pyörä rekalla eurooppaan

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Bronson Eye
Viesti:

pyörä rekalla eurooppaan

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

tupsahti toi MP lehti :oops: ,0212014, s.26
hyvä artikkeli, "pyörä rekalla eurooppaan", jos ei jaksa ajaa keskieurooppaan/alpeille..
ei paha toi "niinivirta", milanoon 372e,/asiakas vastaa kiinnityksestä omilla liinoilla kulj. kehikkoon,,
kaikissa vakuutus omasta yhtiöstä.
ps.pääsisköhän kyydissä "apparina" samaan hintaan, :? :?
(busamiehet meni viime kesänä alpeille, 3pyörää isossa pakussa, ajelivat pari viikkoa ja pakulla takas,
jäi motaripätkät pois.
rocktrailer

Re: pyörä rekalla eurooppaan

Viesti Kirjoittaja rocktrailer »

Hyvä! Tämä lehden numero on nähtävä, sillä vielä kerran aion, ennen kuin minua juhlitaan katafalkilla, ajella sillä suunnalla. Saa nähdä ...

(Se lieneekin niitä harvoja juhlia, joissa meikäläinen, ja moni muukin, on niin kukitettuna juhlittu. Sellaista on yksinäisen ajajan elo. - Missään ei ole kotona ja harvoin muulloin kutsutaan tervetulleeksi joukkoon... Pikemminkin tulee kehotuksia poistua paikalta ... vaikka mopoa rassaamaan.)

Terveisin Juhlia Odottava
isoajoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isoajoe »

Hmmm, Feel the freedom, drive a Harley or ship it with a lorry.............. :D

Ja suomennettuna: Saavuta vapaudentunne, aja harrikalla, tai kuljeta sitä rekalla....... :D

Kyllä aika paska pyörä pitää olla jos sillä ei pysty itte ajamaan ulkomaille....... :roll:
Pannu: FLH -55 ja Panna: Pan-America Special -22.
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Bronson Eye kirjoitti:busamiehet meni viime kesänä alpeille, 3pyörää isossa pakussa, ajelivat pari viikkoa ja pakulla takas, jäi motaripätkät pois.
Jokainen harrastaa tavallaan ja kunnioitus sille, mutta silti pieni ihmetys tulee mieleen. Jos ostaa "maailman nopeimman vakiopyörän" ja maailmassa on tasan 1 paikka, missä sillä saa laillisesti ajaa liikenteessä ko. pyörän nopeuksia, niin jätkät hikoilevat pakussa ja nysväävät satasta juuri kyseistä paikkaa välttääkseen :roll: :lol:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
rocktrailer

Isoajoe, sano tuo 30 vuoden päästä :)

Se lisää painoarvoa.

Pyörä asuntovaunun trailerissa on jotain. Viileä lepopaikka ja juttelukaverit aina mukana kesävaatteissa ja eväät jääkaappikylminä ... se sopii jo tällä ikää bikerillekin.

etuna ovat useamman kuskin mahdollistamat pyrähdykset...

tämä vielä haavetasolla
Bronson Eye
Viesti:

Ja halpaa olutta mahtuu takastullessa pakuun enemmän kuin läpimärkiä vaatteita täynnä oleviin satulalaukkuihin, :D
ei kait toi busa oo japskiporukalle sen kummempi kuin multihypersuperCVOkaikkeinuusinjakalleinköyhiävituttaaHDmitälöytyy,,
Brassailuväline,,
Kylä Lähtee,,,
rampo63

Viesti Kirjoittaja rampo63 »

Miksi voi miksi ??? pitää harrastaa moottoripyöräilyä jos ei viitsi moottoripyöräillä !!! Johan nyt on Perkele että tämmöstä joutuu ees lukemaan.Mikä näitä vaivaa täh !!!
-Panheads MC-
jone
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jone »

samaa mieltä rambon kaa, miksi hankkia mopo et voi kuskata sitä pakulla! ei ymmärrä.16v.harrikallla n.10tkm. vuodess ajaneena ei ymmärrrä nyky menoa.
rocktrailer

jone kirjoitti:samaa mieltä rambon kaa, miksi hankkia mopo et voi kuskata sitä pakulla! ei ymmärrä.16v.harrikallla n.10tkm. vuodess ajaneena ei ymmärrrä nyky menoa.
Se on ymmärrettävää tuossa iässä :!: ja oikea asenne, silti unelmoin ilmastoidusta asuntoautosta peräkärryn ja toj-veljien seurassa. Ajaa ehtii aina, vaikka vuorollaan.
jone
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jone »

Olen itse reissaunnut lähes kaikki euroopan maat + amerikka mopolla,niin ihmettelen tommoisii jumalan poikii mitkä aina arvostelelee muiden reissuja.
rocktrailer

jone kirjoitti:Olen itse reissaunnut lähes kaikki euroopan maat + amerikka mopolla,niin ihmettelen tommoisii jumalan poikii mitkä aina arvostelelee muiden reissuja.
Siis arvostan ja kehun edellisessä viestissäni oikeaa asennettasi, jos tarkkaan luet sen. Eli ei voi ymmärtää nykymenoa nuoremmilla.
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 12:34 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
isoajoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isoajoe »

rocktrailer kirjoitti:Isoajoe, sano tuo 30 vuoden päästä :)

Se lisää painoarvoa.

