Automiehet rakentaa moottoripyörää

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
hemuli
Viesti:

Automiehet rakentaa moottoripyörää

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ja sitten ihmetellään miksi rakennettuja pyöriä pidetään vaarallisina...

http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=38219

Huh-huh... :evil:
Jugi

Viesti Kirjoittaja Jugi »

Ei helvetti. En ihmettele jos tuolla härvelillä ajaminen alkaa heikkohermoisempaa hirvittämään :D

Kuva
wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

No Apuva aapuuvaaa. Tollahan kyllä varmasti kuski pahentaa taas mopo kolari tilastoja ei p..kele järkikin pitää touhussa mukana olla.Mäkin oon Auto harrastaja kans ja opettelin taas uudestaan ton mopo harrastuksen ja oon aktiivisesti lukenu ja Kysyny asioita, ett en heti tappais taas itseäni kun kerta läheltä piti juttu mulle riitti, en usko tuuriin enään. Olisipa mukava olla kuulemassa mitä mieltä pyörästä on nämä katsastus virkailijat, jos tuo menee läpi niin sittenhän kyll menee millainen tahansa :lol:
jack

Viesti Kirjoittaja jack »

just joo... tuota olen tarkoittanut kun joskus olen rakentelusta jotain sanonut. Kun halu on suurempi kuin taito.
Koitin herralle hieman antaa lyhykäisyydessä antaa neuvoa

Hieno ryssän pyörä todella "ryssitty"...

-huh-huh-

Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

jack kirjoitti:...Koitin herralle hieman antaa lyhykäisyydessä antaa neuvoa...
Sama vika, toivottavasti ei mennyt vittuilun puolelle - oli nimittäin verenpaineet aika koholla kun näin tuon tekeleen. :evil:
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

Huh huh... :(
Onneks toi ei sentään ollu Harrikka :?

Aika erikoinen malli kun otsikossakin lukee: URAL 750 cm² '73 :!: :twisted:
Koneen koko on siis 750 NELIÖSENTTIMETRIÄ :twisted:
Miikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miikka »

Jotenkin "surkuhupaisaa" että oikein kyseisen foorumin Herra Virallinen Valvoja on mennyt moisen maailmanlopun LAITTOMAN laitteen kyhäämään ja ilkeää vielä esitellä sitä "kotikentällään".
Sanon tän siksi että mua lähinnä huvittaa se tyyli miten asioihin näköjään suhtaudutaan niin eri tavalla kun on kyse "mahdollisesti" jostain "laittomasta". Esim tämä. Valvojat laittavat lukkoon hyvinkin nopeasti aiheet jos kyse on jostain esim. piraatti yms ohjelmista tai ainakin mulle tulee mieleen huippuna lukkoon menneistä aiheista kun pojat oli jostain keksineet jonkun helvetin vekottimen millä saa paukuteltua pakoputkia ja ampumaan saatananmoiset lieskat perästä, niin johan paukahti lukkoon kun on laitonta ja liikenneturvallisuutta tms..... vaarantavaa :oops: :oops:
Mut näköjään saa hengenvaarallisia ja kaikenlisäksi vielä vihollisen valmistamia laitteita esitellä vapaasti.
Tuosta tuli ihan mieleeni oma ensimmäinen "chopperi" eli SOLIFER SM johon ymppäsin noin 13vuotiaana jostain ketukka susukista keulan. Lopputulos oli jotain samaa tasoa silloin +20v sitten. Jo silloin käsitin fysiikan lait joita virallinen valvoja ei näköjään ole ymmärtänyt ainakaan vielä.
Ja jos joku vielä ihmettelee että mistä ne rakentelun vastustajat saavat aiheensa niin miettikööhän tuota.
Aikaisemmin pidin kyseistä valvojaa ihan asiaheppuna, mutta en enää.
- Kyseistä foorumia seuraan aktiivisesti koska itelläkin on noita ameriikan autoja 2kpl tallissa mopon lisäksi -
- Dj is A God -
- Old School Rules -
- HdCf "Musiikkivastaava" Yleisön pyynnöstä huolimatta -
Mastodontti

Viesti Kirjoittaja Mastodontti »

Tästä saa kanssa hyvän kuvan miten huhhuh juttu on kyseessä.

Kuva

Olikohan tästä tulossa ihan leimapeli vai pihamopo?
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Luulin, että mä oon tyhmä ja osaamaton. Mähän olenkin ihan nero verrattuna noihin..hehe.

J
Outlaw Biker

Viesti Kirjoittaja Outlaw Biker »

Ei se sun mattamusta Rautapääs tuosta paljon edukseen erotu :twisted:
jyristys

Viesti Kirjoittaja jyristys »

Outlaw Biker kirjoitti:Ei se sun mattamusta Rautapääs tuosta paljon edukseen erotu :twisted:
8O

Katsopa OB nyt selvispäiten niitä kuvia uudestaan, ja mieti sitten että pitääkö kunnon Rautapäätä, superpyörien äitiä, ollenkaan edes vitsinä verrata tuohon epäonnistuneeseen hitsausharjoitukseen.
Outlaw Biker

Viesti Kirjoittaja Outlaw Biker »

Tässä Jyristys ihan selvinpäin ollaan kirjoiteltu :!:
Pientä ironiaa oli mukana, ei kannata kaikkien tumpeloiden kirjoitella mitä osaa, jos K-pyörä on huumorilla tehty ei siihen nyt kannata niin haudanvakavissaan suhtautua.
Tollasia ryssäpyöriä voi huoletta pilkkoa ilman senkummempia omantunnontuskia 8)
Jyristyskin vois ottaa pillin kätöseen ja alkaa treenailemaan :twisted: ... vai oletko jo kenties luokkahitsari :?: 8O
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Outlaw Biker kirjoitti:Jyristyskin vois ottaa pillin kätöseen ja alkaa treenailemaan :twisted:
Just joo näitä aamuja kun silmät rähmää täynnä. En edes viitsi sanoa, minkälainen lukihäiriö mulle tuli :oops:
hlyytine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlyytine »

Jos olette muuten seuranneet aihetta, niin kyseinen herrahan on nyt rälläköimässä kansista ripoja pois 8O
desmo

Viesti Kirjoittaja desmo »

hemuli kirjoitti:
jack kirjoitti:...Koitin herralle hieman antaa lyhykäisyydessä antaa neuvoa...
Sama vika, toivottavasti ei mennyt vittuilun puolelle - oli nimittäin verenpaineet aika koholla kun näin tuon tekeleen. :evil:
Kannattas pysyy viritettyjen vauxhallien puolella jos aika/älli ei riitä normigeometriaan. Ajokokemustakaan ei voi olla minuuttia enempää ku tommosia virittelee. Suosittelen alan kirjallisuutta.
Vastaa Viestiin