Tätä mieltä täälläkin ollaan paitsi tuon isoilla kirjoitetun tekstin osalta, sillä juuri illalla tuli hyötyajoa sellanen 300 km, ja nyt särkee olkapäätä ja valvottaa vieraassa sängyssä.norsunkorva kirjoitti:
"Sheriffin" kns samaa mieltä. Eipä osaa ilman jotain "järkevää" määränpäätä lähtee "vaan" ajelemaan?
Prätkälläkään. Ja meidän huushollissa tosiaan on toiminu aina vaan yhtenä kulkuvälineenä.
Luetellaan hyötyajoneuvoksi..muiden joukossamerkistä/mallista välittämättä..vaikka HD..
![]()
Ilman suurempaa hurmosta jostain "born to be free"-asenteesta!
Kerran aikoinaan kaveri soitti ja pyysi mukaan.."ajelemaan"...ihan ilman syytä ja ajeltiin peräkkäin sellanen reilu sadan kilsan lenkki..kotiin tultuani..mietin että olipas järkihomma
..onneksi sattu että eka ja vika kerta
! Eipä ole minun juttu. Pyörä on näppärämpi autoa minusta yhden hengen kuljetukseen paikasta A paikkaan B
. Kesällä ja talvella
! Päällä kulkee mielikuvitusta käyttäen myös vaikka mitä
! Joten Itse käytän moottoripyörää vain sen takia että SILLÄ ON MUKAVAMPI AJELLA KUIN AUTOLLA
!!! Mutta jokainen tyylillään
! Saa ajella minun puolesta vaikka huvikseenkin
![]()
!
Ajamisen suurin nautinto on porukka. Toiseksi suurin on sujuva liikkuminen: ei tarvitse olla tien tukkona, eivätkä muutkaan ole.
Varmaan nuorille jäsenille ja mielelle huvilenkit ilman sen kummempaa tarkoitusta ovat ihan ok. Mulle eivät enää.
Tulevalle päivälle navi näyttää onneksi vain 277. Hyvä kun on poutaa ja lämpöäkin melkein riittävästi. Karumpikin kyyti käy, jos on hyvä mieli, ystäviä ja sovittu päämäärä.
Hyvää aamuyötä, nukkukaa sikeästi.