HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!!
HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!!
Oikein hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
Sytyttäkää kynttilä heille joiden ansiosta voimme huomenna pitää pikkujoulua Vaasassa!
Sytyttäkää kynttilä heille joiden ansiosta voimme huomenna pitää pikkujoulua Vaasassa!
President
Harley-Davidson Club Finland
Harley-Davidson Club Finland
Re: HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!!
Hyvää itsenäisyyspäivää vaan sullekkin ja kaikille meille kaikillekkin,jotka ovat aina tykänny kaikesta,joka on aina ollu sydäntä lähellä. Raskasta Joulua kaikille. 
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Hyvää itsenäisyyspäivää Kemistä kaikille, Pidetään lippu korkealla!!!!
- jorgegoodman
- Viesti:
Niimpä...harmi kun minä suomalaisena en enää voi sitä toivottaa
Olettekos te mistä valtioista? siis sellaisesta joka on oikeasti itsenäinen.... meidän sotaveteraanijen kovat taistelut aikoinaan kuitattiin menetetyksi parilla allekirjoituksella ja loppu onkin historiaa.
Viimeksi muokannut jorgegoodman, 12:10 08.12.2013.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- -Harikka-
- Viesti:
Samoilla ajatuksilla, Suåmi ei oo ennää itsenäinejorgegoodman kirjoitti:Niimpä...harmi kun minä suomalaisena en enää voi sitä toivottaaOlettekos te mistä valtoista? siis sellaisesta joka on oikeasti itsenäinen.... meidän sotaveteraanejen kovat taistelut aikoinaan kuitattiin menetetyksi parilla allekirjoituksella ja loppu onkin historiaa.
Itsenäisellä valtiolla on oma valuutta, oma ulko- ja sisäpolitiikka, Suåmella ei oo mittää näistä
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
On vielä sentään oma lippu ,aina lippu liehuu mopossa kun liikun ulkomailla , ihan piruuttaan .. 
ei mopolla mahottomia
Mielummin silti nykyinenkin Suomi kuin vaikka Pohjois-Korea, joka noilla spekseillä on hyvinkin itsenäinen.-Harikka- kirjoitti:Samoilla ajatuksilla, Suåmi ei oo ennää itsenäinejorgegoodman kirjoitti:Niimpä...harmi kun minä suomalaisena en enää voi sitä toivottaaOlettekos te mistä valtoista? siis sellaisesta joka on oikeasti itsenäinen.... meidän sotaveteraanejen kovat taistelut aikoinaan kuitattiin menetetyksi parilla allekirjoituksella ja loppu onkin historiaa.
![]()
Itsenäisellä valtiolla on oma valuutta, oma ulko- ja sisäpolitiikka, Suåmella ei oo mittää näistä
HD Dyna Street Bob -10
-
Bronson Eye
- Viesti:
jep "itsenäisyyttä" ihmeesti toi "vanhempi sakki", (harvemmin duunarit),kuka on ehtiny raapia massia ennen EU:ta, hyvin usein kirjoittaa osoitteekseen "Aurinkorannikon", enkä tarkoita nyt Hankoa,,
Ihme ruikutusta itsenäisyydestä. Itse ollaan itsemme tähän (EU) laitettu äänestämällä, tai äänestämättä jättämällä, (demokraattinen tapa valita) ja sitä kautta valtuutettu valitsemiamme politikkoja viemään Suomen tähän tilanteeseen. Eli eikun katse peiliin. En itse kannata EUta mutta kuten sanottu tällainen jälkikäteen ruikuttaminen ei enää auta yhtään vaan se on harvinaisen munatonta touhua ja kaukana isänmaallisuudesta.
Taitaa aika kullata muistot... Itse olen ymmärtänyt että 60- ja 70-luku olivat täällä aika karmeata aikaa. Tämä siis perustuu muiden kertomisiin ei omiin kokemuksiin (syntynyt -81).-Harikka- kirjoitti:Samoilla ajatuksilla, Suåmi ei oo ennää itsenäinejorgegoodman kirjoitti:Niimpä...harmi kun minä suomalaisena en enää voi sitä toivottaaOlettekos te mistä valtoista? siis sellaisesta joka on oikeasti itsenäinen.... meidän sotaveteraanejen kovat taistelut aikoinaan kuitattiin menetetyksi parilla allekirjoituksella ja loppu onkin historiaa.
![]()
Itseäni tuollainen vahva kansallisvaltion malli kyllä tuntuu kovasti vieraalta ja ehkä jopa pelottavalta. Toki en toivo EU:n osalta liittovaltiokehitystä vaan pikemminkin kaikkialla maailmassa valtioiden merkityksen vähenemimistä ja päätöksen teon siirtymistä vielä pienempiin yksiköihin. Se mikä toimii täällä Uudellamaalla ei toimi välttämättä Kainuussa.
Jestas mitä minä luenkaan!
Kuuskyt ja seitkytluku olivat todella upeaa aikaa!
