastajank ... 925001809/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tuontitukku.fi/tuote/kalastajank ... 925001809/" onclick="window.open(this.href);return false;
Koodi: Valitse kaikki
Kickstart, deserve the ride!
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Olen käyttänyt eri valmistajien core-hanskoja ja kaikki ne ennemin tai myöhemmin antautuu ja päästää veden läpi. Varmaankin paras systeemi olisi corehaskat ja kahvalämppärit.
FXSTS 1991
FLHCS 2022
FLHCS 2022
- jorgegoodman
- Viesti:
[quote="UrpoTJ"]Minulla on kanssa kylmät näpit. Olen ollut Rukan Mars-hanskoihin tyytyväinen. Nämä ovat perinteisen näköiset nahkahanskat, ei mitään lasikuitukuppeja rystysissä tms. Vielä kun tuon valkoisen Rukan kuvion mustalla tussilla mustasin niin parantui entisestään... On luonnossa yksinkertaisemman näköinen kuin kuvassa.

Noin Rukan Marssit kyllä vaikuttais ihan hyviltä ellei sitten parhaimmilta, katoin että lähin jälleenmyyjä löytyis tästä Seinäjoelta: Jokiniemi Motors Oy. Täytyy kai poiketa siellä katsomassa, mahtaa olla kuitenki sikakalliit
Ei nuo kalastushanskatkaan varmaan huonot ois, ainakin helkutin halvat ja mikä peremmin vettä pitäis ku nuo?
Hinta näytti olevan n7e.

Noin Rukan Marssit kyllä vaikuttais ihan hyviltä ellei sitten parhaimmilta, katoin että lähin jälleenmyyjä löytyis tästä Seinäjoelta: Jokiniemi Motors Oy. Täytyy kai poiketa siellä katsomassa, mahtaa olla kuitenki sikakalliit
Ei nuo kalastushanskatkaan varmaan huonot ois, ainakin helkutin halvat ja mikä peremmin vettä pitäis ku nuo?
- norsunkorva
- Viesti:
jorgegoodman kirjoitti:Hakusessa sellaiset ajohanskat jotka pitävät vettä, tuulta, räntää ja rakeita loitolla?Tuntuu että nivelet paukkuu ja kylmettyy kun taitaapi olla nivelrikkoa odotettavissa koetuloksissa.....ja tietysti pitäisi löytää myös sellaiset ajohousut jotka todella lämpimät ja viiman/tuulenpitävät.....vai onko vaan paree istua takan vieressä ja katsella pihalla olevaa pyörää
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
Vähän sama tuli mieleen mutta osa tykkää ajella haastavammassa säissä ja olosuhteissa. ITse ajelen pelkästään kesäsin hyvällä säällä ja tämmöset on ollut itselleni ihan riittävätnorsunkorva kirjoitti:Onks Jorgella lääkitys kohillaan?
Hei nyt on SUOMEN KESÄ
!! Eihän noita varusteita käytetä ku kylmillä keleillä
!!

