AJOLASEISTA VAHVUUKSILLA!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Joe Cool
Viesti:

Re: AJOLASEISTA VAHVUUKSILLA!

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Sain edustamistani Helly Bikereyes ajolaseista vahvuksilla erittäin positiviisen palautteen mieheltä, joka oli ehtinyt tilata sellaiset tehtaalta ennen kuin aloitin näiden kanssa puuhastella. Viesti oli tällainen:
Asustelen Järvenpäässä. Olen ollut hyvin tyytyväinen laseihini. Tilasin ne vajaa kaksi vuotta sitten. Käytän niitä moottoripyörää sekä autoa ajaessani.

Suomessa noin kaarevia vahvuuksilla olevia laseja ei kovin monesta paikasta tuolloin saanut ja niissäkin mitkä olisi saanut tilattua, olisi hinnat oleet tosi korkeat (n 500-600€). Kaivelin tuossa vanhoja sähköposteja ja löysin vanhan tilaukseni. Lasien hinta oli tuolloin pari vuotta sitten n 240€ postikuluineen ja ne olivat mielestäni kohtuu edulliset.

Reseptissa luki kutakuinkin näin:
Sphere O.D. right: -1,25
Cylinder O.D. right: -1,00
Axis O.D. right: 95
PD O.D. right: 32,50
Sphere O.S. left: -1,00
Cylinder O.S. left: -0,75
Axis O.S. left: 95
PD O.S. left: 33,50
Lisää tietoa ja tarinaa tästä: http://www.hdcf.fi/juttutupa/viewtopic.php?f=42&t=53504" onclick="window.open(this.href);return false; ja kommentteja voi jatkaa tähän ketjuun yleiselle puolelle, koska tuonne kauppiaspaikan ketjuun ei voi niitä lisätä.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Koera

Re: AJOLASEISTA VAHVUUKSILLA!

Viesti Kirjoittaja Koera »

Kaksi sanaa, femto-lasik. Itse kävin muutama kuukausi sitten, ja olen erittäin tyytyväinen. Yli 30 vuotta kestänyt lasileikki loppui siihen. Näkö on tarkempi kuin laseilla koskaan, eikä haittaa naarmut eikä linssin paskaisuus. Miinuspuolena hinta n.3500e, mutta puolitoista vuotta nyt polttamatta niin on yli puolet jo maksettu.
Vastaa Viestiin