Silloin keksittiin rockenroll ja motskarit olivat kunnon paukkurautoja eikä mitään elektroniikkapommeja. Ja tytöt olivat todella kauniita!
Ei vaivannut työttömyys eikä lamat, duunia oli jokaiselle, joka halusi sitä tehdä. Ihmiset olivat iloisia onnellisia, ei ahdistaneet tietokoneet eikä työstressit. Ihanaa aikaa!
Kuuskyt ja seitkytluku olivat todella upeaa aikaa!
Ei vaivannut työttömyys eikä lamat, duunia oli jokaiselle, joka halusi sitä tehdä. Ihmiset olivat iloisia onnellisia, ei ahdistaneet tietokoneet eikä työstressit. Ihanaa aikaa!
LIFEMEMBERRe: HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!!
Näin oli. Lisätään vielä Yyteri ja Rolling Stones.Vallu kirjoitti:Jestas mitä minä luenkaan!![]()
Kuuskyt ja seitkytluku olivat todella upeaa aikaa!![]()
![]()
Silloin keksittiin rockenroll ja motskarit olivat kunnon paukkurautoja eikä mitään elektroniikkapommeja. Ja tytöt olivat todella kauniita!
Viimeksi muokannut velkkis, 19:38 09.12.2013.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- jorgegoodman
- Viesti:
Joo samoja minäkin mietin ja osin muistelen, ei tosiaan ollu näitä kännyköitä, tietokoneita tai ylipäätään mitään"turhaa" tietotekniikkaa. Kaikki mitä rakennettiin ja suunniteltiin niin ne kesti vuosikymmeniä, esim telkku, pesukoneet,auto, pyörät yms yms. Meneppä nyt ostamaan sikakallis taulutelkkari joka kestää ehkä 1-4 vuotta, kun ennen telkut kesti yli 25 vuotta. Nämä nykyajan vempaimet ei kestä insinöörien tahallisen suunnittelutoimien vuoksi juurikaan mitäänja näin saadaan kulutusrattaat pyörimään täysillä.
Kesät oli kesiä ja talvet talvia, töitä riitti kaikille ja luonto oli puhdasta, ei ollut rikollisuutta juurikaan yms ja tosiaan ihmisillä oli aikaa toisilleen, pelattiin lautapelejä ja juteltiin livenä, vaan mitä touhu on nykyään? Kännykällä selataan ja tietsikkapelejä pelataan kotona nurkassa ja sosiaalinen kanssakäyminen nolla luokkaa. Lihakset tehtiin työllä eikä missään saatanan salilla pillereillä yms moskalla!
Kesät oli kesiä ja talvet talvia, töitä riitti kaikille ja luonto oli puhdasta, ei ollut rikollisuutta juurikaan yms ja tosiaan ihmisillä oli aikaa toisilleen, pelattiin lautapelejä ja juteltiin livenä, vaan mitä touhu on nykyään? Kännykällä selataan ja tietsikkapelejä pelataan kotona nurkassa ja sosiaalinen kanssakäyminen nolla luokkaa. Lihakset tehtiin työllä eikä missään saatanan salilla pillereillä yms moskalla!
Sinussa taitaa olla piilevää Gold Wing vertatipi kirjoitti:On vielä sentään oma lippu ,aina lippu liehuu mopossa kun liikun ulkomailla , ihan piruuttaan ..
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Omaan korvaan kuulostaa ihan kauhealta! Autot oli kyllä parempia sillon, omani on vuodelta 1970.jorgegoodman kirjoitti:Joo samoja minäkin mietin ja osin muistelen, ei tosiaan ollu näitä kännyköitä, tietokoneita tai ylipäätään mitään"turhaa" tietotekniikkaa. Kaikki mitä rakennettiin ja suunniteltiin niin ne kesti vuosikymmeniä, esim telkku, pesukoneet,auto, pyörät yms yms. Meneppä nyt ostamaan sikakallis taulutelkkari joka kestää ehkä 1-4 vuotta, kun ennen telkut kesti yli 25 vuotta. Nämä nykyajan vempaimet ei kestä insinöörien tahallisen suunnittelutoimien vuoksi juurikaan mitäänja näin saadaan kulutusrattaat pyörimään täysillä.
Kuka haluaa telkkarin joka kestää 25 vuotta? Ominaisuudet ei sillon paljon päivity. Itse kyllä saisin näppylöitä jos pitäisi noin paljon olla face to face ihmisten kanssa tekemisissä.
Ja en todella halua töissä hikoilla, noi blue collar hommat ei tosiaan sovi minulle
Ymmärtääkseni silloinkaan ei oikein itsenäisyydestä voinut täällä puhua kun oltiin niin itäänpäin rähmällään. Lada, Kekkonen, tiskialko ja väkisinmyyty sämpylä että pysty kaljan ostamaan on kuva minulle suomesta 60- ja 70-luvuista. Länsinaapurissa olisikin varmaan ollut ihan kivaa noina aikoina