HD Softail Springer 1996, 3" BDL-EVO9S
-
Bronson Eye
- Viesti:
noita hanskoja pitää olla useammat, tommosia ronttosia ei ihan lyhyelle matkalle viitti vetää handuihin, ja kandee ottaa tarpeeks suuret,
ostin liian pienet "formula" hanskat, puristaa ja puutuu sormet,
hyvät ja lepposat on vanhanajan "nahkarukkaset", sormet mahtuu liikkum. ja lämmittää toisiaan,,
ostin liian pienet "formula" hanskat, puristaa ja puutuu sormet,
hyvät ja lepposat on vanhanajan "nahkarukkaset", sormet mahtuu liikkum. ja lämmittää toisiaan,,
Mä ostin aikanaan sellaset taikakäsineet ajo hanskojen alle viileeseen keliin..on muistaakseni villaa ja lycraa..yhden koon käsineet...ei nyt oo tää suoraan veden pitäviä hanskoja koskevaa...mutta jos haluu veden pitävien hanskojen tai normaali hanskojen alle lämmintä ni nuo on yksi vaihtoehto..mulla ainakin toiminut hyvin nuo,ei oo paksut tönköt.. tosin mun räpylä ei kovin kookas en tiedä miten venyy isokätiselle
. Eurobiker näkyy myyvän noita kohtuu hintaankin vielä 
Että semmoista....
- jorgegoodman
- Viesti:
Lue tarkemmin mitä kirjoitin! Nivelet ei kestä minkäänläista viimaa ei edes kesähelteessä!!Marshal kirjoitti:Vähän sama tuli mieleen mutta osa tykkää ajella haastavammassa säissä ja olosuhteissa. ITse ajelen pelkästään kesäsin hyvällä säällä ja tämmöset on ollut itselleni ihan riittävätnorsunkorva kirjoitti:Onks Jorgella lääkitys kohillaan?
Hei nyt on SUOMEN KESÄ
!!
- norsunkorva
- Viesti:
Sori "Jorgegoodman"jorgegoodman kirjoitti:Lue tarkemmin mitä kirjoitin! Nivelet ei kestä minkäänläista viimaa ei edes kesähelteessä!!Marshal kirjoitti:Vähän sama tuli mieleen mutta osa tykkää ajella haastavammassa säissä ja olosuhteissa. ITse ajelen pelkästään kesäsin hyvällä säällä ja tämmöset on ollut itselleni ihan riittävätnorsunkorva kirjoitti:Onks Jorgella lääkitys kohillaan?
Hei nyt on SUOMEN KESÄ
!!
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
Johtuiskohan tuo huono laatu siitä kun Rukan hanskat tehdään nykyään Pakistanissa , oli just tänään juttu Keski-Pohjanmaa lehdessä kun Rukan tehdas Kokkolassa laitettiin kiinni niin hanskat tulee nyt Pakistanista ,eli mistä halvimmalla saadaan ,millään muulla ei oo näköjään mitään väliäs&s kirjoitti:Rukkan marsit oli muuten hyvän tuntuiset, mutta niistä lähti vuori mukaan kun niitä vetäisi nihkeistä käsistä. Noita on paljon kehuttu, joten en tiedä oliko mun hanskoissa jotain vikaa... Parhaat mitä itse olen löytänyt olivat vuosia sitten germaaniasta Louikselta puolivahigossa tilatut probiker-merkkiset halvat pitkät nahkahanskat, vieläpä vedenpitävät. Kädet pysyvät lämpiminä eikä vuori tule mukana kädestä vedettäessä.
ei mopolla mahottomia
Joo, niinhän se menee, tärkeintä tuntuu olevan voittojen maksimointi... Eihän rukka kaikkea ennenkään ole Suomessa tehnyt, mutta ymmärtääkseni kuitenkin EU:n aueella. Nykyään sitten jossain muualla, silti hinnat senkun nousee ja mielikuvamarkkinointi kiihtyy.tipi kirjoitti:Johtuiskohan tuo huono laatu siitä kun Rukan hanskat tehdään nykyään Pakistanissa , oli just tänään juttu Keski-Pohjanmaa lehdessä kun Rukan tehdas Kokkolassa laitettiin kiinni niin hanskat tulee nyt Pakistanista ,eli mistä halvimmalla saadaan ,millään muulla ei oo näköjään mitään väliäs&s kirjoitti:Rukkan marsit oli muuten hyvän tuntuiset, mutta niistä lähti vuori mukaan kun niitä vetäisi nihkeistä käsistä. Noita on paljon kehuttu, joten en tiedä oliko mun hanskoissa jotain vikaa... Parhaat mitä itse olen löytänyt olivat vuosia sitten germaaniasta Louikselta puolivahigossa tilatut probiker-merkkiset halvat pitkät nahkahanskat, vieläpä vedenpitävät. Kädet pysyvät lämpiminä eikä vuori tule mukana kädestä vedettäessä.
Nykyisistä ajobyysista on vaikea sanoa mitään, mulla on kahdet hyvät. Ainakin 10 vuotta vanhat jofaman haalarimalliset ja rukkan sro:t, nekin tosin sitä ensimmäistä mallia. Jos nyt lähtis hakemaan niin varmaan menisin hanxille kattomaan noita haalarimallisia.![]()
Kisavisakysymys, missä mahtaa kuvan takki olla tehty?
http://www.webbikeworld.com/r5/rukka-ai ... tching.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mullakin on rukkaa kaapissa, mutta enempää ei tule ennekuin ne tehdään taas EU:ssa.
Viva Knievel!