Lagaa jatkuvasti.
Re: Lagaa jatkuvasti.
Mulla toimii hienosti niin kotona kuten näköjään maailman toiseltakin laidalta.
Mutta... Kun mä googlaa hdcf (teen näin yleensä siirtyessäni sivulle) lukee mulla sueraavaa:
Tämä sivusto saattaa olla hakkeroitu. One must by the end of medicine. Doxycycline sales online today cheap doxycycline for dogs or to...
Mitäh! Mun piti tuossa jo tosta ilmottaakkin ku on tehny tuota jo vähän aikaa ku huomasin mut unohtu. Tällä varmaan tavoittaa sivuston tekijät. Jos joku sen haluu kuva kaappauksena fotona ni voit heittää s-postiin.
Mutta... Kun mä googlaa hdcf (teen näin yleensä siirtyessäni sivulle) lukee mulla sueraavaa:
Tämä sivusto saattaa olla hakkeroitu. One must by the end of medicine. Doxycycline sales online today cheap doxycycline for dogs or to...
Mitäh! Mun piti tuossa jo tosta ilmottaakkin ku on tehny tuota jo vähän aikaa ku huomasin mut unohtu. Tällä varmaan tavoittaa sivuston tekijät. Jos joku sen haluu kuva kaappauksena fotona ni voit heittää s-postiin.
-Know your enemy-
Mulla tämä sivusto toimii täysin moitteetta ja viiveettä.
Toivon tilanteen jatkuvan samanlaisena.
Toivon tilanteen jatkuvan samanlaisena.
Juu, näin on käynyt, nyt kun ma~ko otti asian esille, ongelma katosi. Eiköhän se sieltä palaudu taas ajastaanma^ko kirjoitti:Nyt on itseasiassa toiminut käytännössä ilman lagia, siitä asti ku avauduin asiasta.
Eli kyse ei ole aukeamis/lataamisajasta vaan siitä kuinka nopeasti palvelin vastaa.
Vähän kuin palvelimella olisi vakoilurobotti, joka lisää kaistaa heti kun aletaan valittaa ja kun ollaan tyytyväisiä, niin annetaan taas kaistaa muille valittajille. Vielä kun se osaisi valikoida asian niin, että hidastelisi vain niille, jotka eivät huomaa eivätkä valita
Tosiaan, ajoittaista se on ollut ja alkoi siitä palvelimen vaihdosta ja asiasta oli keskustelu jo silloin heti.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
-
rocktrailer
Joe Cool kirjoitti:Juu, näin on käynyt, nyt kun ma~ko otti asian esille, ongelma katosi. Eiköhän se sieltä palaudu taas ajastaanma^ko kirjoitti:Nyt on itseasiassa toiminut käytännössä ilman lagia, siitä asti ku avauduin asiasta.
Eli kyse ei ole aukeamis/lataamisajasta vaan siitä kuinka nopeasti palvelin vastaa.![]()
Vähän kuin palvelimella olisi vakoilurobotti,....
Kuten edellä viestissäni totesin, että kyse ei ole palvelimesta, on tietysti subjektiivinen ymmärrys. Vikaa ei siis mielestäni ole palvelimessa. Tosin annoin mielipiteeni asian parantamiseksi jo muutoksen jälkeisessä ketjussa. Se vasta punainen vaate olisi
Palvelimen hitautta ei mielestäni kannata vielä moittia. Kokonaisuus ratkaisee koko homman toimivuus palvelimelta omalle screenille.
Sori, jos se on pahalta kuulostava ajatus. Aiheesta poikkeamisesta en sen sijaan ole pahoillani, koska sitä on kaikissa ketjuissa ka.
Jatketaan pilvettömän taivaan alla tänään kuunnellen vancen mus. Ja ottaen D:tä. Nyt lähdenkin tankkaamaan pienkonebensaa ...
