Kokemuksia Ultiman takajousista
Kokemuksia Ultiman takajousista
Onko kellään kokemuksia Ultiman takajousista softailiin. Olis suht edulliset ebayssa.
Re: Kokemuksia Ultiman takajousista
Jouset tilattu. Katsotaan miten toimivat...
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 12:17 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Mulla on nyt pyöriny softin alla muutaman kesän ultiman säädettävät ja ei ny kyllä ilman seppimistä oikee olleet hyvät.. Pumpuista tuli kuiteski ihan ookoot kun kiristin jousia laittamalla paksuja prikkoja tuubien sisälle ja vaihtamalla alkuperäisten "kusiöljyjen" tilalle kunnon kankeat keulaöljyt.
Eli mulle ne oli ainakin edulliset aihiot... Tilailin ebay-kaupasta ja hintaa oli muistaakseni reilu satku.
Eli mulle ne oli ainakin edulliset aihiot... Tilailin ebay-kaupasta ja hintaa oli muistaakseni reilu satku.
- täälä ollaan, huusi mooses pensaasta -
Vähän on off topiccia kun ei ole Ultima-kokemuksia, mutta kuitenkin... Mulla on tuollaiset. Ei ole vielä kuin pari tuhatta kilometriä kokemusta, pistettiin loppukesästä. Sen voi kuitenkin sanoa että selkeästi alkuperäisiä paremmat. Terävät tärähdykset selvästi pienenivät, helppo säätää kuorman mukaan. Olen nähnyt näitä muutamassa muussakin Softailissa.-Harikka- kirjoitti:Miulla on käyny kans välillä mielessää päivitellä peppun jousitusta

http://www.progressivesuspension.com/hd ... index.html
Kun näitä juttuja yritin tutkia, Ameriikan foorumeilla arvioivat nämä ihan hyviksi, ei ehkä ihan niin hyviksi kuin Öhlinssit, mutta niitä Öhlinssejä kun ei enää valmisteta Softailiin.
Keskusteluista saattoi päätellä että, ne jotka halusivat peräpäätä ulkonäkömielessä välillä hyvin matalalle, päätyvät ilmajousiin kompuralla. En kuitenkaan ymmärtänyt että ilmajouset olisivat jousituksen hyvyysmielessä paras välttämättä valinta.
Ajattelin, että ne on alkuperäisiä paremmat. Ei tuo hd:n runkokaan ole mikään paras mahdollinen, joten turha laittaa rahaa parempiin...
Harikka, en pääse tiistaisin tapailemaan, sillä silloin pitkä työpäivä...