Pyörä asuntovaunun trailerissa on jotain. Viileä lepopaikka ja juttelukaverit aina mukana kesävaatteissa ja eväät jääkaappikylminä ... se sopii jo tällä ikää bikerillekin.

etuna ovat useamman kuskin mahdollistamat pyrähdykset...

tämä vielä haavetasolla

30 v päästä ikää tasan 75. Silloinhan vasta onki aikaa ajella............. :D
Jos vaan pysyy pystyssä..... apupyörät ehkä?
Hmmmmm, saakohan enää siinä iässä potkittua pannua käyntiin....? Vai joutuuko ostamaan sähköstartin...... Tairan tehrä niin jos ei polkemalla käyntiin, niin sitte kingillä matkaan......... :D
Pannu: FLH -55 ja Panna: Pan-America Special -22.
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Miksei fillarii vois kuljetella pakussa/kuorkissa ympäriinsä mukanaan, sehän on ihan oikeaa ameriikan bikerismiä, sielpä o ihan tyypillist et se mopo kulkoo pikupis tai vanis pidemmät taipaleet, vast likempää kohdetapahtumaa ajellaan sillä. Muutoinkaan mä en oikeen bonjaa tota matka-ajo ylistystä, mun mielest prätkäl o kyl ihan kliffa ajella, mut ei pitkää väliä sotaronsuks lastatul lehmäl, ainakaan sateess, kukin toki tavallaan.

Nättin päivän ajellest tulee helposti se 2-400km ihan vaan ajelemal, mut jos pitäs ajaa tiettyn viikendin, kelist riippumatta, esmes joku 6-800km/sivu vaan ajaakseen johki viikenditapahtumaan siis ralliin tms, ni jää mult ajamatta(myös sil bilikal, jollei ole pakko). Mä en aja satees(jos sen voi välttää), mä en aja soratietä(paitsi kun se on ainoo väylä perille) ja mä en aja viikonlopuks 500+km etäisyyksien päähän, en mielelläni 150km+ etäisyyksien päähän ku käy viikendi lyhyeks, jos ajelututtaa voi ajaa täs likelläki. Mä en ymmärrä, et ajaakseen fillaril pitäs ajaa edestakas johoki huitsan nevadaan(jost viel viimestää paluumatkal sataa akkoi katteineen ja räntää rakeineen), voidakseen kehuu kuinka paljon o ajanut fillarilla tai kuinka mones kissanristiäises sil käyny.

Kukin harrastaa tavallaan, suotakoon valinnan vapaus.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Bronson Eye
Viesti:

hyvä tuttu jäi eläkkeelle. laitto kämpän vuokralle, pisti prätkän transittiin, vaunun perään, ja lähti Portugaliin Algarven lähelle leirintäalueelle, on tästä vissiin jo kymmenen vuotta, siellä ajelee, köllöttelee golfailee, hoitelee suomalaisten "villoja" (ja "leskiä",on kuskina,kastelee/ajelee nurmikot ym. väijyy,kun eivät ole paikalla, ym,ym,
käy suomessa ainna jouluna ja juhannuksena, eikä suinkaan pyörällä vaan lentokoneella. sano, että ajoaikaa on 365 päivää vuodessa, ei jaksa enään tuprutella näitä välejä, eläkemiehelle riittää asunnoks vaatimaton asuntovaunu, ja jos lähtee kauemmas pyörä pakuun ja menoks, kaupungeissa sitten ajelee pyörällä,
sanoo aina käydessään, että olis siellä vihriää nurmea sunkin vaunulles ympäri vuoden ja meri aina sula,
aattelen aina syksyllä, että "Hasta la vista" Finland, mutta pitää noi käteinen ja urpolainen (ja muija), sen verran hyvin otteessaan, ettei täältä niin vaan lähetä,

tees "harrikkamiäs" koe, vetäse rullamitta suoraks, sentti/ikävuosi. ja mieti paljonko elämästäs oot ajellu pyörälläs, EI SIIIITTÄ montaa MILLIÄ tule,,, turha tehdä numeroa,,,

sama kato mitasta, paljonko oot elänny ja paljonko jäljellä, (jos elin.ikä keskim. 65v).. niin nauti siittä pätkästä mikä on jäljellä,, ja tee niinku ite haluut,, ...u provosoijia riittäää,,
AIVAN turha jonkun sanoa, LÄHE sit sinne ...un lämpöseen jos noi ..uttaa, mä lähen ihan sitte ku ite haluan,, tai en,,
mutta luultavasti sitä ennen pari metriä alaspäin vikalle tontille,, (ilman pyörää),,
Vastaa Viestiin