Mistä KD-aurinkolaseja?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
hdlate
Viesti:

Mistä KD-aurinkolaseja?

Viesti Kirjoittaja hdlate »

Eli löytyykö suomesta semmosta puljua, joka myis noita KD laseja? Jostain rompepäiviltä tai messuilta oon löytäny joitain, mut aina joku hämärä väri(punainen,sininen jne.). Mut haussa olis ruskea ja/tai musta polaroidina. 8)
-90 FXR Super Glide
Lassi
Viesti:

Re: Mistä KD-aurinkolaseja?

Viesti Kirjoittaja Lassi »

Suomesta en tiedä mutta eiköhän TUOLTA niitä saa kun pistää Visan vinkumaan. Ei ole kyllä minun makuuni ;)
HD Ultra Limited -21
hdlate
Viesti:

Lassi kirjoitti:Suomesta en tiedä mutta eiköhän TUOLTA niitä saa kun pistää Visan vinkumaan. Ei ole kyllä minun makuuni ;)
Kyllä nää sivut om nähty, mutta eiko suomessa kukaan myy?? 8O
-90 FXR Super Glide
milehigh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja milehigh »

Oy google ab:n koneella kd aurinkolasit... :roll:

http://www.bluesangels.fi/?page_id=146" onclick="window.open(this.href);return false;
KD aurinkolasit meiltä nyt hintaa 19,90 € /kpl. Jos tilaat 2 paria tai enemmän hinta 16 € /kpl MADE IN USA !
Ei o hinnan kiroissa ainakaan amerikassa $8.95. Tollaset päässä on hyvä sit katella sons of anarkiaa.
Kuva
kessu

Viesti Kirjoittaja kessu »

Tuolta löytyy sopuhintaan: http://www.ebay.com/itm/KDs-Original-Bi ... ba&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Mä tilasin noita useammat viime kesänä tolta myyjältä, laitoin sille ennen ostamista viestiä postikulujen yhdistämisestä, kun paketti Suomeen maksaa joka tapauksessa x euroa mut saa niitä siihen laatikkoon useammat kuin yhdet kerrallaan. Noihan on (yllättäen) Taiwanissa tehtyjä halpoja ritsoja, eli sangat löystyy jne, mut siinä on se hyvä puoli et ei vituta kun tulee hiekkaa/vast. linssiin tai menee rikki. En mä saa noin halvalla edes niitä huoltoasemien räpsyjä Suomesta, ja noi mulla ainakin pitää tuulen pois silmistä, ei itketä ajaessa lasien takia. Parhaat ajolasit tähän mennessä.

Ebaysta tilaaminen ei oo hankalaa, jos ketjun aloittaja tarvii siinä apuja niin mä voin kyllä auttaa. Mut jos sä OIKEASTI haluat ostaa noita täältä tohon 19.90 hintaan niin voin myydä sulle varastoani edulliseen 19,00€ hintaan.. :mrgreen:

EDIT: Kävin tarkistamassa paypalista, niin kuudet lasit á 6,60€ tuli tänne pohjolaan 14€ postimaksuilla. Aika lähellä ollaan Itellan hintoja litteälle laatikolle välillä Helsinki-Espoo. Jos sun silmät kestää ~2viikkoa odotusta niin tulee halvemmaksi tilata rapakon takaa.
Sportster -94
hdlate
Viesti:

milehigh kirjoitti:Oy google ab:n koneella kd aurinkolasit... :roll:

http://www.bluesangels.fi/?page_id=146" onclick="window.open(this.href);return false;
KD aurinkolasit meiltä nyt hintaa 19,90 € /kpl. Jos tilaat 2 paria tai enemmän hinta 16 € /kpl MADE IN USA !
Ei o hinnan kiroissa ainakaan amerikassa $8.95. Tollaset päässä on hyvä sit katella sons of anarkiaa.
Yhden tilauksen tuolta mainitsemastasi bluesangelsista tehnyt, about puolivuotta sitten, eikä oo lasin palaakaan näkynyt... :roll:

On hyvät lasit, sopii naamalle eikä tuule ajaessakaan silmille.
-90 FXR Super Glide
hdlate
Viesti:

kessu kirjoitti:Tuolta löytyy sopuhintaan: http://www.ebay.com/itm/KDs-Original-Bi ... ba&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

Mä tilasin noita useammat viime kesänä tolta myyjältä, laitoin sille ennen ostamista viestiä postikulujen yhdistämisestä, kun paketti Suomeen maksaa joka tapauksessa x euroa mut saa niitä siihen laatikkoon useammat kuin yhdet kerrallaan. Noihan on (yllättäen) Taiwanissa tehtyjä halpoja ritsoja, eli sangat löystyy jne, mut siinä on se hyvä puoli et ei vituta kun tulee hiekkaa/vast. linssiin tai menee rikki. En mä saa noin halvalla edes niitä huoltoasemien räpsyjä Suomesta, ja noi mulla ainakin pitää tuulen pois silmistä, ei itketä ajaessa lasien takia. Parhaat ajolasit tähän mennessä.

Ebaysta tilaaminen ei oo hankalaa, jos ketjun aloittaja tarvii siinä apuja niin mä voin kyllä auttaa. Mut jos sä OIKEASTI haluat ostaa noita täältä tohon 19.90 hintaan niin voin myydä sulle varastoani edulliseen 19,00€ hintaan.. :mrgreen:

EDIT: Kävin tarkistamassa paypalista, niin kuudet lasit á 6,60€ tuli tänne pohjolaan 14€ postimaksuilla. Aika lähellä ollaan Itellan hintoja litteälle laatikolle välillä Helsinki-Espoo. Jos sun silmät kestää ~2viikkoa odotusta niin tulee halvemmaksi tilata rapakon takaa.
Jos löytyy KD-orginaaleja mustasankaisena ruskealla polaroidlinssillä niin ostan kahdet 8)
-90 FXR Super Glide
Vastaa Viestiin