Aurinkoista päivää ja mieltä kaikille
No ei tämä vääntämällä parane, miellyttävintä on, että kolme (3) konettani ja koko niiden siirtoketju tulivat kerralla kuntoon, kun ma^ko otti asian tapetille
Joten nyt taas kaikki on kunnossa 
-
rocktrailer
Chat = vääntö, useimmiten. Jos sen ottaa siltä kannalta. Sinä muuten poikkesit pois palvelimelta omiin koneisiisi ...Joe Cool kirjoitti:No ei tämä vääntämällä parane, miellyttävintä on, että kolme (3) konettani ja koko niiden siirtoketju tulivat kerralla kuntoon, kun ma^ko otti asian tapetilleJoten nyt taas kaikki on kunnossa
Voisiko chatissa olla kohtuullisuutta, toisen kuuntelemista, vapautta ja arvostamistakin vielä enemmän
Vastaus: ei kuulu hd-palstalle, eikä aiheeseen. Turhaa. Siirrä vihollisiin
Samaa mieltä asiasta, että hitaus alkoi muuton jälkeen......ma^ko kirjoitti: Muuton jälkeen tämä saitti on toiminut selkeästi huonommin kuin ennen muuttoa ja en pidä Joomlaa siihen syyllisenä vaan palvelimen konffausta/kapasiteettia/kaistaa, jokin tökkii.
Niin ja jos oma/omat koneet on samoja niin tuskin silloin vika on täällä päässä vaan nimenomaan palvelinpuolella........
Mutta mähän en mitään ymmärräkään kun en ole mikään ATK-henkilö millään tavalla, mutta muuten vaan kiinnostunut asioista ja hieman suorittanut sellaista "itseopiskelua" - tosin paljon tietoahan on onneksi löytynyt netistä.
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
EIkös tuota palvelinta voi verrata vähän niin kuin mopon koneeseen. mopoon vaihdetaan "uusi" kone jossa on kymmenen hepoa vähemmän ja sitten ihmetellään kun se ei kiihdy yhtä nopeasti kuin aikaisempi?rocktrailer kirjoitti: Kuten edellä viestissäni totesin, että kyse ei ole palvelimesta, on tietysti subjektiivinen ymmärrys. Vikaa ei siis mielestäni ole palvelimessa.
R.I.P Jaska - Motoristi
Älä ota liian henkilökohtaisesti tätä. Sinä olet sitä mieltä, että vika ei ole palvelimessa, ma^ko taas on sillä kannalla. Jos joku sen tietäisi, niin kai se olisi korjatturocktrailer kirjoitti:Chat = vääntö, useimmiten. Jos sen ottaa siltä kannalta.Joe Cool kirjoitti:No ei tämä vääntämällä parane, miellyttävintä on, että kolme (3) konettani ja koko niiden siirtoketju tulivat kerralla kuntoon, kun ma^ko otti asian tapetilleJoten nyt taas kaikki on kunnossa
Voisiko chatissa olla kohtuullisuutta, toisen kuuntelemista
Siirrä vihollisiin![]()
Minä kirjoitan omista havainnoistani ja nyt havainto on, että toimii ja ehkä viikko sitten tökki pahasti. Asiasta olen Affen kanssa jutellut ihan silmätystenkin silloin heti siirron jälkeen.
Vääntöähän tämä on, josksus hauskaakin ja kuunnella pitää ja yrittää ymmärtää toisen mielipiteitä.
Ja vihollislistaa en ole tarvinnut kertaakaan, ketään ei siellä ole eikä ole tulossakaan. Enkä tiedä onko joku minut sille listalle mahdollisesti siirtänyt ja jos on, se on toki hänen vapautensa ja valintansa ja sitäkin kunnioitan.
-
rocktrailer
Näin juuri. Henkilökohtainen lagaaminen johtuu aina ylpeydestä, loukkaantumisesta ja toisten arvostelemisesta. Se on suurin hidastava tekijä chatissa. Siitä tuskin kukaan on täysin parantunut. En myös minä ihan tyystin, jos lokeroidaan AO:ää tai ymmärrystä henk. kohtaisesti. - Silti kunnioitan yhä enemmän vanhojen jermujen joskus särmikkäitä lausahduksia. Ne kirvoittavat keskustelua, ja niissä on viisautta ja oma näkökantansa ja totuutensa.Joe Cool kirjoitti:
Älä ota liian henkilökohtaisesti tätä. Sinä olet sitä mieltä, että vika ei ole palvelimessa, ma^ko taas on sillä kannalla. Jos joku sen tietäisi, niin kai se olisi korjattu![]()
Minä kirjoitan omista havainnoistani ja nyt havainto on, että toimii ja ehkä viikko sitten tökki pahasti. Asiasta olen Affen kanssa jutellut ihan silmätystenkin silloin heti siirron jälkeen.
Vääntöähän tämä on, josksus hauskaakin ja kuunnella pitää ja yrittää ymmärtää toisen mielipiteitä.
Ja vihollislistaa en ole tarvinnut kertaakaan, ketään ei siellä ole eikä ole tulossakaan. Enkä tiedä onko joku minut sille listalle mahdollisesti siirtänyt ja jos on, se on toki hänen vapautensa ja valintansa ja sitäkin kunnioitan.
Ei ole vihollislistaa, mutta ystävälista on pitkä täällä! Sullakin on sellainen kyseenalainen "kunnia", MUTTA kaikki tällainen AVAUTUMINEN, on toinen kummallinen peikko täällä, josta tulee pyyhkeitä
Jos käsiteltävä asia on palvelimen vastenopeus kutsuun, niin kyse on kyllä ihan palvelimesta ja/tai sen yhteydestä kantaverkkoon. Täysin riippumatta sun subjektiivisista mielipiteistä. Tällä hetkellä http://www.hdcf.fi" onclick="window.open(this.href);return false; vastaa pingiin tasaisesti ja varsin hyvällä nopeudella ja saitti toimii jouheasti. Täytyy pingata kun seuraavan kerran lagaa niin näkee onko vika selkeästi palvelimessa vai kenties Joomlassa, vaikuttaisi kyllä kapasiteettipuutteelta palvelin puolella. Käyttäjätasolta asiaa lähestyessä, on Joomlassakin mahdollisesti oleva vika, palvelimella oleva vika.rocktrailer kirjoitti:Kuten edellä viestissäni totesin, että kyse ei ole palvelimesta, on tietysti subjektiivinen ymmärrys. Vikaa ei siis mielestäni ole palvelimessa.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
-
rocktrailer
Hyvä. Pääasia on kokonaisuus, ja tällä hetkellä se on kohtuullisen hyvä. Oli vika softassa tai raudassa tai molemmissa.
Tämä viesti ei näy kaikille, joten saan kai ajatella nuo kaksi erillisinä asioina.
Tämä viesti ei näy kaikille, joten saan kai ajatella nuo kaksi erillisinä asioina.
Lagaa...pingaa...
Täytyy melkein häveten moderattorin tunnustaa, että yli hilseen menee.
Onneksi aurinko paistaa ja routa sulaa
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
- norsunkorva
- Viesti:
Samma här; ei syytä oikein kommentoida ku ei ees tajua mistä ne puhuu korkeilla kielilläPertti kirjoitti:Lagaa...pingaa...
Ikärasismia! Pikapalaverin paikka
Pihan ajonautinnot:
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
MR EMW R-35 / !954
BMW R 1100 GS -97
HD ROAD KING FLHRCI -02
Massey-Ferguson 25 -63
^ Täältä vaan opiskelemaan alan termistöä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ping_(networking_utility)
Varoitus! Linkatun artikkelin lukeminen saattaa sekoittaa enemmän kuin selventää
http://en.wikipedia.org/wiki/Ping_(networking_utility)
Varoitus! Linkatun artikkelin lukeminen saattaa sekoittaa enemmän kuin selventää
Viimeksi muokannut vaakko, 16:51 16.04.2014.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.